Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2015 în toate secţiunile

  1. @nik87: pentru protectia completa impotriva panzei de paianjen imbraci masina in folie transparenta. Protectiile ceramice aparute in ultimii ani (cele pe baza de dioxid de siliciu: Gyeon, Nanolex, Wolf, Carpro, etc) ofera o usoara protectie impotriva panzei de paianjen datorita duritatii dupa ce straturile au ajuns la maturitate. Daca aplici 3 straturi, pui maxim 1 micron, ori pentru inlaturarea celei mai fine panze de paianjen de pe suprafata vopsita, inlaturi mai mult de 1 micron din vopsea. Intr-adevar, protectiile ceramice sunt mult mai rezistente la spumele active folosite in spalatorii, la excrementele de pasari si alti contaminanti, dar nici ele nu sunt "bulletproof", trebuie intretinute periodic cu spalare cu solutii pH neutru, aplicare de quick detailer dupa spalare, etc. Poti folosi un sealant bun (Sonax NPT, Nanolex Spray Sealant, etc), ai prosopul tau de microfibra si cand duci masina la spalatorie le spui pur si simplu sa nu stearga cu laveta lor si le dai prosopul tau. In felul asta riscul de aparitie a panzei de paianjen este mult mai mic. Am clienti a caror masini le intretin de doua ori pe an, masini ce sunt spalate la spalatoria Concorso din Baneasa. Fiecare masina are prosopul ei, iar panza aparuta intr-un an de zile este foarte infima, aproape insesizabila. In legatura cu cel unde ai facut detailing-ul exterior, depinde ce ai discutat cu el, ce nivel de corectie ati stabilit impreuna, etc. Cat te-a costat detailing-ul exterior? @flaviusmaff: pentru plastice iti recomand Sonax Xtreme Cockpit Cleaner, lasa aspect mat.
    1 point
  2. silibogdan tu facand un bs 011 la brasov la o pres atm de 948 mbari,nu o sa ai aceleasi valori ca in alt bs 011 facut la constanta sau bucuresti unde pres atm este aprx 1000mbari...deci cu cat pres atm e mai mica cuy atat valorile turbo on/off se duc in jos...
    1 point
  3. O lungesti 1 tura ,apoi log.un indicator ca ai ajuns la reglajul optim ,este valoarea de 19.9% la n75 duty cycle,corespunzatoare primei valori de wot.
    1 point
  4. :icon_thumleft:
    1 point
  5. trebuie sa te uiti si la cuplu nu doar in cat timp scoate suta la ora.uite,1800 tsi de 160 cp,prinde suta in 8,7 sec si are un cuplu de 250,2000tdi de 140 cai are un cuplu de 320,si prinde suta in 10 secunde.ca tdi prinde suta in 10 secunde asta nu inseamna ca o sa moara in rampe.iar un motor de 1600tdi la 105 cai,are aclesi cuplu ca tsi,250,si prinde suta in 12,5 sec.crezi ca o sa moara in rampa si asta si o dacie de 1,6 o sa treaca pe langa el fluierand?nu cred.si cel de 1400 tsi la 122 cp,cu un cuplu de 200 si cu suta in 10,6 sec nu cred ca o sa fie lasat in urma de o dacie,oricare ar fi ea.dar fiecare alege masina dupa buget si cam ce ar vrea sai ofere acea masina.comfort,siguranta,viteza etc.parerea mea,pentru drumurile din romania,e nevoie de o masina care sa te scoata cu brio atunci cand efectuezi o depasire,cred ca e cel mai important in romania.de multe ori masina puternica salveaza vieti.parerea mea eram si eu in dubii,intre 1400tsi si 1800tsi,am ales 1800tsi.
    1 point
  6. Sotia mea are un opel corsa modelul nou de 1,2 85cp benzina si consuma la fel ca passatul meu de 2.0 170cp in oras si mai mult in afara. Masina trage greu si daca o fortezi sa ai viteza si demaraj consuma. Normal, inginerii pun si motoare mici ca sa vanda, dar tu daca dai banii e posibil ca dupa scurt timp sa iti dai seama ca ai gresit. De ce zic ca nu merita un motor mic? Inainte de Passat am avut pana in 2007 un Logan luat tot nou, motor de 1.4 nu mai stiu cati cai. Accelera de la 0-100km/h in aproximativ 12.5 secunde si murea in rampe cand era incarcata avand acceleratia la podea. Era frustrant. Mi-a parut rau ca nu luasem 1,6 si cand am luat passatul am luat un motor mai mare pentru ca asta fusese un mare minus, il simtisem. Daca te uiti la un Passat de 1,6 diesel are 0-100 tot in 12,5 si secunde. Sunt sigur ca iti moare in rampe incarcata si ca nu trage la drum, la fel ca Loganul de 1,4. Daca vrei sa te fugareasca Loganurile de 1,6 ia-ti Passat de 1,6 si, na, ai Passat. Un Logan de 1,6 va fi mai rapid decat Passatul, are 11,5 secunde la aceeasi putere de 105cp, iar la 85cp e la fel ca Passatul de 1,6 pana la suta, 12,9 secunde. Am mers anul trecut la mare cateva zile cu un Golf de 120cp sau 105cp nu mai stiu cat avea si tragea bine de tot incarcat. De aia zic, arunci banii pe un Passat cu motor mic, nu o sa te simti bine in el si nu o sa ai nici consum. Stiu ca Passatul nu e o masina premium, dar este peste multe din clasa ei la finisaje si merita sa aiba un motor mai puternic.
    1 point
  7. lasa ca nu mergeai tu cu dacia cum mergi acum cu vw si nici nu franai brusc de la viteze din alea de ozn. sa fim seriosi.
    1 point
  8. Interesant...mai stii ce revista...un link ceva? (pe PM, sa nu poluam aici topicul). Eu stau in Germania si pot spune cu siguranta ca cei care cumpara passat nu au 55 de ani. Passat e masina clasica pentru familisti de ca. 40 de ani, middle-class. La 55 de ani oamenii cumpara C sau E-Klasse ;)
    1 point
  9. Depinde de noroc. Spre exemplu si masina mea a vazut talpa si frane apasate bine cand era incarcata cu marfa sau persoane si nu s-au ovalizat discurile si nici nu fac figuri. Trebuie sa fie discul bun, sa nu fii luat proprietarul vreo groapa a marianelor la viteza mare si tot asa... Motivele pentru care asta se putea intampla, sunt multe, dar nu cred ca mai conteaza. La dacie e altceva. Daca pui frana brusc, se blocheaza rotile si raman asa. Pe cand la o masina cu Abs, la franare brusca se incearca de catre unitatea Abs sa mentina o forta maxima de franare fara a bloca rotile. Daca mai ai si ESP, iar apar franari in plus datorita modului de lucru al sistemului... Sau poate ai avut model de-ala de dacie la care faci 3 pedale ca sa pui frana care iar iti salveaza discurile...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!