Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2011 în toate secţiunile

  1. Pentru ca am gasit avantaje la ambele modele de caroserii , atat la nivelul imaginii cat si la nivelul functionalitatii , as fi incantat sa aud si punctul de vedere al posesorilor . din dotarile standard diferentele ar fi : - Bare longitudinale portbagaj (Combi) - Ştergător lunetă cu sistem de spălare (Combi) - Banchetă spate cu şezut şi spătar rabatabil fracţionat 1/3:2/3 (Combi) - Iluminare portbagaj (1 lampă pt. versiunea limo, 2 lămpi pt. versiunea Combi) - Priză de 12V
    1 point
  2. omul are multivan din 98" daca tot interiorul e frumos capitonat multivan style nu mi se pare ok ca usile din spate sa aiba 2 placaje/carton ce o fii pe usi si atat. La multivan si caravelle dotate din interior nu se vade nimic metalic si culoarea vopselei. Tot este imbracat si capitonat de la luneta spate pana la chedere.
    1 point
  3. ok....esti fan Mercedes...:) confortul oferit nu se compara cu al nici unei masini.....dar te rog......nu-mi spune ca renunti la GTI pentru Cee'd... :unsure: renunta la un merc...ca ai 2 :P
    1 point
  4. Plecand din cel mai mic motor tdi de 90 cp . Din pasiune pentru tuning si curse (402m) am inceput sa modific acest motor . Am inceput cu un soft de la 90 la 122cp a fost fun la inceput dar m-am plictisit destul de repede de aceasta crestere si am urcat mai sus la niste duze de injector si un soft aferent duzelor am o putere de 163cp testat . Acea turbina si-a facut viata si a cedat in cele din urma am trecut la o turbina mai mare de la Mbituning . Am ajuns la 183cp testat dupa care a inceput 'balamucul' multe victime intr-un final iar m-am plictisit de acea putere si am modificat urmatoarele : -Turbina modificata -Injectoare marite -Pompa motorina modificata -Pompa motorina suplimentara -intercooler + traseu admisie -Evacuare turbo-back -Arcuri FK -50mm -Amortiozoare Bilstein B12 -Jante Motec 15" cu anvelope Toyo R888 -Geamuri plexiglas -Capota si hayon din fibra de sticla -Discuri frana marite de la 280 la 288 EBC -Masina este usurata de la 1385KG pana la 1100KG (proprie) -Chiptuning -Ambreiaj sport stege 3+ 550ltbf -LSD -bucse Powerflex -Filtru aer ITG -Galerie admisie custom -MAP senzor schimbato -MAF senzor schimbat -Scaune sport Toate au fost achizitionate de la www.mbituning.ro
    1 point
  5. la Tulcea toata lumea stie ca au o cronometrare mai buna am scos 13.23 cel mai bun timp de 2 ori 13.32 si cel mai prost 13.6.
    1 point
  6. nah .. daca este prea tz asta este . mersi fotografului calin . esti un mare maestru !
    1 point
  7. pt robert03 - pai ce isi cumpara omu, bentley de trebuie sa treaca atatea teste! eu unul cand o sa vand masina si sa vina unu la mine sa ma dispere cu astfel de " cerinte " ii dau 2 pe cooace si il trimit in targ sa cumpere; nu e de ajuns " verificare km la reprezentanta; verificare in mers a masini; vizualizare caroseire, interior, etc' nu e de ajuns ca accepti sa vina omu cu un tester propiu sau cu un prieten care are? " pai cand te duci in germania sa cumperi o masina, te scuipa neamtul cand te aude cu cerintele tale! nu credeam ca exista tipicari; scuze de off-otpic " sa te fereasca Dumnezeu sa pici in mana mea cu astfel de intrebari "
    -1 points
  8. Referitor la uleiuri americane, cred ca sunt foarte proaste Depinde ce ai vazut!In general e invers.
    -1 points
  9. la mine face la fel...fost la tester..rezultatul- trebuie schimbata clapeta de admisie - 900 ron. ia vezi daca nu o fi si la tine aia buba
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!