Va salut pe toti posesorii de vw! va prezint passatul meu model 1992 de culoare neagra dupa cum se poate vedea si in poze. Am intrat in posesia lui cam prin iulie 2010 ,fapt care m-a determinat sa o vand pe cealalta masina ,un Golf 3 1.4abd 1994,care era in 2 usi si mult prea mica fata de actualul.Cand l-am luat era intr-o stare destul de avansata de degradare( motor fiert,aripa fata si usile dreapta infundate,vopseaua de asemenea nu era chiar perfecta.iar motorul avusese o tentativa de reparatie , dar nereusita, intrucat era demontata chiulasa si alte anexe, deoarece proprietarul s-a decis atunci sa-l dea la Remat. noroc ca n a fost acceptata intrucat nu avea 3 ani de cand era in tara sau in posesia proprietarului.in 2008 a fost adusa din germania). Deoarece pretul ei a fost modic-1700 ron ,ce i drept cu motorul jumate in portbagaj si cu unele piese lipsa fratele meu s-a decis s-o cumpere. I-a facut motorul cu cilindri noi,distributie si l-a montat pe masina. rezultatul sau a fost foarte multumitor,toarce perfect.vazand astfel ca masina se misca bine m-am decis s-o achizitionez de la el. Insa a mai fost mult de munca la ea. Am gasit la tecuci o caroserie pe roti identica la culoare si completa pe care am si luat-o. ca urmare s-a facut transferul aripilor,capotei,usilor si a haionului si evident si a altor piese care se aflau intr-o stare mai buna decat cele actuale- faruri,proiectoare,bari,lampi,radiator,jantele de aluminiu,etc...dupa aproximativ o luna de munca rezultatul a fost unul foarte bun- functioneaza totul pe masina :AC,geamurile toate 4 electrice,inchiderea centralizata si servodirectia.suspensiile spate sunt aproape noi, franele s-au rezolvat,directia este fara jocuri,desi are o bataie care cred ca este din bucsele de la bara de torsiune. Dupa vopsirea aripilor spate, a haionului,a barilor si a grilei fata am ramas doar cu o sesizabila diferenta a nuantei fata de celelalte piese.cel mai important este ca masina se aseaza foarte bine la drum si ruleaza super. Aerul isi face simtita foarte bine prezenta vara la orice temperaturi. S-a meritat in totalitae munca si investitia de aproximativ 7000, incluzand aici si costul masinii initial.voi reveni cu poze
Poze:
Ar fi si unele probleme ce ma deranjeaza la ea: proiectoarele care sunt ca si inexistente noaptea,nu poti vedea nimic cu ele si turatia care mi se pare prea mare 120km/3000 rot. Astept sugestii, idei de la posesorii de B3 sau chiar si B4. Aveti idee daca cutia de pe 1Z se potriveste pe AAZ deoarece am mers cu un B4 si am observat ca la aceeasi viteza avea undeva la 2500 de rotatii .este mult mai bine pentru motor ca nu se mai tureaza asa,dar nu stiu pe de alta parte daca o sa reuseasca sa faca fata, sa 'traga'la fel, el si asa fiind destul de puturos ca sa zic asa.