Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2015 în toate secţiunile

  1. Ziua de astazi a fost interesanta si am stat aproape 4 ore printre masini Pe la 10:30 am ajuns intai la dealerul Skoda pentru a-mi face o estimare a costului de reparatie pentru bara spate. Din pacate service-ul era inschis si doar cei de la vanzari lucrau astazi. Am stat vreo 20 minute si am analizat Citigo,Fabia, Octavia si Superb. Fiind setat pe Focus astazi, nu am dat multa atentie si am plecat repejor spre dealerul Ford unde aveam programarea la drive test pentru ora 12:00. Am ajuns pe la ora 11:15 si fix langa Ford era si dealerul VW si m-am dus intai acolo. Foarte frumoasa reprezentanta, am fost intampinat de un reprezentat foarte amabil pentru a-mi oferi informatii si o cafea/ceai. I-am zis ca doar ma uit, si asta am si facut. Prima masina vazuta a fost un Golf. Sotia s-a suit prima si a zis "asta e". I-a placut foarte mult interiorul, era in Golf Highline (nivelul top de echipare). M-am urcat si eu in ea, fiind tot setat pe Focus si am inceput sa-i caut defecte. Am gasit doar unul: seamana foarte mult cu Octavia din multe puncte de vedere si mintea mea schimbatul masinii e mai radical. M-am tot invartit in Golf, Polo, Scirocco si Passat. Ce puteam sa zic despre Golf in acel moment altceva decat ca e foarte bine facut, interiorul pare foarte calitativ si nu prea am observat nicio diferenta intre interiorul de Passat B8 si cel de Golf. S-a facut 11:50 si am zis sa mergem peste drum la Ford. Am intrat in reprezentanta Ford si toata lumea vorbea la telefon asa ca am intrat si noi in prima masina: un Ford Fiesta Powershift. S-a urcat intai sotia si s-a dat jos fara sa zica ceva iar apoi m-am urcat si eu si m-am dat jos dupa juma` de minut; amandoi am zis in acelasi timp: groaznic. Intr-adevar asa mi s-a parut, groaznic de urat. (am asa arata interiorul; mie nu-mi place deloc). Apoi m-am dus intr-un Mondeo si apoi Focus. Varianta de echipare la Focus era Style care e aprope cea de baza. Mult plastic inauntru, nicio cotiera centrala, nici suport de ochelari. Consola centrala urata, cu multe butoane si un ecran minuscul. Sotia nu putea sa-si regleze scaunul inainte-inapoi pentru ca se misca foarte foarte greu. Eu mi-am reglat scaunul cumva, era ok iar apoi am urcat in spatele scaunului: abia incapeam cu picioare; ce mi s-a parut ciudat e ca dadeam cu capul de plafoniera..... nu cred ca am mai intrat intr-o masina din clasa asta unde efectiv sa ating cu capul cand stau pe bancheta din spate (nici macar in Mazda 2 nu mi s-a intamplat asta). Bancheta din spate mi s-a parut iarasi foarte inconfortabila si efectiv parea atat de bombata incat aveam impresia ca nici macar 10 minute nu pot sa stau acolo. Nici asta nu avea guri de aerisire in spate. Na, masina o iau mai mult pentru mine si sotie am zis (adica cine sta pe locurile din fata). Intre timp agentul de vanzari s-a eliberat si hai la test drive. In timp ce mergeam spre masina mi-a zis ca Focusul 2.0 TDCI Powershift s-a vandut cu o zi inainte si are fie un Focus C-Max 2.0 TDCI Powershift sau Focus 1.6 TDCI manual. Am mers intai cu cu C-Max si na... nu e genul meu de masina dar am zis ca sa testez cutia si motorul. Am ramas destul de dezamagit de motorizare... cutia era ok, schimba fara sa simt treptele dar efectiv motorul ala parca era limitat. La kickdown schimba rapid cutia, se tura motorul dar nu simteam nimic. Poate ca aveam eu asteptari mai mari de la acest motor. Masina era cu roti de 16" si zgomotul de rulare era mai mare decat la Octavia cu roti de 17", si asta m-a dezamagit. M-am intors inapoi si hai in Focus. Focusul era echiparea Titanium si diferenta intre Style si Titanium este imensa la interior. Am plecat din parcarea lor subterana, unde era intuneric si nu stiu daca ati vazut un interior de Focus Titanium noaptea, dar e superb cu acele lumini albastre. (cam asa e interiorul). Inca nu am putut sa remarc cat de mare e diferenta intre Style si Titanium si am ramas placut uimit atat eu cat si sotia. Am pornit motorul si dezastru: 1.6 TDCI transmite niste vibratii mari la relanti.. efectiv parca motorul era descentrat si se zguduia foarte tare. Masina avea motorul rece si 11 km dar si la temperatura normala tot asa se simtea la relanti. O data ce am ajuns in treapta a 3a, nu-l mai auzeam. Am fost destul de incantat de Focus 3 Titanium si am facut si o calculatie. La fel, agentul s-a dus si am facut un drive test cu Octavia si mi-a zis un pret dupa. Am sa detaliez mai jos. La iesirea din reprezentanta am zis sa mai intram o data in Golf sa vedem cum ne simtim acum dupa Focus. Ce pot sa zic e ca acest Golf imi da mare bataie de cap. Imediat ce m-am suit in el dupa Focus Titanium am avut urmatoarele impresii: - mi s-a parut spatios si luminos - mi s-a parut bine lucrat, ceasurile foarte clare, la fel si consola centrala - am avut efectiv senzatia de "acasa" Agentul de vanzari, vazand ca noi bolborosim in Golf de vreo 30 minute, a venit la noi si bineinteles am plecat in drive test cu Golf 1.6 TDI manual (nu aveau DSG). Well, am pornit celebrul TDI si la relanti abia il auzeam dar in trepta a 2a, in full throttle mi s-a parut parca mai galagios (sau parca avea un sunet mai gros) decat Focus, dar fara vibratii ! Ambreiajul mi s-a parut ciudat la 1.6 TDI si tinea foarte foarte sus dar m-am obisnuit repede. Atat la Golf cat si la Focus, directia mi s-a parut asemanatoare iar volanul se invartea cam la fel de usor (mult mai usor decat la Octavia). Nu am putut sa testez masinile mai la limita si doar atat pot sa zic. Golf-ul cu roti de 16" era foarte foarte silentios si nu se auzea aproape deloc la 50 km/h nici motorul si nici drumul: mi-a placut. Mi-a placut atat de mult incat am mers mai departe cu o calculatie. La fel, agentul de vanzari s-a dus in Octavia sa faca test drive. Well, cam ce oferte am primit astazi: Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift 150CPPret de baza: 30.040Euro Dotari optionale: Vopsea metalizata, City Pack (senzori de parcare fata + spate, auto city stop, si parcare automata), Light Pack (Xenon, rear LED led si LED interior + senzori de ploaie si lumina), Navigatie Pret total: 33.550Euro Mi-a oferit 9000Euro pe Octavia si as fi ramas de dat 24.550Euro Golf Highline 1.6 TDI DSG7 110CPPret de baza: 30.905Euro Dotari optionale: Winter Pack (scaune incalzite), Xenon + rear LED si vopsea metalizata si mi-au bagat ei pe gat nush ce ceruire care o fac ei si am garantie la ea 3 ani de zile de vreo 300Euro (Supagard se cheama) Pret total: 34.209Euro Tin sa precizez ca Golful Highline vine standard cu: Jante pe 17", Navigatie, Camera de mers inapoi, senzori de parcare fata + spate, auto city stop, tempotam cu pastrarea distantei fata de masina din fata, senzori de ploaie si lumina ... deci cam tot ce am pus eu suplimentar pe Focus Deci, pretul asemanator cu Focusul. Ce nu-mi place la configuratiile facute: - Focusul nu-l vreau cu 2.0 TDCI ci cu 1.5 TDCI + Powershift ce nu e inca disponibil in Irlanda. Ar trebui sa duca pretul mai in jos cu 1500E. - Goflul vine cu DSG7 care e cutie problematica. Goflul vine si cu 3 ani de garantie iar Focus cu 5 ani garantie. - Golful vine cu jante pe 17" ce nu-s asa potrivite pt drumurile din Irlanda. - Golful n-are suspensie independenta pe spate si 2.0 TDI e cu 3000E mai mult. Cei de la VW nu mi-au dat inca pret pe Octavia si ma suna luni sa-mi zica. Sper sa fie tot undeva la 9000Euro. Pe langa asta, mi-a mai zis ca pretul de 34.200euro se mai poate negocia putin daca e sa ma decid. Calculatia facuta de ei e in felul urmator: La Ford, dau Octavia in 9000E si 500Euro lunar timp de 36 luni dupa care am de facut urmatoarea alegere: achit 10.200Euro si raman cu masina, o dau inapoi si inchid contractul, sau o dau inapoi, ei o vand cu mai mult de 10.200Euro si diferenta va fi folosita la achizitia unei alte masini Ford noua de la ei. La VW, nu mi-a putut da pret pe Octavia dar am zis ca hai sa facem o simulare cu 10.000Euro: vine 400E lunar timp de 36 luni dupa care am de achitat 11.300Euro si raman cu masina, sau o dau inapoi la fel ca mai sus. Asigurarea la Golf e putin mai scumpa decat la Ford (cam cu 200E/an) dar taxa de drum e la fel: 190E Next steps: astept sa vad ce pret imi dau astia de la VW pt Octavia, daca va fi 1.5 TDCI + Powershift in Irlanda candva si care este ultimul pret la care pot ajunge masinile. 33,34.000Euro e in pret enorm dar o parte din ei reprezinta taxa de prima inmatriculare din Irlanda. In acest moment, ambele masini imi plac cam la fel de mult si mi-e foarte greu sa aleg.
    1 point
  2. . O plimbare scurta de Weekend
    1 point
  3. LA break e bec cu un singur filament, la hatcback e cu 2 din care e folosit doar unul.
    1 point
  4. Pentru ca sunt foarte scumpi, iar garantia pe bune la ABT cel putin in Ro este indoielnica. Au avut topic in aria de prestari servicii, ABT Nurvil si luati la bani marunti cu garantia au sovait ca de fapt nu ar fi garantia decat pe anumite piese, decat la ei in service..ma rog nu au oferit un raspuns clar si raspicat atunci. Acum vad ca nu mai au topic pe forum. Plus sa nu se uite ca la noi garantia de fabrica e de 2 ani, restul de la importator. Din pacate nu putem sa ne comparam cu felul in care se aplica garantia in tari civilizate, faptul ca exista variante de tuning agreate de fabrica. La noi in continuare e interzis sa ai dreptul sa vii cu uleiul tau aprobat, deja daca se aduce in discutie abt, fie el tuner de casa VW, vorbesti de ozn-uri cu cei de la reprezentanta. Asa ca cei 2 ani oferiti de importator sunt aruncati pe geam. Decat sa fie aruncati cu un soft f scump de la abt (la softuri nici nu sunt celebri), mai bine ceva mai ieftin.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!