Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2015 în toate secţiunile

  1. Sa o stapanesti sanatos. Pune niste poze cu ea. Daca e cum zici , ai facut o afacere buna. Full option nu prea exista decat in anunturi dar nu zic nu .. sa o vedem . Iar nu vreau sa generalizez dar masinile aduse din Franța sunt majoritatea de la licitatii si multe sunt departe de a fi impecabile.
    1 point
  2. orice masina vei lua va avea probleme. daca ai face trecerea de pe o masina 2002 pe una 2011-2012, atunci ar fi altceva, ai lua o masina cu km mai putini , vechime mica , etc. acolo chiar ai avea pretentia sa nu se strice decat f rar. atata timp cat iei o masina 2005-2006-2007, gandeste-te ca si ala care vandut-o foarte posibil o da tocmai pentru ideea pt care dai si tu mondeo: deja a ajuns la o vechime cand pica destule de pe ea. intr-adevar dupa 2006-2007 nu mai sunt problemele grave care erau pe 2.0 tdi in primii ani, dar ca orice diesel tot mai apar probleme, mai rare ca la prima generatie, dar apar. daca te-ai saturat sa bagi bani intr-o masina si vrei una in care sa bagi mult mai rar trebuie sa te indrepti catre ceva mult mai nou ca an, nu 2006-2007 si diesel, recent aduse, ca deja vorbim de masini cu multi km.
    1 point
  3. Cea mai "tare", ai spus bine. Însă cea mai echilibrată alegere este Cupra asta. De departe. Sunt șanse 50-50 să fie următoarea mașină. Deja m-am interesat despre unele lucruri.
    1 point
  4. Decat cu senzorul de lumina original (cel care se monteaza pe parbriz, langa oglinda centrala) vei putea avea functional CH/LH. Chinezaria asta doar iti aprinde/stinge farurile in timpul functionarii masinii.
    1 point
  5. Poate inca nu a apucat sa o aduca la km din anunt :)) jegosi oameni…te pun sa bati drumul degeaba…eu nu as cumpara-o strict din acest motiv ; incercarea de pacaleala, fara de care nu traiesc infectii de samsari ; ca si buget, cu siguranta te incadrezi perfect pt una cumparata din RO cu < 100.000 km reali ; cat despre rulajul golfului din anunt, este ceva normal ~ 20.000 / an pt o benzinara si 40.000-100.000 pt un diesel ; desigur la noi toate dieselele aduse de afara 2001-2010 au ~ 150-170.000…in 2008 abea gaseam o masina diesel sub 200.000 km reali, acum numai gasesti peste :))
    1 point
  6. Mda, daca pui BS11 in grafic, poti observa ca turbina/actuatorul nu functioneaza deloc corect. Odata tija incepe sa urce din ce in ce mai greu (posibil vacuum insuficient/pierderi) iar apoi in partea de jos geometria pare ca se blocheaza, sau actuatoruln u are forta sa impinga geometria spre pozitia Turbo OFF. Asta se vede si la logul in mers, oricat N75 ul comanda deschiderea vanelor, acestea pur si simplu nu vor >> suprapresiune LIMP. Vad si o diferenta mica intre valoarea ON si OFF de numai 92mbari. S-a umblat la surub limitator/lungime tija? Sfatul meu e sa verifici furtunele de vacuum( pe TOATE) , valva unisens sa te asiguri ca pe partea vacuumatica nu sunt probleme.Apoi sa inspectezi vizual actuatorul, asigura-te ca functioneaza corect(sau macar functioneaza cat de cat), daca poti sa il dai jos sa misti geometria ar fi minunat, ai impusca doi iepuri dintr-o lovitura. (aceasta trebuie sa se miste foarte, dar foarte lin si usor) La cum arata BS11 ori actuator ori geometrie gripata. In BS03 se vede o recirculare marita -> posibila cauza pt depunerile din turbina. PS: Dupa ce rezolvi problema nu iti fie frica sa ii dai talpe :)) ca nu ii face rau ;) Seara faina. LOG-01-011-xxx-xxx 1_cu grafic.xls
    1 point
  7. Pune actuatorul nou,reglat sa-ti impinga tija geometriei la maxim si sa mai ramana 1 mm intre el si suport.Apoi fa reglajele necesare,daca e nevoie.
    1 point
  8. nicio alarma de fabrica nu are perimetru/soc. Are senzor interior si de inclinare. Vine pe telecomanda briceag si e incorporata in modulul de confort (mai bine zis in centrala electrica la acest model).
    -1 points
  9. 75NOR, dupa cum spuneam mai devreme , deci mers normal, nici economic, nici chinuit, un mers in viteza traficului fara sa crosetezi benzile si fara sa-i incurci pe ceilalti cu demaraja lente. Daca ei declara un consum de 7,8 urban, eu as satisfacut cu un 9 in conditiile date de mine. Referitor la celelalte puncte din discutie; Frumusetea unui 2 tsi o simti plenar in regim extraurban cand apelezi la rezerva de putere pentru depasiri, rampe si iesiri din curbe cu masina full de pasageri si bagaje. In oras, fie mergi cu 1.2 tdi fie cu 2 tsi este cam aceeasi treaba. Cel putin in orasul si pe traseele pe care circul eu. Nu urmaresc in mod deosebit o masina economica iar1.4 tsi nu prezinta interes din cauza de dsg7. 2 TSI, in schimb, beneficiaza de dsg6 dar.... daca are un consum de V6, desi o exploatez normal, ma lipsesc. Admit ca un asemenea motor consuma mult dar sa o faca doar daca i-o cer din pedala. Ca idee, un consum mediu cu 2-3 litri mai mare decat un 2tdi ar fi ok pentru mine. Plusul il scot din lipsa dpf-ului si silentiozitatea benzinei. Cam astea ar fi datele problemei.
    -1 points
  10. Intr-un final au reusit baietii din service sa reproduca problema si o sa schimbe kitul de ambreaje cu unul nou. Se pare ca exista si o informare de la producator legata de ceva posibile probleme la cutie pentru DSG-urile fabricate pana in 2013 saptamana nu stiu cat. Mi s-a spus ca o sa fie alt kit cu cod diferit, imbunatatit, diferit de cel pe care-l am acum. Prin urmare, astept sa vina piesele si sa ma programez pentru schimb. Multumesc danb1974 pentru informatii.
    -1 points
  11. Cum e aceasta motorizare pe Golf 6 ? Dar cea de 122cp ? Au probleme ? Merg doar cu benzina co98 ? Consuma ulei ca 2.0tsi ? Se depun "resturi" ca la 2.0tsi de pe Golf 5 (specific motoarelor cu injectie directa) ? Consumul mediu cum este ? Caut masina si calculez toate optiunile pentru a alege cat mai eficient.
    -1 points
  12. Salut, A facut cineva revizia de 2 ani la O3, benzina? (intra asa: schimb ulei + filtru ulei + filtru aer + filtru polen + verificarea service - se face la 30k km - care nu stiu ce inseamna). Daca da, imi puteti da un pret? si eventual unde s-a facut?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!