Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2011 în toate secţiunile

  1. 210-230 cai benzina si consum de TDI sunt inca vise. o fi avand consum mic GTIul, dar cine se uita la 1l%? asa cum zice Corado. 1.8T consuma cat vrea el..de la 7 la 20. who cares? fiecare litru merita...nu cred ca si-a luat careva masina de 200 de cai sa faca economii la combustibil, sau sa se bucure la 5lei mai putini pe 100 de km. prefer sa simt cei 200 de cai, decat sa imi bata inima pt fiecare 1l in plus la consum instant...prefer sa dau 5lei dar sa simt ceva..decat sa ii dau pe o cola la o terasa de fitze, si sa merg ca un TDI de 100 de cai dar cu sigla de GTI. e clar ca daca mergi cu un TDI de 100 de cai, vei avea consum mic dar probabil o vei da in alte prob..dar cei 200 de cai trebuie hraniti cu ceva.
    2 points
  2. La golf 4 sunt la al doilea schimb cu acesta firma de ulei.La golf 2 la primul schimb. La o dubita nisan cu motor de 2,5 diesel este la al doilea schimb si masina merge zilnic in oras si totul e ok.Schimbul de ulei la facut la Logex unde tipi de acolo au spus ca asa ceva ei pun in BMW-uri cand vin la revizii.Se referau la marca de ulei,nu la vascozitate.Toate masinile de mai sus fac schimbul la 10 000 de km. Acum urmeaza kitul de ambreiaj la golf 4 si am luat pentru el vaselina cu Litiu Rheinol la cel mai mic pret dupa piata, 15 lei tubul, pentru ungerea rulmentului si de ce nu daca e cazul si la planetare. Cat priveste comparatiile, nu avem instrumente sa facem aceste afirmatii.Eu am folosit cam toate marcile de uleiuri ce se gasesc in romanica si nu mai cred in produse (de top)cu o buna publicitate pe media.
    1 point
  3. Acu' un an am fost sa vad un passat b5.5 la piatra neamt pentru a-l cumpara. Tocmai in ziua cu pricina tipu' a zis sa curete putin masina la interior pana sa ajung eu acolo, si , chiar inainte sa ajung eu, i s-a blocat masina cu singura cheie in interior. Astfel a apelat la serviciile unei firme specializate. Au ajuns baietii si au constatat la fata locului. Au lipit o ventuza pe geamul portierei de la sofer. A tras putin de portiera astfel incat sa incapa intre ea si stalpul masinii o perna de aer goala din cauciuc. au pompat in acea perna cu o pompita niste aer pana aceasta sa umflat, si, implicit s-a departat usa. Apoi au introdus o tija si au actionat butonul de deblocare. Metoda merge , si, ce este mai important, nu provoaca stricaciuni usii.Toata treaba a costat 50 ron. Sper sa ajute pe cineva metoda descrisa de mine si totodata sa nu o citeasca cine nu trebuie. Drumuri bune.
    1 point
  4. Azi am lucrat un pic la mașină, mont
    1 point
  5. Se modifica pozitia fata de reflectorul pe care il are incorporat. Cand becul este in fata filamentul se afla in dreptul reflectorului care va dirija lumina doar in sus, la faza lunga filamentul se retrage in dreptul fantei din refector iluminand astfel toata oglinda farului. Nici la becurile nomale diferenta de luminozitate nu este semnificativa de baza fiind tot reflectorul aditional pe faza scurta Aceasta este functionarea unui bec cu doua filamente.
    1 point
  6. GABIVVX eu merg cu rheinol de 2 ani si 4 schimburi de ulei, adica peste 60.000km motorul nu mai consuma mare branza ulei, si merge excelent, nu se face spuma la buson, atunci iti dai seama ca e ulei prost si crede-ma ca e ceva pentru un motor de 2.5 R5 TDI cu 174cp si 320.000km sa nu consume ulei mult intre schimburi la 15.000km
    1 point
  7. Prezenta spalatorului de faruri indica faptul ca masina a fost comandata cu pachetul de iarna (duze parbriz si scaune fata incalzite). Eu sunt adeptul xenon-ului de fabrica sau deloc. Cand o sa intelegem ca producatorii nu ne trag in teapa atunci cand cer 1000EUR pe el, atunci o sa putem spune ca ne respectam reciproc unii pe altii in trafic. Pe langa un un bec Xe mai ai nevoie si de o lupa, de un spalator al blocului optic, de un sistem automat de reglare a farurilor in functie de incarcarea masinii, etc. Ma rog, sunt persoane pe forum-ul asta care spun contrariul si care cred ca stiu mai multe decat un inginer dar asta e alta discutie. Sigur, unii fac comert si bani pe barba altora din trafic, cu fel si fel de sisteme facute in Asia care nu contin altceva in afara de doua becuri, doua cabluri si cate un balast. Eu iti recomand un set nou de becuri de o calitate mai buna si cu o luminozitate mai mare (Philips, Osram). Drum bun!
    1 point
  8. SosoASD

    ESS

    :icon_thumright: interiorul ala e infect...pe bune acum....
    1 point
  9. Eu unul decat sa bag Castrol sau Mobil facut la turci, oricand as merge pe Rheinol. E normal sa aiba pret mic, majoritatea neauzind de el. Daca e fabricat in Germania, eu zic ca nu poate fi de proasta calitate. Te miri de ce e asa mare diferenta de pret? La ce costuri crezi ca se ridica reclamele agresive facute peste tot la marcile cunoscute de uleiuri? Nu mai vorbim de adaosurile nesimtite ale importatorilor si distribuitorilor din Romania...
    1 point
  10. Posibil fraiul de ;la alternator.
    1 point
  11. Am luat mocheta portbagaj, insonorizantul de la capota spate si partile laterale din material textil. Laterala stânga are un spațiu special pentru trusa sanitară și triunghiurile reflectorizante
    1 point
  12. primus light 0w-30 costa 85 de lei 5 litri CE DRAQ PRET E ASTA?17 LEI LITRU PENTRU UN ULEI 0W30 CU CARE IN MOD NORMAL SE MERGE PESTE 20.000KM?SA FIM SERIOSI NU PUTEM COMPARA;rheinol,tytan,mannol..cu uleiuri de genul castrol,mobil,aral,bp,texaco,elf.SUNT DE ACORD CA SE FACE DESTUL DE MULTA RECLAMA ACCESTOR PRODUSE INCLUSIV DE PRODUCATORI(RENAULT-ELF,MERCEDES-MOBIL,PEUGEOT CITROEN-TOTAL,BMW VAG -CASTROL),DAR NU AS AVEA INCREDERE SA IMI BAG IN MASINA ASTFEL DE ULEIURI :(
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!