Buna zuiua tuturor, Vreau să vă spun că din partea mea au o bilă mare neagră! Experiența mea cu ei (până la o problemă în garanție) a fost ok pentru că este mai greu să îi verific dacă schimbul de filtre și ulei l-au făcut ok, mai ales că sunt și femeie. Bilă albă la programări și amabilitate (dacă nu ai ceva contradictoriu cu ei). Acum despre experiența mea. Luna trecută, mai exact în luna Mai am avut probleme cu pierdere de antigel. Menționez că dețin un VW Polo 1.4 benzină din 2011, cumpărat de la cei de la Porsche Vest 1 în anul 2011. În 2011 sau 2012 (nu mai rețin) am cumpărat acea garanție extinsa (la vremea aceea 1050lei) pentru încă doi ani, garanție care a expirat luna aceasta pe 20. Deci cumva la ”țanc” s-a stricat pompa de apă. Cum Polucă avea toate service-urile făcute la reprezentanțe VW (în Italia până în 2014) ... deci garanția încă era valabilă ... am mers la Porsche Vest după ce am programat-o la ”diagnostic”. Mai avea o mică problemă, înainte de a pierde antigelul a fost a doua oară când nu a pornit decât după vreo 4-5 încercări. Cu o încredere ”naivă” ...poate să nu îi spun altfel ... citind și forumul cât de minunați și corecți sunt ... am lăsat-o acolo. M-au sunat a doua sau a treia zi...nu mai știu exact, și mi-au spus că dacă nu constată nimic la ea, plătesc constatarea de 350 lei. Am zis ok, dar sper să găsiți problema. Următoarea zi m-au informat că este pompa de apă și că o vor înlocui fiind în garanție. Toate bune și frumoase, minunat spun eu, că au găsit problema având în vedere că sunt au sediul într-o zonă fără prea mult acces daca nu te duce nimeni. Între timp, având un văr care a lucrat într-un service, având la bază o școală de mecanică auto, citind și pe forum ... descopăr că atunci când se înlocuiește pompa de apă trebuie să se înlocuiască și distribuția. Eh ... am zis ... ce știu unii ... hai că mai întreb vreo 2 mecanici. Surpriză ... toți au susținut că așa scrie în manualul service VW că trebuie înlocuită. Când am ajuns acolo și am întrebat (într-o vineri), la service domnul care se ocupase de ea nu era și am vorbit mai mult cu d-na de la informații. Cum urma weekendul nu am vrut să las mașina acolo și deja începusem să am îndoieli la ceea ce au făcut (pentru că nu mi-au scris nicăieri că pompa este înlocuită, nu au consemnat nicăieri să își asume răspunderea). De aici a început balamucul! Au refuzat să îmi scrie undeva și mi-au dat până la urmă un istoric unde scria ”demontat/motant pompa apa”. În limbajul comun aceasta nu înseamnă înlocuit! Au susținut sus și tare că se poate înlocui doar pompa de apă și se poate refolosi cureaua/curelele de distribuție, chiar și la o mașină de 4 ani cu aprox 67000km (așa cum este Polucă). Le-am spus că pentru mine este lipsă de profesionalism și mai ales că nu au scris niciunde că pompa este nouă. Cum sunt Toma Necredinciosul am scris la cei de la VW Germania, la fabrică. Primul răspuns a fost standard apoi le-am spus și lor ce le-am spus și celor de la Porsche Vest 1 și anume să fie convinși că pe mine m-au pierdut de client și experiența mea o voi spune tuturor. Cu cei din Germania am schimbat 3 mailuri și au evitat să îmi răspundă dacă pompa se poate schimba fără distribuție. Acum 2 zile am decis (după ce am avut o convorbire telefonică cu Marian Văduva de la Porsche Vest 1 care a încercat să îmi explice că nu există un interval de schimb al distribuției la acest tip de mașină și că pot să mă duc să îmi consrmneze reparația) să merg totuși să schimb distribuția. Am găsit un service recomandat de un prieten, niște băieți de treabă și cu simț de răspundere (este prima data când am mers deci asta a fost prima impresie), am stat lângă mașină și am încercat să văd și să înțeleg ce este pe acolo. Mecanicul mi-a spus și mi-a arătat cum cei de la Porsche mi-au montat cureaua de distribuție în sens invers (adică scrisul de pe ea nu se poate citi dinspre roata dreapta față) și cum un șurub nu era de VW, de la Polucă (am zis însă merci că erau toate). Bineînțeles că mi s-a spus care erau consecințele dacă se rupea ... Oricum discuția a fost lungă cu Porsche Vest 1, i-am informat despre situație ... și răspunsul a fost pe măsură: a încercat să mă ”prostească”, să mă ducă cu pluta ... probabil că fiind femeie ... că cei care mi-au făcut reparația sunt neavizați și mi-a vorbit de o altă curea decât cea menționată de mine. Cam asta este experiența mea cu ei și nu îi recomand! Pentru mine au fost lipsiți de profesionalism și de responsabilitate! Nu merită efortul și banii! :huh: