Revin cu rezolvarea problemei mele. In speranta ca macar altii sa beneficieze de niste detalii importante si sa evite drumul anevoios pana la rezolvarea unei probleme usoare. Pompa electrica din rezervor nu functiona bine!. Tocmai de aceea cand un mecanic testeaza ceva in mod empiric, rezultatul nu este unul corect. Degeaba testezi pe loc, scotand furtune, amorsand pompa si vazand ca "functioneaza" sau si mai grav cum au facut alti mecanici, punand contactul si la simplul zgomot venind dinspre rezervor sa admiti ca totul e in regula acolo... Adevarata proba a unei pompe, se face testand valorile de presiune in timpul mersului. Se face un "T" de legatura intre furtunul care vine de la popma electrica din rezervor si care duce spre filtrul motorina, iar pe acel "T" se leaga un aparat de masura a presiunii. Culmea lasand masina in relantii, acea presiune era constant perfecta, respectiv 0.5 (sper sa nu gresesc bari). Chiar accelerand si revenind la relanti, acea presiune era tot 0.5, si culmea motorul care de obicei s-ar fi oprit de 5 ori pana atunci, parca imi facea in ciuda si functiona perfect. Ei aici a fost momentul potrivit, si insist ca masina trebuia sa se fi oprit si acest test poate inca nu e complet. Drept urmare mecanicul prinde acel ceas de citire a presiunii sub stergator, cu fata spre interiorul masinii si decide sa testam in mers. Ce surpriza, dupa 50 de metrii, deja pompa se gatuia, la accelerari scadea considerabil spre 0, si de multe ori lua masuri negative!!! Pompa electrica din rezervor nu functiona deloc la parametrii normali.( De remarcat ca de vina pentru acele testari cu valori bune era SI pompa tandem care trage si ea combustibil fiind de multe ori suprasolicitata de nefunctionalitatea pompei electrice din rezervor) Intre timp, sa comandat pompa noua VDO ~750RON, sa inlocuit in 2 ore si masina functioneaza perfect. Daca doriti va pot da detalii in privat despre acest service profesionist din zona Brasovului. Recomand