Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2011 în toate secţiunile

  1. Mosule esti mai catolic decit papa... Desteptarea, ai masina din 2002 nu mai e in garantie :blah_: Pina la urma nu ai nus' ce superbenga masina sa zici ca numai la REPREZENTANTA poate sa-ti schimbe uleiul, niste filtre sau niste placute daca e cazul... Daca nu le place de masina ta, banui ca in Tg Mures mai gasesti vreun service mai ok...chiar si alte reprezentante... Multi "mor de foame" ...mai scad si tarifele si pretentiile de "fata mare"... Uleiul il schimba si unele magazine mai maricele au rampa in spatele cladirii...si moca...filtrele la fel...cel putin unele... Prima masina am spalat-o 1(unu) in 3 ANI ...arata binisor, dar cred ca avea si praf coreean pe ea :) Si atunci cu frica, spray spuma de la 2+2 si furtun cu apa fara jet direct, munai clatit... Asta inca nu a ajuns la spalat...motorul...inca nu mai murdaresc de pe el...tare... :blah:
    2 points
  2. Packard: in afara de schimbul de replici mai mult sau mai putin acid dintre tine si Al, din motive pe care doar voi 2 le stiti, intrebare lui Al mi se pare f. bine pusa, si, pt credibilitatea ta si a service-ului tau, ar trebui sa ne raspunzi. Eu as formula-o si mai simplu: daca eu, cu masina in garantie, vin la tine pt o revizie, si imi pui pe carnetul de service stampila ta, in cazul in care ulterior voi avea o problema legata de garantie (indiferent de natura ei), crezi ca Porsche Romania va accepta inlocuirea unui reper/rezolvarea problemei respective in garantie? Eu as zice ca nu...
    2 points
  3. Nu stiu cine a inceput cu atitudinea asta " de sus" ? Daca nu vrei sa raspunzi la o intrebare , care sa clarifice anuntul din semnatura , treaba ta. O seara buna. TE deranjeaza cumva " spatiul " unde lucrez eu ? Daca nu ii deranjeaza pe cei care vin la mine, de ce te-ar deranja pe tine ? CAt despre atitudine "corespunzatoare" , iti raspund cu acceasi moneda. Nu-ti mai sunt simpatic ?
    1 point
  4. DAca tu schimbi distributia si eu o sa am probleme cu injectoarele, de exemplu, si ma duc la reprezentanta si ei constata ca distributia a fost schimbata in alta parte, crezi ca o sa beneficiez de schimbarea injectoarelor ? Iti spun eu ca nu, si atunci ce fac, vin la tine si le schimbi tu ? In garantie ? La asta ma refeream. Astept raspuns. Comentariile referitoare la persoana mea te rog sa le tii pentru tine. Oricare ar fi alea. Vrei sa comentezi ceva, ai topicul meu de feedback. TE intereseaza pregatirea mea? Cred ca ti-am demonstrat-o de destule ori, cand imi dadeai telefoane, solutionai problema si .... atat. Sa mai continui ?
    1 point
  5. Amplificatorul este dar in partea de sus in baza antenei ...cel putin asa am inteles eu... Iar alimentarea se face prin coaxial. Ai nevoie de un adaptor cu fir alimentare 12V...ce se pune intre casetofon si firul care vine de sus.
    1 point
  6. Nu exista nici o problema daca faci regenerarea fara filtru? Din cate stiu regenerarea se face prin cresterea temperaturii pe evacuare si chiar injectarea de motorina astfel incat temperatura in DPF ajunge pana la 1000 de grade si arde impuritatile ramase acolo. Ti-am atasat procedura de regenerare. VW Audi DPF filter cleaning....pdf
    1 point
  7. O sa ai de asteptat multa vreme pana sa te urci . :D Acuma lasand gluma la o parte sper cat de curand posibil sa montez macar o mica parte din kit-ul k04 (turbina s3 , injectoare s3 si relocarea DV - in prima faza ) .
    1 point
  8. eu nu am folosit si nici nu voi folosi vreodata.....si app de aditivi era un articol pe automarket in care explicau ca de fapt aditivii sunt o mare tzeapa....daca il gasesc o sa postez link-u sper sa nu deranjeze pe nimeni http://www.automarket.ro/stiri/cinci-tepe-de-intretinere-auto-pentru-soferii-naivi-27178.html si putin off: http://www.automarket.ro/stiri/sapte-mituri-false-despre-cum-sa-reduci-consumul-masinii-tale-30495.html
    1 point
  9. Parere strict personala : cele 2 motoare nu au ce cauta pe S2. 1. consumul: pentru a mentine o dinamica acceptabila, 1.4 TfSI va fi turat, 1.8 va lucra din cuplu, la turatii mai mici, de unde rezulta un consum sensibil egal. Idem 1.6 TDI vs 2.0 TDI .Am mers distante apreciabile (cu octavia, ce-i drept) cu 1.6 si 1.9 tdi. consumul egal. Uneori, 1.6 depasea 1.9 pentru ca frustrat de livrarea blanda si eleganta a cuplului (mi-era dor sa ma lipesc de scaun), turam 1.6 peste regimul de mers calm si obtineam consumuri mai mari cu cca 1 l/100 km. Nu vreau sa ma gandesc ce ar fi la gura mea daca undeva, DN-urile patriei ar trebui sa depasesc un tir "mai la deal" cu motorashele astea mici. Daca as locui intr-o tara plata, probabil ca nu as simti nevoia de mai mult. Dar tara noastra aur poarta - in munti, unde altundeva - , aurul se transporta cu tirul, iar io' tra sa depasesc, ca oricum fac 10 ore pana la nadlac, luam'ar ...sa nu mai zic. Ma calmez si continui cu 2. taxe/diferente de pret. Luand in considerare drumurile patriei si modul in care se circula pe ele, consider ca un nr mai mare de Cp nu inseamna fite si liniutze (nici nu sunt genul, dealtfel), ci inseamna siguranta. Inseamna 1-3 secunde mai putin la depasire. 2 secunde la 90 km/h inseamna ceva in metri. deci platesc linistit diferenta intre 1.4 si 1.8 (in cazul meu este ceea ce am si facut intre 140 si 170 cp)pentru ca este vorba despre siguranta mea si a familiei. Diferenta la impozit este, deocamdata, in RO neglijabila. Inteleg de la antevorbitori ca este de 140 ron.Sa fim seriosi, te gandesti la masina de peste 20k euri si ai probleme cu impozitul? Nu. Banuiam raspunsul, deci motivul acesta cade din start. 3. comparatii. marea majoritate compara dinamica Octavia si incearca sa aproximeze ce se intampla pe Superb. Superbul are cu cca 170 kg mai mult. Aici, la postul 129 discutam de Cp/tona. Superbul meu are 114cp/tona matematic si 101 ...sa zicem "reali". Cu motorul de 1.4 avem 82cp/tona matematici si 75 calculand inca un pasager si ceva bagaj. plusez un pic si zic asa: masina + 3 pasageri medii + ceva bagaje si plinul facut = 1800 kg. asta inseamna 67 cp/tona. deja am scris destul de mult. mai revin. concluzia mea : daca esti "benzinar", ai de ales intre 1.8 si 2.0, daca esti "dieselar" ai de ales intre 140 si 170 Cp. desi nu agreez filosofia americana intru automobile, au dreptate cand spun ca "there is no replacement for displacement"
    1 point
  10. Lasand la o parte chestia cu gusturile, care nu se discuta, nu inteleg care e problema celor care si acum (2011) bat campii despre fiabilitatea B6-lui cu problemele din 2006-2007. Omul isi ia masina noua, daca isi lua masina din 2007 vedeam legatura cu fiabilitatea, insa cand iei "facelift" la o masina care deja este aranjata si care se produce de 3-4 ani fara probleme de fiabilitate, cu acelasi motoare, de ce se discuta despre fiabilitatea suspecta a B7-lui? sa ne aflam in treaba sau sa para ca stim cate ceva din auzite? Ca toti care au zis asta au modele mai vechi. Strugurii prea acrii?
    1 point
  11. am fostexact in aceeasi situatie si am ales ...am comandat noul passat 170 cp , de ce mi-as lua skoda cand exista vw?
    1 point
  12. @ Al bundy Din acest moment orice replica de a ta va fi ignorata total de mine si de oamenii din staff-ul meu. Cand o sa ai un service in loc de parcare si cand o sa ai si o atitudine corespunzatoare poate vom mai vorbi pana atunci insa te rog sa iti gasesti alt hobby decat topicul meu. O seara placuta si te rog sa nu fortezi nota mai mult decat e cazul pentru ca deja acest 'scos de ochi' pentru un ajutor dat la un moment dat imi creeaza o senzatie de disconfort ca sa fiu civilizat in exprimare. Daca vrei sa te recompensam financiar te rog sa ne anunti ca deja ajutorul dat de tine vine la un pret mult mai mare decat daca ar fi fost sa il platesc in bani.
    -1 points
  13. Dragul meu Al, Traiesc cu senzatia ca iti suntem tare simpatici de esti tot timpul calare pe noi ca sa zic asa :) Ca sa revenim la intrebarea ta in caz ca nu ai observat am scris : AUTORIZAT RAR. De importator nu am zis nimic ;) Acum nu stiu ce pregatire ai tu in acest sens dar avand in vedere ca la un moment dat m-ai ajutat cu niste chestii si ca vorba aia sunt un tip simpatic o sa te lamuresc eu: In calitate de service autorizat RAR pentru o anumita marca sau grup poti executa asupra masinilor respective operatiunile pentru care esti autorizat fara sa afectezi in vreun fel garantia. Si ca sa iti dau un exemplu ca sunt sigur ca ai nevoie: Pot sa schimb distributia unui Passat 2011 si sa dau si garantie si tot ce e nevoie la lucrare asta fara sa afectez in vreun fel garantia masinii. Pe langa distributie mai putem face o gramada de alte lucruri dar sunt sigur ca nu te intereseaza asta. Referitor la autorizarea data de producator aici e altceva: in calitate de service autorizat de producator poti solutiona printre altele si probleme de garantie adica taman problema cu modulul mentionata de tine anterior. Sper ca te-am lamurit dragul meu Al ;)
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!