Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2011 în toate secţiunile

  1. Masinii ii mai trebuie alte jante, cauciucuri, adminie, evacuare, turbina, intercooler, frane, motor, caroserie... GLUMEAM :)). E foarte frumoasa asa cum e. Ce-ti poti dori mai mult?!!
    2 points
  2. Pai...Acum 3 saptamani mi-am achizitionat un "nou" golf 4 de la mama lui din Germania ,Wolfsburg de care sunt foarte multumit.Masinuta a fost cumparata de la un nene nascut in 1934 care a avut probleme financiare si a fost nevoit ca sa o vanda la un pret mai de nimic.Ajuns bine la dansu in curte ma invinta la el in garaj vazand o masina acoperita cu prelata prafuita puse niste cartoane pe ea.......Intre timp am dat jos prelata de pe golfulet vazand cu stupoare cat de prafuit era la interior ,scaune imbacsite de praf si cateva zgarieturi minore.La interior mirosea a masina statuta (ca masinile vechi).Nici nu a avut timp mosu ca sa butoneze butoanele ,grilele de la aer conditionat (toate se apasa greu si se aude acel click de buton nou).Trage o fuga mosu pana in casa si imi aduce cartea service in care avea : (facturi ,vechile asigurari facute la firma HUK ,card membru Wolfsburg plasticat cu seria de sasiu ,) .Masina a fost cumparata la 98.000 KM.La verificare pe RAR se chinuia mosu ala sa imi scoata gaze :))deoarece valoarea reala pe computer era de 0.998.In concluzie deoarece traim in Romania m-am trezit cu noxe de 1.61 :vaidecapulmeu: Bun ca sa nu o mai lungim atata sa incep cu lista de dotari si niste poze :D VW Golf 4 1.4 16V AXP din 2001 - ABS - ESP - EPC - Computer Bord - 4 x airbag - Oglinzi electrice heliomate - Inchidere centralizata - Imobilizator - Aer conditionat - Carlig OEM cu cheie ascuns in bara - 4 jante Avus 2 - 4 x geamuri electrice - Scaune cu reglaj lombar,inaltime si adancime - Faruri cu reglaj electric Modificari aduse - Folie omologata - Montat Cotiera - Montat DRL in grile Modificari ce vor urma - Suspensie reglabila - Stergator luneta de Golf 5 - Jante pe 17" RH CUP (asta daca imi va permite legislatia) - Xenon 6000K H7R - Grila fara stema - Montat boxe + tweetere spate OEM - Montat un MP3 sau un Delta (vreau ceva care sa aibe culoarea bordului) - Iluminare manere interioare
    1 point
  3. Kit de reparatie pentru fire inseamna un fir cu 2 pini la capat, care se taie in 2 si se obtin 2 pini cu fire care se baga in locasul coresp in mufa si se leaga mai departe de fire;le corespunzatoare. Tu nu ai nevoie de mufa deoarece ai mufa pe vechea maneta. trebuie sa elimini din schema modulul Multi-function steering wheel control unit, above the central electrics, dar nu sa-l scoti ca nu mai merg comenzile de la radio, doar sa sari cu firele dintre maneta si ECU peste el. Schema e asa mufa maneta mufa de sub stergatoare neagra 6 este tras deja 7 este tras 4 este tras 5 9 2 1 3 2 Atasez si cele 2 scheme sa te ajute. schema ccs.pdf msw.pdf
    1 point
  4. Foloseste 3.11 si activeaza-l. Ai PM.
    1 point
  5. Pentru farurile cu halogen iti trebuie H4. Eu am montat un set de Osram Cool Blue si sunt multumit. Pe site-ul de mai jos gasesti un configurator care iti arata fiecare tip de bec pentru masina ta. Spor! http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
    1 point
  6. Deci in concluzie nu este nici o problema daca suiera subtil nu?
    1 point
  7. Ridici masina pe cric,dai jos scutul(daca are) iei o baterie buna si un set de cabluri de pornire, cablul de minus il prinzi de masa pe cutie si plusul il prinzi de borna de plus de la electromotor,eu asa am facut la mai multe masini. :icon_thumright:
    1 point
  8. pai in primul rand as fi interesat cum se poate face modificarea sa fiu 100% sigur, eventual cu poze sau coduri de piese noi ce mai trebuie
    1 point
  9. Dragul meu Al, Traiesc cu senzatia ca iti suntem tare simpatici de esti tot timpul calare pe noi ca sa zic asa :) Ca sa revenim la intrebarea ta in caz ca nu ai observat am scris : AUTORIZAT RAR. De importator nu am zis nimic ;) Acum nu stiu ce pregatire ai tu in acest sens dar avand in vedere ca la un moment dat m-ai ajutat cu niste chestii si ca vorba aia sunt un tip simpatic o sa te lamuresc eu: In calitate de service autorizat RAR pentru o anumita marca sau grup poti executa asupra masinilor respective operatiunile pentru care esti autorizat fara sa afectezi in vreun fel garantia. Si ca sa iti dau un exemplu ca sunt sigur ca ai nevoie: Pot sa schimb distributia unui Passat 2011 si sa dau si garantie si tot ce e nevoie la lucrare asta fara sa afectez in vreun fel garantia masinii. Pe langa distributie mai putem face o gramada de alte lucruri dar sunt sigur ca nu te intereseaza asta. Referitor la autorizarea data de producator aici e altceva: in calitate de service autorizat de producator poti solutiona printre altele si probleme de garantie adica taman problema cu modulul mentionata de tine anterior. Sper ca te-am lamurit dragul meu Al ;)
    -1 points
  10. @ Al bundy Din acest moment orice replica de a ta va fi ignorata total de mine si de oamenii din staff-ul meu. Cand o sa ai un service in loc de parcare si cand o sa ai si o atitudine corespunzatoare poate vom mai vorbi pana atunci insa te rog sa iti gasesti alt hobby decat topicul meu. O seara placuta si te rog sa nu fortezi nota mai mult decat e cazul pentru ca deja acest 'scos de ochi' pentru un ajutor dat la un moment dat imi creeaza o senzatie de disconfort ca sa fiu civilizat in exprimare. Daca vrei sa te recompensam financiar te rog sa ne anunti ca deja ajutorul dat de tine vine la un pret mult mai mare decat daca ar fi fost sa il platesc in bani.
    -1 points
  11. Asta cu autorizare RAR este "gargara" pe fata...daca ai o Autodata crack-uita gata autorizarea pt n' spe marci de autovehicule. Pina la autorizare fabricant este cale lunga ... Dar merge si asa...Mai prinzi un client "gagaut" amator de preturi mici (afisate, ca in realitate, uneori, pot depasii reprezentantele) care simte pe pielea lui cum stau, in realitate, lucrurile atunci cind chiar are nevoie de dreptul sau stipulat clar in certificatul de garantie. Multa, foarte multa aroganta pt un comerciant. Vad mai sus ca asa tratezi si clientii cu impresii negative. Spor!!!
    -1 points
  12. Tin sa te contrazic bogdan! Si eu conduc o octavia 1.6TDI si nu mi se pare deloc lesinata, mai ales de cand i-am schimbat softul, masina trage foarte bine si postez din nou 0.100km in 10.6 sec cu cauciucuri de iana si un 1.4tsi DSG care scoate 9.6. Chiar daca 1.4 trage mai bine, si e normal ca doar are 122CP, nu desconsidera 1.6tdi. Dar dupa cum au mai spus unii colegi e clar ca pentru o masina mare cu 4 oameni si bagaje iti trebuie un motor pe masura daca vrei sa faci si depasiri fara emotii, asa ca si eu recomand cel putin un 2.0TDI sau 1.8TSI. 1.4 tsi DSG: 1.6TDI manuala : Mentionez ca eram pe drum drept, deci nu inclinat si limita era de 100km, deci nu am incalcat limita legala
    -1 points
  13. Daca cititi presa internationala, ati vedea ca exista discutii la nivelul concernului VAG asupra repozitionarii marcilor din grup. Se pare ca un perdant al luptei este Skoda (alaturi de Seat), care va fi pozitionata mai jos decat este in prezent in raport cu VW pentru a nu-si mai canibaliza modelele. Discutiile au fost mai "incinse" si s-a lasat cu demiterea unor manageri ai Skoda care nu au fost de acord cu ideile venite de la centru. Asa incat CGI-urile pe care le vad pe topicul asta nu au cum sa arate realitatea, pentru ca O3 va fi clar o masina mai ieftina decat cea actuala din punct de vedere tehnic si calitativ.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!