Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2011 în toate secţiunile

  1. N-am inteles la ce te referi cu "bodrul" si "in ce viteza sa bagi". :blink: Iti zic eu un turbo e altfel decat un aspirat. Vrea tot timpul peste 2000 de ture, exceptie in 1 si 2. Daca mwergi cu el asa sub 2000 o sa ai lag si la o depasire o sa ai nevoie poate de putere. Ideea ca ca nu ii face bine turbinei sub 2000.
    1 point
  2. Tracto nu se referea la temperatura lichidului de racire ci la temperatura de aprindere a combustibilului care la diesel este de vreo 600-700 grade C ,iar la benzinare nu mai stiu exact parca vreo 1500. De aici rezulta ca la motoarele pe benzina uleiul ia contact cu anumite piese cu temperatura mai ridicata.
    1 point
  3. Borba 1 este cea mai aproare de tine cum te uiti la delcou din fata masinii,in partea din dreapta ai delcoul asezat in pozitia verticala si ai indicat acolo borbna 1.
    1 point
  4. poate mai are nevoie cineva de detaliile din cartea tehnica a golfului despre termostat
    1 point
  5. xht20

    ESS

    Oglinzile eu le-as vopsi negru lucios. Sa se asorteze cu grila
    1 point
  6. efect placebo ... oricum m-am distrat cu mOFO am mers cu 4 masini( clasa mica, berlina, suv4x4) care au avut pe rand aer/azot si diferenta tinde spre zero. matematic vorbind nu prea iese: -o anvelopa in care se baga azot nu este golita 100% (vidata) de aerul care ramane si astfel chiar daca se baga azot 100% tot se diminueaza concentratia pana la 90% sau eventual sub acest prag -anvelopa cu aer are parca pana in 80% azot Hai las-o daca imi face mie cineva diferenta intre un set de pneuri cu 90% azot si unul cu 80% azot ii dau un premiu. este pur o chestie de marketing sa mai castige nea gigi care "face presiunea" un ban in plus. spun "castige" pentru ca prost nu-i ala care cere.
    1 point
  7. Cu un GTI (fie ca el IV, V sau VI) cu rezervor de 55l nu faci in afara mai mult de 740-780 km in nici un caz, asta mergand si pe rezerva. Asta inseamna un 7-7.5 % exterior. Ce ziceti voi de 4.7 la 75 sau 7.6 la 130 kmh kmh sunt consumuri instante care nu sunt relevante deloc. Ele doar te pot orienta cat sa fi de bland cu pedala daca vrei sa mergi economic. Asta e defapt valabil la orice masina care are BC ce afiseaza instantul. @blordc Nu iti recomand sa mergi prea mult in a 6a la 75 kmh prea mult ca nu e indicat. E subturat sub 2000 si turbinei nu ii place deloc. Unui GTI ii place intre 2000 si 3000 la mers normal. La mers sport de la 3000 in sus si acolo deja sare consumul proportional cu viteza si turele. Acolo (inte 2000 si 3000) o sa vezi ca ai cele mai bune consumuri la mers constant. Eu vad ca al meu in 5 trepte consuma cel mai putin undeva la 2100-2200 de ture in a 5a cam la 90. Defapt si producatorul da cele mai bune consumuri in tre 90 si 120 kmh.
    1 point
  8. foarte reusita masina!
    1 point
  9. 1.6TDI 105CP este pentru oameni linistiti, fara pretentii de dinamica si pentru cei care pot sa astepte 1 minut sa depaseasca un TIR. Motorul este slab sau nu, dar cel putin pe Octavia 2 FL cutia este o mizerie. Este prea lunga pentru un motor atat de mic. S-a sacrificat performanta de dragul consumului. Am condus multe mii de km cu motorul asta ca sa uit cum strangeam din ... la aproape fiecare depasire. 1.6TDI e slab pana si in comparatie cu 1.2 TSI, din cele doua variante as alege cu ochii inchisi 1.4TSI.
    1 point
  10. Problema cu azotul in anvelopele noastre, adica la masinile de oras, este frectie la picior de lemn - ADICA NU E NICI-UN FEL DE AVANTAJ Avantajele folosirii azotului apar la masinile de curse, ceea ce la noi nu e cazul .
    1 point
  11. allroad e masina ideala pt dric: e suficient de lung sa incape cosciugu` in spate, e suficient de lat sa stea pe lateral rudele defunctului, are garda la sol variabila si tractiune integrala pt a putea urca pe deal cu mortu`. Deci sanse mici sa se impotmoleasca cortegiul funerar din cauza drumului sau daca se porneste o ploaie.
    -1 points
  12. La fel ca si Octavia care e foarte ingusta in interior la cat de lunga e. De aici si stabilitatea mai slaba pe viraje si la vant lateral. Skodele imi par cam trase de par doar in ideea de a te amagi cu spatiul si a da senzatia de clasa ''superioara''. De fapt un mare BS cum ar zice americanul.
    -1 points
  13. Passat. Masina mai noua, mai multe optionale, mai multa tehnologie, mai bine finisat. Insignia e o masina pentru pusti cu acnee care nu vad dincolo de 'cum arata', iar Superb e o masina disproportionata si trista cu fata si spatele din alt film. Doar Octavia imi pare o optiune in rest modelele Skoda arata ciudat (vezi Fabia, Yeti, Roomster) Chiar daca sunt din acelasi concern Skoda imi da senzatia ca e cu cel putin o generatie in urma. Octavia II FL e o dezamagire in raport cu Golf 6 la urmatoarele capitole: frane (groaznice, are frane foarte slabe), tinuta de drum mai proasta (nu am varianta cu PDG), materiale mai slabe, lipsa dotari, bordul iluminat cu alb, consola cu verde etc.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!