Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2011 în toate secţiunile

  1. Salutare Sunt membru de mai mult timp pe forum si vreau sa va prezint noua mea masina. Este vorba despre un Audi RS5. Inainte de aceasta am avut un Audi A5 3.0 TDI quattro, am vandut-o si am trecut la ceva mai puternic :) Am facut cu ea aproximativ 5000 km si pot spune ca sunt extrem de multumit de cum se comporta. Ca si optionale: Culoare Rosu "Misano" perlat Interior Argintiu "Perl"/Negru Tapiterie din piele Seidennappa, cusatura cu ornament din piele gri Manere usi imbracate in piele Ornamente interioare din tesatura de otel, fumurii (consola centrala din lemn negru "piano") Scaune fata reglabile electric, cu functie de memorie Oglinzi exterioare reglabile, rabatabile si incazite electric, cu functie automata antiorbire si functie de memorie Scaune fata/spate incalzite Bang & Olufsen Sound System Audi Music Interface Sistem de navigatie plus (contine hard disk intern, 10 GB utilizabili pentru muzica, Radio-DVD cu posibilitatea de citire MP3/WMA/AAC si filme pe DVD, display color 7
    2 points
  2. Salut, nu am mai postat de mult pe forum in zona aceasta pentru ca am cam renuntat la proiectele mele VAG, chiar le-am si vandut si chiar imi era dor de marca mea de suflet sau mai de graba de masina mea de suflet VW Bora care de altfel a fost prima mea masina. Asa cum v-am obisnuit cu oem tuning-ul acum chiar o sa fac un OEM tuning 100% !!! Dupa ce am discutat cu voinea legat de modificarea golf-ului cu bot de bora... a zis ca nu a intampinat probleme asa ca m-am hotarat sa o fac. Am ajuns la acest proiect dintr-o intamplare nefericita sa spun asa... Masina este a mamei memele si a avut un accident destul de urat incat masina a ajuns sa fie considerata dauna totala si am ramas cu epava... Asa ca zilele astea masina mi-a fost mie donata :) ei o sa ii iau altceva. Dupa multe cercetari pe forumuri si discutat cu tinichigiul m-am hotarat ca Golf-uletu coupe sa devina o Bora Coupe, astfel acum cateva zile am achizitionat si piesele de caroserie necesare pentru a putea face modificarile aferente... Mai jos o sa perzint cateva poze cu masina dezmembrata pentru ca deja s-au apucat de munca baitii la ea... A pentru cine vrea ma ajute cu ceva "donatii" mi-ar mai trebui unele piese de interior de exterior :Driver: Ca si caroserie masina as vrea sa arata cam asa poate chiar mai bine:
    1 point
  3. In perioada ce a trecut am reusit sa achizitionez mult doritele jante Detroit pe 18 (multumesc Dan si Vlad)si sa imi montez bara de ridigizare pe amortizoarele din fata. ; Pentru a vedea rezultatele "muncii" am facut un drum la munte, sa vedem cum se comporta ...destinatia fiind Susai (Predeal) iar pt cei ce nu au fost le recomand aceasta destinatie pt putina liniste si relaxare...si peisaje ca si rezultat masina se comporta mult mai bine ca inainte si ma asteptam odata cu trecerea la 18 sa fie insuportbil de rigida, dar este ok si se poate merge f bine prin bucuresti dar cu mai mare atentie :). La intoarcere am luat-o pe Cheia si am avut ocazia sa ma dau si pe curbele dintre Predeal si Brasov (unde un echipaj statea la panda pt linia continua...) si pe drumul virajat de pe Cheia...pana la un moment dat cand prietena mea a cedat si a zis sa o las incet :rolleyes: am avut un consum ok de 9% la 400 km efectuati, in conditiile in care pe viraje ma mers tare ...iar in localitati si in afara am mers regulamentar...cu exceptia unei portiuni mari pe DN1 la intoarcere, cand a venit un roman de al nostru cu un X3 si s-a lipit de spatele meu si cu faza lunga in localitate in conditiile in care eu nu aveam unde sa ma duc ...nici in fata si nici in lateral ca era aglomerat...si statea la o palma in spatele meu...iar la o trecere de pietoni...nu stiu exact localitatea era sa se suie pe mine daca nu ma duceam mai in fata pe jumatatea trecerii...si la un moment dat l-am lasat sa se duca dupa care in afara localitatii l-am prins din urma si baiatul meu mergea pe mijlocul stazii :huh: si intr-o curba l-am fortat tare si era sa o ia pe langa...dupa care am trecut iar in fata, iar el frustrat vroia sa vina dupa mine....din pacate astia suntem si nu am invatat sa ne respectam in trafic si credem ca suntem cei mai tari daca avem acolo cativa cai in plus, iar faptul ca mergi la o palma in spatele celuilalt este periculos pt toata lumea din jur...in germania nu am vazut pe nimeni sa dea faza lunga ca unul depasea un tir...si toata lumea respecta viteza celui din fata...pana cand depasea tirul respectiv...poate o sa vina timpul cand o sa stim cum sa ne bucuram de masini...si de viteza..fara sa ne punem viata in joc sau sa fim competitori in trafic aiurea...
    1 point
  4. daca scot emblema arata urat ca are chestile alea in grila si raman goale si inca cateva poze nu stiu dc nu pot pune mai multe poze intrun post numa max 1mb . . . . . si urmeaza in primavara sa pun suspensile reglabile D2 racing full reglabile si voi vinde actualele arcuri sport kw . cateva poze si cu audi cealalta masina a mea . . . . . .
    1 point
  5. El nu are treaba cu descarcatul bateriei, daca masina e pornita bateria e pusa degeaba (eventul actioneaza ca un tampon pentru varfuri de tensiune).Problema pare a fi releul regulator al alternatorului, care in decelerare nu regleaza bine tensiunea si scade sub 14 volti => intensitatea farurilor, becurilor scade. Poti face si tu o masuratoare daca ai un multimetru digital, cu masina la ralanti pui pe cineva sa accelereze si masori tensiunea pe baterie in ambele faze (accelerare si decelerare), ea trebuie sa fie in intervalul 14 - 14.4 Volti.
    1 point
  6. ulei,filtru,verificari vizuale,tester,etc,380 ron,desi cand am ajuns la ei mi-au cerut 560.
    1 point
  7. h4 nu orbeste are ditamai obturatorul,plus inca un obturator in far....cel putin asa e la mine deci 2 obturatoare pana sa bata in ochii tai dar bine ,tu si flameu intotdeauna ati facut casa buna H4 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
    0 points
  8. Perfect de acord. Sunt pline drumurile de nesimtiti cu Logan, Matiz, Astra veche, Cielo, Octavia 1 (si alte asemenea, care nu au lentile/lupe la far) in fata carora ochii reactioneaza ca la flama de sudura... Ce le pasa lor de ceilalti? Trebuie sa vada bine melteanul si sa se laude ca are "xenon" de doua milioane... Scuze de offtopic.
    0 points
  9. Te contrazic, pt schimbarea de la volan fara comenzi, la cel cu comenzi, airbag-ul se potriveste insa trebuie schimbat FIRUL care face legatura pt ca sunt diferite...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!