Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2011 în toate secţiunile

  1. Am luat mocheta portbagaj, insonorizantul de la capota spate si partile laterale din material textil. Laterala stânga are un spațiu special pentru trusa sanitară și triunghiurile reflectorizante
    1 point
  2. 3-ul schimba starea din safe in look adica , cand e pe safe nu poti deschide usa din interior chiar daca tragi de 2 ori de maner , cand e pe look la prima tragere se deblocheaza iar la a doua se deschide .Intra in masina , inchide masina , ledul rosu palpaie , in momentul acesta e pe safe iar daca incerci sa deschizi usa nu vei putea . Mai apasa odata pe inchis si va trece din safe in look iar in momentul acesta vei putea deschide usa . 4 este switch-ul responsabil cu aprinderea plafonierei , martorului din bord , etc ...
    1 point
  3. eu personal sunt fan diesel si am avut multe masini diesel, unele dintre ele fiind chiar la performante de GTI ba poate chiar peste(comportandu-se foarte sportiv-cu toate astea Ferrari inca nu a facut o masina diesel), iar consumul nu a fost mic vorbind tot timpul de 2500 cmc si peste 3000 cmc diesel, dar vorbim despre atlceva aici.....nu cat de performant poate fii un 4.2 TDI sau un V10 TDI; cum spuneam mai sus....cei care opteaza pentru un motor 2.0 tsi sau tfsi sa nu mai vorbim de cilindree mai mare......nu se uita la consum pentru ca stiu ce isi doresc de la o masina...oricat de fan diesel as fii ......nu am vrut GTD.....pentru ca GTI is "the real deal"...iar un consum de 13%-14% (pe care il aveam si pe dieseluri) nu imi va sterge zambetul de pe buze atunci cand aud sunetul evacuarii indiferent de cat o sa se scumpeasca litrul de benzina. imi cer scuze daca am fost :offtopic:
    1 point
  4. 210-230 cai benzina si consum de TDI sunt inca vise. o fi avand consum mic GTIul, dar cine se uita la 1l%? asa cum zice Corado. 1.8T consuma cat vrea el..de la 7 la 20. who cares? fiecare litru merita...nu cred ca si-a luat careva masina de 200 de cai sa faca economii la combustibil, sau sa se bucure la 5lei mai putini pe 100 de km. prefer sa simt cei 200 de cai, decat sa imi bata inima pt fiecare 1l in plus la consum instant...prefer sa dau 5lei dar sa simt ceva..decat sa ii dau pe o cola la o terasa de fitze, si sa merg ca un TDI de 100 de cai dar cu sigla de GTI. e clar ca daca mergi cu un TDI de 100 de cai, vei avea consum mic dar probabil o vei da in alte prob..dar cei 200 de cai trebuie hraniti cu ceva.
    1 point
  5. Hai domnule ca nu se vad asa de urat canalele de la cele 2 spite.Fata de volanu alu` Aerofan :))
    1 point
  6. daca erai doar curios ce turbina am,raspunsul pe care l-am dat este suficient(turbo modificat) daca doreai sa ai si tu un tdi la fel de puternic eventual ma sunai si vorbeam in privat,nu puteam sa iti ofer totul pe tava dupa ce eu am bagat mii de euro si nu glumesc in teste, motoare sparte,cuti de viteze rupte,turbine bubuite etc. sa vad cu ce da rezultate mai bune,probabil tu asta asteptai din aceasta prezentare si poate daia am ajuns cel mai rapid ALH DIN ROMANIA ca nu am aplecat urechea la ce scrie pe forumuri in general si d-aia am apelat la "asa zise-le firme de tuning" ,apropo cind vei ajunge vreodata macar sa stai linga acel audi a5 pe 402m, poate atunci nu imi va fi frica ca imi va fura nimeni ideile. :ceuameni:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!