Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2015 în toate secţiunile

  1. Multumesc frumos Colegii mai astept si alte alternative daca cunoasteti...sa am de unde alege,ca asa am mers in primavara la primulcare mi s-a parut serios si....am ajuns sa fac din nou!
    1 point
  2. Inceraca "dub detailing"
    1 point
  3. Salut, My 2 cents: Eu alimentez aproape tot timpul de la acceasi statie de Lukoil din Iasi si nu am nici o problema. Pentru concediul de anul asta am facut plinul de la Rompetrol si nu am simtit nici o diferenta. Apoi am mai facut un plin de la OMV, la fel, nici o diferenta. Masina o am din Noiembrie anul trecut. Am intrat pe site-urile OMV si Lukoil si am downloadad fisa tehnica a motorinei lor. Sunt identice. Deci este posibil ca diferentele sa apara la anumite statii din diverse motive. Cum ziceau si ceilalti: aditivii, poate chiar si apa (din auzite). Drum bun si fara incidente! :Driver:
    1 point
  4. Dupa o lunga vara plina de iesiri in aproape toata tara , am gasit putin timp pentru masina . Momentan aproape 60.000km , urmeaza revizia la inceputul lunii septembrie. La prima strigare , dupa aproape 2 ani lucrurile nu arata prea rau . Masina nu are nici 1 polish... pur natty ! :D Produse folosite : Bilt Hamber autocley - medium , ONR , JetSeal 109 ( imi place noua formula) , Bilt Hamber Autobalm wax. Cateva poze cu rezultatul evident . Urmeaza interiorul : produse folosite - Leatherique Rejuvinator Oil & Leatherique Prestine Clean
    1 point
  5. @DRI@N: Ai urmarit tendinta din ultimii ani in tuning? Se pare ca nu din moment ce te ia cu ameteala cand vezi jante de Mercedes pe VW. Nu conteaza cine face jantele cata vreme arata bine. In ultimii ani producatorii au inceput sa faca jante superbe direct pe masini de serie. De ce ai pune capace de VW pe niste jante de Ferrari? Pe langa asta, de obicei e si un pic de mandrie de gen: ait vazut ce jante imi permit? (acum nu vorbim de cazul acesta). Exemple.
    1 point
  6. Revin cu rezolvarea problemei mele. In speranta ca macar altii sa beneficieze de niste detalii importante si sa evite drumul anevoios pana la rezolvarea unei probleme usoare. Pompa electrica din rezervor nu functiona bine!. Tocmai de aceea cand un mecanic testeaza ceva in mod empiric, rezultatul nu este unul corect. Degeaba testezi pe loc, scotand furtune, amorsand pompa si vazand ca "functioneaza" sau si mai grav cum au facut alti mecanici, punand contactul si la simplul zgomot venind dinspre rezervor sa admiti ca totul e in regula acolo... Adevarata proba a unei pompe, se face testand valorile de presiune in timpul mersului. Se face un "T" de legatura intre furtunul care vine de la popma electrica din rezervor si care duce spre filtrul motorina, iar pe acel "T" se leaga un aparat de masura a presiunii. Culmea lasand masina in relantii, acea presiune era constant perfecta, respectiv 0.5 (sper sa nu gresesc bari). Chiar accelerand si revenind la relanti, acea presiune era tot 0.5, si culmea motorul care de obicei s-ar fi oprit de 5 ori pana atunci, parca imi facea in ciuda si functiona perfect. Ei aici a fost momentul potrivit, si insist ca masina trebuia sa se fi oprit si acest test poate inca nu e complet. Drept urmare mecanicul prinde acel ceas de citire a presiunii sub stergator, cu fata spre interiorul masinii si decide sa testam in mers. Ce surpriza, dupa 50 de metrii, deja pompa se gatuia, la accelerari scadea considerabil spre 0, si de multe ori lua masuri negative!!! Pompa electrica din rezervor nu functiona deloc la parametrii normali.( De remarcat ca de vina pentru acele testari cu valori bune era SI pompa tandem care trage si ea combustibil fiind de multe ori suprasolicitata de nefunctionalitatea pompei electrice din rezervor) Intre timp, sa comandat pompa noua VDO ~750RON, sa inlocuit in 2 ore si masina functioneaza perfect. Daca doriti va pot da detalii in privat despre acest service profesionist din zona Brasovului. Recomand
    1 point
  7. Eu am mers pe kit sachs care vine complet cu rulment si furca la pretul de ~650 lei. Am mai schimbat in plus boltul pe care apasa furca ~30lei si vine doar pe OEM. Kitul Luk vine pe la ~450 dar e fara furca si rulment din ce stiu, e doar placa si discul. Si daca cumperi si rulmentul si furca ajunge cam la acelasi pret cu kitul Sachs. Eu am mers pe Sachs deoarece Luk pare facut si pe la noi pe la Brasov: http://www.schaeffler.ro/content.schaeffler.ro/ro/aftermarket/automotiveaftermarket/automotive_aftermarket.jsp Singura nedumerire cu privire la varianta aleasa e legata de discul de ambreiaj si anume de priza acestuia in care intra axul cutiei de viteze, care fata de ambreiajul vechi vechi are putin joc de rotatie ce abia se simte la mana. Efectul e ca daca e liniste ambientala sesizezi un zgomot ca cuplaj al ambreiajului, cand incepe sa se roteasca discul, adica in momentul cand eliberezi repede pedala ambreiajului in zona in care prinde acesta, ma refer la o situatie cand stau pe loc, pe liber si binenteles cu motorul pornit la relanti. Am desfacut discul vechi sa inteleg ce se intampla si am vazut ca priza are si ea niste arculete mici care nu se vad cu discul nedesfacut, si care cred ca au rolul de a atenua acel zgomot fiindca si priza are un cuplaj fata de mecanismul cu arcuri groase ce atenueaza vibratiile motorului. Pot face poze daca esti interesat cu discul vechi ca sa intelegi ce zic. Oricum nu-ti poti da seama de ce are joc numai daca desfaci miezul discului.
    1 point
  8. Nu esti constient de vibratia de care zic decat dupa ca pui unul nou, nici eu nu am perceput-o, dupa schimbare mi-am dat seama, daca nu ma crezi incearca alta benzinara asemanatoare care a schimbat ambreiajul de curand, eu asa mi-am dat seama ca ambreiajul e obosit desi nu se stie cand si daca fusese schimbat la masina condusa de ocazie. Si pedala mea avea comportament la plecare ca a ta, adica trebuia sa o mentin acolo unde prinde, de aceea ti-am scris rezolvarea fiindca simptomatica e identica cu pornirea greoaie, nu ti-am scris din auzite. Acum e o placere sa pleci de pe loc. Stiu ca ai vrea sa strangi un surub si sa se rezolve dar din pacate problema ta se rezolva pe calea grea, sau o lasi asa cat merge.
    1 point
  9. Daca iti trepideaza motorul poate fi din ambreiaj, la mine asa a fost, am schimbat kitul complet si acum pot porni la 1000 de ture fara trepidatii. Discul era uzat neuniform. Inainte pedala prindea sus, acum prinde jos de tot. Totul tine de kitul de ambreiaj cand vine vorba de pozitia unde prinde si de vibratii la pornire.
    1 point
  10. Iar pentru cunoscatori, va exista intotdeauna Asics. :winter:
    1 point
  11. Multumesc,ai idee de o locatie sau/si un nr de telefon?
    -2 points
  12. Fara suparare colegul,am pus o intrebare,imi cer scuze daca cumva te-am deranjat pe tine! Era vorba de o informatie care am cerut-o colegului care m-a sfatuit sa merg acolo,poate cunoaste el pe cineva acolo si ma poate pune in legatura s.a.m.d,
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!