Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2011 în toate secţiunile
-
sunt altii care au bagat de 3-4 ori mai multi bani in masina si totusi au prezentat fiecare modificare. daca citeai alte forumuri si tu, poate nu era nevoie de schimbi X turbine pana o alegeai pe cea mai buna. TDIforum e plin de ALHuri modificate care fug. poate ar fi bine sa iti faci cont si pe forumul FBI, poate acolo esti mai in siguranta cu masina ta TOP SECRET. ai un ALH. bv tie. cel mai rapid. bv tie..dar nu uita ca traiesti intr-o societate..nu singur. si daca ti-a furat ideea..care e problema? concurenta impinge performanta! ai o masina CUSTOM la motor. bv tie. dar poate locul tau e pe alte forumuri care incep cu 4. nu te retine nimeni aici. frumos e cand te intreaba, sa raspunzi. se pare ca ai venit doar pt reclama..atunci ai alte sub-forumuri. LE: si DA, BEBE e un benzinar "frustrat" ca nu-i sta niciun 1.9TDI din RO in fata. nici la curse, nici pe circuit. :) a dracu' frutsrare! cat a dat pe masina + modificarile facute la CUPRA lui, el putea avea cel mai PUTERNIC ALH de pe planeta..dar e greu sa vezi asta :)4 points
-
Chiar ca :ceuameni: Pe un forum in strainate s-ar posta toate modificarile fara atatea secrete. In unele cazuri se pare ca e nevoie de Wikileaks :lol: Ne-ai lamurit cu lista de modificari. Daca sunt secrete pentru ce mai postati masinile pe forum? Sa te lauzi ca ai cel mai tare ALH DIN ROMANIA? Pe forumul asta e totusi alt nivel de cultura fata de forumurile de tuning din Romania, fara asa multi aplaudici.3 points
-
Pe scurt treaba sta cam asa: Daca citesti cu VAG-COM Km din ECU si iti arata ca sunt modificati, atunci sigur asa e . Daca in schimb iti arata ca sunt ok atunci... sunt sanse foarte mari sa nu fie Eu n-am gasit niciuna "cinstita" in Vitan, spre exemplu (din vreo 60-70 verificate)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Stimati colegi ,nu vreau sa va contrazic pe toti ,dar vb asa il bagati in ceata de tot pe colegul din italia. Pe toate motoarele ,de la toate masinile este stantat un cod-primele 3,4 cifre sau litere reprezinta codul motorului,iar restul seria lui. Tablita de pe capacul de distributie si cea din portbagaj se pot deteriora-cea de pe motor ramane acolo1 point
-
M-a incantat topicul asta din primul moment dar acum nu mai vreau sa aud de el, inca un frustrat care vrea doar sa isi faca reclama, stai calm ca mai sunt si altele mai ca a ta si nu se lauda oamenii cu ele.1 point
-
Si la mine pe OFF intra aer dar cu un debit foarte scazut. Daca s-ar inchide complet clapeta cum spune Al Bundy nu ar fi ok deoarece nivelul oxigenului in masina ar ajunge la un nivel periculos in cateva minute.1 point
-
Ai o super masina (super car) sa te bucuri de ea multi km. Ps. Sper ca jantele alea sunt doar pt iarna.1 point
-
O masina dupa care Ray Charles intoarce capu si i-o arata lu' Andreea Bocelli.......Sa o stapanesti sanatos fara evenimente! E senzatie!!!1 point
-
din cate vad e destul de simplu ai o rama care prima data trebuie data jos dupa care iti trebuie niste chei de extragere ca si cele din poza care se baga pe lateralul player-ului ca sa elibereze 2 sigurante de pe lateralul ramei interioare...1 point
-
Poate omul are respect pentru lege si natura, exista si oameni din acestia nu numai romanasi 'descurcareti' cu spaga. Tu 'sti' si te bagi pe forum aici in aria Polo ca sa dai sfaturi din astea 'apsolut' meseriase?1 point
-
inteleg ca vrei sa faci reclama insa nu sunt absolut deloc interesat de niciun site de tuning si in plus pe site scrie doar "turbina marita" , pompa modificata (cu ce???), inejctoare marite (de care???) sau e secret? ambreiaj sport stage3 (ce firma, cu volant usurata sau clasica?, nici un fel de detalii suplimentare... Atunci pentru ce iti prezinti masina? pentru un filmulet pe youtube? super tare intrebam pur si simplu,eram curios,doar de aceea e forum. nu iti fie frica, nu va fura nimeni ideile. Daca te uiti mai atent pe aici ai sa vezi ca sunt multi forumisti care si-au modificat masinile fara sa apeleze la asazisele firme de tuning. De aceea nu vom ajunge niciodata ca si tdiclub... :ceuameni: bafta in continuare1 point
-
pai nu se poate citi seria pansonata pe motor? pe langa electromotor ar trebui sa fie1 point
-
Ciao man Nu stiu ce-ti veni sa te muti in italia!,dar trebuie sa-ti dau dreptate in ce priveste pe cei de LA MOTORIZATIONE. Sunt mai incompetenti cu mult fata de ai nostrii de la RAR! In ce priveste seria motorului-da- din seria motorului reiese ce tip de motor ai. Drumuri bune si asigurare mica -sa ai!!!1 point
-
Salut. Nu ai sa gasesti la nici o masina codul motorului pansonat pe el. Singura dovada o face reprezentanta vw care iti va da o hartie cu datele de identificare a masini tale si anume nr omologare, serie sasiu,cod motor si anume puterea in kw si codul.Asemenea identificari o poate face doar reprezentanta.-1 points
-
Colegu " cate case atatea obiceiuri " si se pare ca nu ai dat peste persoana potrivita acolo asa ca ce poti face , eu iti spuneam cum poti sa le arati codul de motor. O hartie oficiala data de reprezentanta. Succes-1 points
-
Testele cu bancul de proba se fac pt. a face comparatie intre varianta cu uleiul super de pe piata si tratamentul aplicat suprafetei metalice.A vorbi doar din ce zice lumea e simplu, din pacate exista date tehnice ce nu pot fi combatute cu argumente subtiri. Intervalul de schimb creste datorita tratarii suprafetei, moleculele tratamentului durifica suprafata metalica si frecarea are loc in conditii mai bune.A vorbi despre adaosuri da e normal atat timp cat gasesti pe piata diverse zemuri care au proprietati minune, dar a incerca sa copiezi e normal pentru multi comercianti.Ca nu reusesc e problema lor.Revenind la efectele tratamentului cu ce este acesta daunator? Eu discut despre tipul de produs pe care l-am vazut, care nu poarta acelasi nume cu cel din topic. Dar ca frecarea e minimizata si in absenta uleiului e tot sampon? Aditivii sunt o categorie si tratamentul este altceva.Folclorul si datul cu parerea e o meteahna caracteristica noua.Testele si parerea unor oameni care lucreaza in domeniu si au vazut multe la viata lor sunt elocvente.De brand-urile renumite de pe piata au o parere "extraordinara" cei avizati.Ca un produs are denumirea popescu sau ionescu si are publicitate nu insemna ca e foarte bun.Ca asta se vinde si lumea cumpara cu "incredere" e altceva, dar asta nu inseamna ca sunt "blindate" dpdv tehnic.In general sunt uleiuri reciclate dar nu conteaza daca cine-l cumpara e bucuros ca si-a pus ulei ionescu in masina sa de jde mii de euroi! :icon_thumright:-1 points
-
eu pentru ca am dat o idee la cineva dupa forum care l-a ajutat am primit un -1 de ce? nu stiu!poate uni oameni nu lucreaza in domeniu.....eu lucrez de 16 ani in domeniul asta dar nu ma contrazic cu nimeni..........-1 points
-
In 3 locuri: pe stickerul din cartea de service, pe capacul de la distributie si pe stickerul din portbagaj.-2 points
-
era mai bine daca scrieam asa: turbo custom,admisie custom,evacuare custom,injectoare custom,pompa de motorina custom,soft custom e mai ok-3 points
-
daca erai doar curios ce turbina am,raspunsul pe care l-am dat este suficient(turbo modificat) daca doreai sa ai si tu un tdi la fel de puternic eventual ma sunai si vorbeam in privat,nu puteam sa iti ofer totul pe tava dupa ce eu am bagat mii de euro si nu glumesc in teste, motoare sparte,cuti de viteze rupte,turbine bubuite etc. sa vad cu ce da rezultate mai bune,probabil tu asta asteptai din aceasta prezentare si poate daia am ajuns cel mai rapid ALH DIN ROMANIA ca nu am aplecat urechea la ce scrie pe forumuri in general si d-aia am apelat la "asa zise-le firme de tuning" ,apropo cind vei ajunge vreodata macar sa stai linga acel audi a5 pe 402m, poate atunci nu imi va fi frica ca imi va fura nimeni ideile. :ceuameni:-6 points
-
daca esti un benzinar frustrat ca se poate si din un diesel face masina de drag, poate tu gasesti pt benzina mai multe informati despre tuning eu nu am gasit mura in gura-6 points
-
este mai bine daca scriu ca am :turbocustom,adisie custom,evacuare custom,injectoare custom,pompa de motorina custom,soft custom e mai ok-8 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00