Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2011 în toate secţiunile

  1. Care diferenta de generatie? Ca amindoua sint "batrine"... Ca sint biodegradabile e o chestie buna, dar pe potentialul cumparator il intereseaza daca motorul lui nu devine (bio)degradabil... Astia scriu clar :Helsinki Technical University nu institutul national etc, care e alta chestie... Testul seamana intru totul , aceeasi chestie fac si altii rezistenta la frecare. E ca si cum ai spune ca Marte are munti si astia contin aur 60%...pai de unde stii...pai nu vezi ca are munti...si compozitia de unde o stii...eeee, nu pot zice, secret... Noi discutam apropo de produs, daca e bun sau nu, si eram curios cum ai ajuns la concluzia ca e bun...atita timp cit rezultatele se vad in ani de utilizare... Si Caritasul a avut succes chiar fulminant as putea spune pt destui oameni...dar finalul a fost dezastruos pt restul...
    2 points
  2. dragos e ca un vultur :)) bogdane asa e dar daca nu is jantele gasesc ei gumele ca is roase sau alte lucruri ca sa nu iti faca masina..asa ca decat sa te bazezi pe ei... caz concret o cunostinta a rupt o janta in Brasov si cand a ajuns in Arad a mers la asigurari sa ii dea alta si raspunsul a fost: arata-mi groapa ca trebuie sa facem poze wolfie ti-am zis pe G4 pui BBS, Borbet sau Keskin si nu are cum sa nu arate bine :P
    1 point
  3. diferenta oricum e destul de mica si sunt sigur ca daca ai face un calcul cu toti factorii de uzura, km parcursi si diferenta dintre kilometraj(cu roti de alta dimensiune, din cauza carora nu iti indica viteza corecta in bord) si km parcursi, nu cred ca la totalu de km efectuati cu un kit de ambreiaj ar fi diferenta mai mare de 4000-5000 de km la un total de 250 000km daca tot zici ca e diferenta...si daca tot o iei cu dimensiunea la cauciucuri cu cele cu diametru mai mare parcurgi mai multi km decat cei inregistrati in bord daca nu ma inseala matematica la ora asta.iar daca ma inseala te invit sa faci un calcul singur sa iti dai seama ca nu afecteaza chiar asa de mult jantele care le ai tu fata de cele stock...mai ales ca masina a fost prevazuta si din fabrica cu jante pe 15. spor la calcule
    1 point
  4. da nu mai sunt trecute in talon dar domane fereste in cazul unui accident aia de la asigurari nu o sa te despagubeasca pt ca rotile nu sunt cele trecute in CIV...
    1 point
  5. la 5x112 schimbi masina :lol:
    1 point
  6. de ce sa nu ai voie pe 17? cine nu te lasa? :P nu mai trebuie trecute in talon jantele. Varumio pe ibiza are tot 17, Fabia aia albastra are tot 17...masini pe aceeasi platforma aproape.
    1 point
  7. Nici eu nu cred asta..... atunci de ce vw a cumparat skoda si seat.... ca sa piarda bani cu asa-zisa noua strategie. Cine vrea sa-si ia vw isi ia vw. Cine vrea skoda sau seat , fac acest lucru, iar banii tot la vw ajung in final, nu? Acum ce fac ... ii trec la low-cost in vazul si auzul intregii lumi ca sa le creasca vanzarile? Ce strategie mai e si asta? E si asta o politica poate la nivelul concernului, are si ea un scop... il stiu numai ei probabil.
    1 point
  8. Poezia asta a ta am mai auzit-o si acum 2 si acum 3 si acum 6 ani si ea tot creste, ar trebui sa fie idioti sa faca asta, fiecare marca are targetul ei de clienti, stai tu linistit ca nu demit pe nimeni si nu s-a demis nici un manager, cel putin vreunul important. Nu managerii iau decizia de design calitate si pret.
    1 point
  9. Ma tem ca n-ai inteles. Domnul Velicu distribuie pe langa adezivi, suruburi, spray-uri, etc. dupa cum se poate vedea , intrand pe pagina de web a Domniei Sale: http://fixare.ro/ si "minunatul" aditiv de ulei/conditionator de metal, si anume X1-R. Considerand ca n-ar fi rau sa isi creasca vanzarile si sa convinga cat mai multa lume de beneficiile produsului comercializat de Dumnealui, folosind paginile forumului, s-a apucat sa-l popularizeze si aici. Deci nu-i pasa daca scrie sau nu "ceramic" pe Metabond sau pe alt produs echivalent al vreunui concurent, si nici daca a patit cineva ceva folosind vreun "ceramic". Pe cel vandut de Domnia Sa nu scrie, asa ca poate sa ii evidentieze in continuare multiplele calitati si ,eventual, sa critice , laolalta cu ceilalti, "desuetudinea tehnologica" a "ceramicelor" si "altora", fiindca chiar ii foloseste chestia asta. De fapt, ce incearca sa ne spuna domnul in cauza, este ca "putem uita" de celelalte produse de gen (a se citi "posirci periculoase si daunatoare") atat vreme cat avem "ce ne trebuie". Adica "minunatul X1-R" care a contribuit pana si la programul spatial al NASA , este folosit pe scara larga in NASCAR, s.a.m.d. Nu se omoara nici macar sa ne gratuleze cu vreo compozitie chimica sau vreun efect secundar sau sa-si exprime vreo indoiala. Aditivul folosit de Dumnealui este "tot ce ti-ai putea dori". Si recomandarea vine din partea unui specialist cu multiple certificari, calificari, etc. Adica Domnia Sa. Bafta!
    1 point
  10. Mai au curaj oamenii sa cumpere bkp-uri?!
    1 point
  11. In general, fenomenul e urmatorul: Intrati cu bocancii cu zapada in masina, in scurt timp zapada se topeste si devine apa, intre timp ajungeti la serviciu si parcati masina. Apoi bate soarele cateva ore pe masina, apa de pe covorase se evapora si se condenseaza pe parbrizul rece. Dupa ce nu mai bate soarele pe masina condensul de pe parbriz poate sa inghete. Cum desigur stiti, la temperaturi mai mici de +4 oC degeaba cuplati aerul conditionat, va arata voua ca e pe AUTO dar de fapt compresorul nu porneste! E ca si cum ati fi pe ECON! O solutie de a mai reduce umezeala din masina ar fi ca dupa ce ajungeti la destinatie sa lasati usa larg deschisa ~30 sec. Dar asta am mai spus-o pe-aici pe undeva.
    1 point
  12. Dragul meu Al, Traiesc cu senzatia ca iti suntem tare simpatici de esti tot timpul calare pe noi ca sa zic asa :) Ca sa revenim la intrebarea ta in caz ca nu ai observat am scris : AUTORIZAT RAR. De importator nu am zis nimic ;) Acum nu stiu ce pregatire ai tu in acest sens dar avand in vedere ca la un moment dat m-ai ajutat cu niste chestii si ca vorba aia sunt un tip simpatic o sa te lamuresc eu: In calitate de service autorizat RAR pentru o anumita marca sau grup poti executa asupra masinilor respective operatiunile pentru care esti autorizat fara sa afectezi in vreun fel garantia. Si ca sa iti dau un exemplu ca sunt sigur ca ai nevoie: Pot sa schimb distributia unui Passat 2011 si sa dau si garantie si tot ce e nevoie la lucrare asta fara sa afectez in vreun fel garantia masinii. Pe langa distributie mai putem face o gramada de alte lucruri dar sunt sigur ca nu te intereseaza asta. Referitor la autorizarea data de producator aici e altceva: in calitate de service autorizat de producator poti solutiona printre altele si probleme de garantie adica taman problema cu modulul mentionata de tine anterior. Sper ca te-am lamurit dragul meu Al ;)
    -1 points
  13. Daca cititi presa internationala, ati vedea ca exista discutii la nivelul concernului VAG asupra repozitionarii marcilor din grup. Se pare ca un perdant al luptei este Skoda (alaturi de Seat), care va fi pozitionata mai jos decat este in prezent in raport cu VW pentru a nu-si mai canibaliza modelele. Discutiile au fost mai "incinse" si s-a lasat cu demiterea unor manageri ai Skoda care nu au fost de acord cu ideile venite de la centru. Asa incat CGI-urile pe care le vad pe topicul asta nu au cum sa arate realitatea, pentru ca O3 va fi clar o masina mai ieftina decat cea actuala din punct de vedere tehnic si calitativ.
    -1 points
  14. o fi aparut ea, Octavia, mai cheala la inceput ... dar, totusi, acum e vorba de cu totul alti bani, si, Dumnezeule, suntem in 2011, nu in 1940 !!!!!... ca maine-poimaine sa ne asteptam ca apare si un nou Superb, cu geamurile manuale, cu o amarata de aeroterma electrica in loc de clima, cu perne de burete in loc de airbaguri si funii in loc de centuri ??? Doar pentru ca pe lumea asta mai sunt si cativa care se cred Tarzan ?? Haideti sa fim seriosi ... nu te poti folosi, totusi, de un brand consacrat, incercand sa scoti pe piata o masina din ce in ce mai slaba ca dotari sau performante, dar care costa o caruta de bani; pentru ca 11-12 mii de euro nu-s de ici, de colo ... Sincer, parca-mi vine sa le scriu celor de la BMW, poate reusesc sa scoata si ei o "masina", daca i se poate spune asa, cu caroseria actualului M3, cu motor de 1.2 litri, consum de 3 l/100km in oras, cheala-cheala (daca e super p-afara, inauntru ce mai conteaza ..?!?!) ... ca am si eu de carat niste cartofi la tara, dar nu vreau sa ma duc cu vechea Dacie 1300, vreau sa apar si eu intr-o masina de fitze, sa se uite gagicile tari dupa mine ...
    -1 points
  15. Bravo mai SRI-stule! Si cumva stii si ce-am mancat? Nu mai ai pe unde sa te bagi in seama? Nu stiu ce te ...grija de altul!Mai cauta vezi poate mai gasesti ceva! Popularizarea o faci cu ineptiile si bagatul in seama degeaba! Si daca am un site ce conteaza? Vezi ca nu mai sunt toate de actualitate ai aflat ceva? Ca site-ul nu e al meu stii? In fine nu ma mai obosesc sa raspund mesajelor venite din partea acestui fenomen! :offtopic:
    -1 points
  16. E diferenta de generatie si de compusii chimici.Ce ai vazut pe site-ul lor arata ca produsele sunt biodegradabile deci nu adecteaza mediul spre deosebire de alt produs.Laboratoarele QC au facut testul pt. mediu.Institutul National Suedez de Cercetare si Testare nu este Univ Helsinki.Aparatul de testare este un stand de tip Falex pt. a permite citirea rezistentei la frecare in kgf/mm2.Testul seamana dar ...sunt ceva diferente.Unul se opreste la anumiti parametri care nu pot fi aratati ca ar strica magia.Reclama este una iar un aparat de testare e altceva.Am plecat de la ideea ca daca nu a vazut cineva un lucru nu inseamna ca nu exista.Am dat niste date pentru a arata ca nu vorbesc din auzite.Dar nu am dorit sa conving pe nimeni ca trebuie sa achizitioneze acest produs.Respectivii fabrica mai multe produse de inalta calitate si tinta lor nu o reprezinta in nici un caz publicul de la noi.Am pus tratamentul de motor la doua masini din dotare si am constatat diferente in sens bun in functionare, restul ramane de observat in continuare. Tot ce-am afirmat si am scris in postarile anterioare au la baza ce am vazut, ce am citit si ce am observat.Nu latru la stele din dorinta de a spune si eu ceva.In rest am mai scris:produsul e al lor iar banul e al tau, ramane la alegere daca doresti sa faci ''schimbul''. P.S. Respectivul produs nu cere legea sa aiba certificare R.A.R., la altele exista, deci nu se vand asa ...la a pune bot la reclama.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!