Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2011 în toate secţiunile

  1. @corad0: respectele mele pentru felul in care raspunzi la toate "sfaturile" astea, e clar ca nu bugetul e problema si deaia te apreciez ! Pentru un om care nu se duce pe circuit nu inteleg de ce trebuie masina lasata mai jos (eu ma chinui cu a mea) Nu inteleg de ce-ti trebuie alte jante, alta evacuare, alte frane, etc ... Felicitari pentru achizitie si dotari (excelent configurata) @all: Lasati omul in pace, daca vrea sa-si puna ceva o sa-si puna. Daca voi v-ati schimbat franele inseamna ca ale lui sunt "subdimensionate" ? Daca voi aveti milltek inseamna ca evacuarea lui se aude prost/urat ? Daca voi aveti BBS CH inseamna ca ce are el sunt urate ? Eu unul mi-am tinut-o pe a mea cat am putut de "stock", poate cu alt buget as fi facut altceva dar in clipa asta ma bucur ca nu am schimbat nimic ! Sa nu ma intelegeti gresit, nu spun ca nu obtii performante cu aceste modificari dar daca chiar nu ai nevoie, de ce ai baga bani aiurea ? Ca sa-ti rupi masina pe drumurile noastre "bune". Ma intristeaza cand vad ca isi pune unul nu stiu ce pe masina si dupa aia trebuie sa vina alti 20 sa se ia dupa el ca altfel sunt priviti prost. E doar o parere, imi cer scuze de offtopic.
    3 points
  2. Se incalzesc cum a zis Byz din acelasi buton cu degrivarea lunetei.Trage cu incredere de ele si vezi daca au infipte doua fire in ele.Si eu le-am schimbat erau defecte rezistentele. Stiu ce vrei sa spui...mai ales cand vine vorba de reglaj.Ideal ar fi sa ai dexteritatea/posibilitatea de a schimba fara sa dai jos farul dar e greu.
    2 points
  3. a venit vrmea sa imi prezint si eu masina Seat Ibiza 6K Coupe 1996 1.9 TDI PD BKC modificata de la 105CP/250NM(la motor) la 270CP/554NM(la roata - pierdere de 10% pe transmisie) o mica lista cu modificarile aduse: -turbina modificata -injectoare modificate -ambreiaj sport stage 3 -chiptuning -pompa motorina modificata -radiator motorina -intercooler + traseu admisie -galerie admisie schimbata -MAP senzor schimbat -MAF senzor schimbat -evacuare 63mm turbo-back -suspensii TA-Tehnick -radiator racire apa -filtru aer ITG -ceas presiune turbo 3 bari -cutie viteze modificata -discuri frana Brembo Max Planuri de viitor: - roll-cage - usurarea masinii de la 1000KG la 850KG - depasirea pragului de 300 CP la roata Masina este modificata de mine in totalitate Astept pareri pro si contra, sfaturi, sugestii si intrebari. PS: urmeaza si alte proiecte: Mihai MEF - Skoda Octavia II, 2fast4you - VW GOLF MK2 poze cu masina si dyno pun mai pe seara
    1 point
  4. salut! imi place la golf f mult culoarea,cum se vede in soare. cat a costat vopsitul? si jantele sunt ok.la audi jantele sunt de vis,pacat ca au fost vopsite (iar o chestie de gust) nelamuririle mele: -de ce ai angeleye de 2 nuante,nu poti sa pui led mai alb si pe celalalt? (sa fie ambele la fel; mie nu imi place angel-ul in sine pe golf dar aici e vb de gusturi...) -de ce ai stroboscoapele in bara? esti demnitar,politist sau doar "jmeker" ? din cate stiu nu sunt legale decat daca ai motiv.
    1 point
  5. Ar mar exista o varianta dar trebuie sa verifici cu vag-com, daca avansul e retardat mai poti pati si asta pt ca iti poate injecta motorina mai tarziu decat trebuie dar sa mai stii o chestie si cand un injector nu functioneaza cum trebuie iti poate face figurile mentionate mai sus cel mai bine ar trebui sa incepi cu ce e mai ieftin si apoi sa te opresti la pompa de injectie (150 euro pompa + manopera + alta curea la distributie nu cea veche ca asa este indicat si cam se ridica pretul)
    1 point
  6. E cale lunga de reglat farurile, eu am pus xenon pe scurta si pe lunga , dar daca reglez faza lunga sa bata normal, atunci scurta bate la 5M si asa am reglat scurta cat de cat si lunga bate prin copaci dar bun ca merge :lol: , acuma astept sa se arda faza lunga ca sa pun normale ca se incarca greu si cateodata nu se vede cand fac flesuri :( Apropo eu am oglinzi care se regleaza manual , se poate sa fie incalzite? eu nu prea folosesc dezaburirea spate si de aceea n-am observat daca o fi si pe oglinz dezaburire :blink:
    1 point
  7. @Auras eu de-acolo l-am luat si a fost foarte bun. Intr-adevar a fost cel mai mic pret pe care l-am gasit cu norma 507.00 care imi trebuie mie.
    1 point
  8. La revedere Castrol SLX, acum e la moda Motul si Liqui Molly. Am trecut pe Motul 504/507 - balsam pe langa Castrol care era mai zgomotos plus vibratii uneori.
    1 point
  9. La WOT supapa EGR e inchisa, deci faza cu mai multa vlaga cam pica ... Scopul EGR nu e sa scada fumul ci noxele (NOx) deci ultima presupunere e gresita, adica masina nu fumega mai tare cu supapa EGR blocata pe inchis. Gazele recirculate nu-s intoarse in admisie pt. a fi arse inca o data (ceea ce nu-i posibil) ci pt. a scadea temperatura in camera de ardere (fiind mai putin oxigen).
    1 point
  10. Diferentele sunt ca Primus Synth 5W40 are si norma 505.01 pentru motoare PD. :icon_thumright:
    1 point
  11. La a mea cand apas butonul de dezaburire luneta se incalzesc si oglinzile...
    1 point
  12. Ai partial dreptate :). Castigul e mai degraba undeva la 20-25 de cai, depinde si de motor si de ecu. Prietenului meu care a facut asta ii dadea intr-adevar overboost pe la 1.2 bari, deci daca regla boost-controllerul mai cumpatat nu avea probleme (bine, nici masina nu mergea la potential). Regulatorul ajuta la asa boost, el n-ar ajuta pus singur acolo, fara boost controller. Anyway, ideea e ca intr-adevar cel mai curat e soft-ul, dar un soft costa cateva sute de euro, pe cand un regulator e vreo 70 de lei si un boost controller inca 70 ;)
    1 point
  13. Am zis sa mai prezint si eu cateva lucruri din evoluatia masinii mele pentru ca nu am mai intrat de ceva timp pe aceasta arie. -soft tuning -volan TT cu padele - schimbator RS6 - cluster color digitacho -faruri RS6 -multe elemente interioare facelift -spate facelift complet S6 2010 si ...multe altele numai astea imi vin in minte acum
    1 point
  14. Am pus tot absolut sus si am bagat si freon, din pacate nu ma pot bucura inca deplin de cliamtronic. Dupa mai mutle teste am constata ca modulul climastronic nu scoate plusul pe pin 21 catre senzorul de preisune, implciit castre compresor, Dac aii dau un plus extern acolo, merg toate cele. Pe vag com nu am nicio eroare. Am testta si am observat ca imi vede motorul pornit, dar mai departe nus tiu ce sa mai zic. Are cineva vreo ideE?
    1 point
  15. Operatiune: Montare Cruise Control Autovehicul: Volkswagen Passat B4 Avand cateva zile libere si animat de dorinta de a avea si eu cruise control, am demarat lucrarile pentru instalarea unui astfel de modul de confort. Pas 1: Se cauta la dezmembrari (sau la magazinele de profil - nu recomand decat daca doriti sa platiti de 4-5 ori pretul instalatiei) un "cadavru" de pe care se recupereaza urmatoarele piese: a) maneta semnalizare cu functii pentru cruise control (se gaseste pe coloana de directie) b) modulul electric de control al cruise control-ului impreuna cu tabla de sustinere (se gaseste in spatele consolei centrale, prins in spatele locasului scrumierei) c) elementul de executie de la pedala de acceleratie (se gaseste in fata pedalei de acceleratie sub un burete, in spatele gurii de ventilatie pentru picioare soferului) d) valvele de refulare cu contactoare de la pedala de frana si de ambreiaj (se gasesc in fata pedalelor prinse de un suport de tabla) e) pompa de vacuum (habar nu am unde se gaseste, imi lipseste momentan) f) furtunele de cauciuc necesare + piesele de distributie in forma de T sau Y g) cabluri electrice (e nevoie de un cablu de la maneta pana sub bord si de alt cablu de la controller-ul cruise control-ului pana in spatele panoului de sigurante si relee) h) toate suruburile pe care le demontati de pe donator Fotografii cu reperele recuperate: b.1) modulul electric de control al cruise-control-ului b.2) tabla de sustinere c) + d) + f) elementul de executie, valvele de refulare si furtunele cu piesele in forma de T g.1) cablul electric de la maneta pana sub bord g.2) cablul electric de la controller pana in spatele panoului de sigurante si relee Pas 2: Se procedeaza la demontarea volanului masinii fara cruise control. Se monteaza maneta de semnalizare in locul celei vechi. De asemenea se monteaza si cablaraia aferenta apoi se pune inapoi volanul si capacul de sub volan. Observati ca mufa are un stift care o ajuta sa se fixeze pe suportul metalic de sub volan. Pas 3: Se demonteaza consola centrala si se instaleaza tabla suport a controller-ului cruise control si apoi se monteaza controller-ul pe locasul destinat acestuia. Pas 4: Se pune cablul electric de conexiune la mufa modulului si apoi se ruteaza pe sub bord in asa fel incat sa se uneasca cu cealalta magistrala de sarme. Se strang firele impreuna cu banda izolatoare sau cu coliere din plastic, in ultimul caz se recomanda a nu se utiliza forta bruta pentru evitarea distrugerii izolatiei sarmelor. Pas 5: Se monteaza elementul de executie la pedala de acceleratie (inca n-am facut operatiunea - urmeaza). Pas 6: Se monteaza cele 2 valve de refulare la pedalele de ambreiaj si frana (inca n-am facut operatiunea - urmeaza). Pas 7: Se monteaza pompa servo-vacuumatica la locul ei (inca n-am facut operatiunea fiindca n-am pompa si nici nu stiu unde se monteaza - cum aflu actualizez postul). Pas 8: Se efectueaza conexiunile in felul urmator: - firul alb+albastru se duce la conectorul pentru stabilirea vitezei vehiculului; - firul galben+negru se duce la conectorul din dreapta in imediata apropiere a conectorului cu semnalele de viteza; - firul rosu+negru se duce la singurul conector din spatele tabloului de sigurante la care e prins un fir colorat rosu+negru (aici am dubii intrucat inca nu am pompa servo-vacuumatica nu stiu daca functioneaza sistemul in aceasta configuratie); - firul maroniu cu conector colorat maro se duce la semnalul de masa (GND), la conectorul din stanga sus a panoului de sigurante - conector plasat pe caroseria masinii; - se conecteaza firele (nu conteaza polaritatea sau sensul de introducere a mufei) la valvele de refulare; - mufa cu cele 4 fire de la maneta de cruise control se leaga la mufa pereche de pe firul ce vine de la controller; - mufa cu 3 fire ramasa (maro+rosu, alb+verde si galben+negru) va merge la pompa servo-vacuumatica (nu stiu inca unde se monteaza aceasta pompa). In continuare pun diagrama electrica a modulului cruise control: Si reprezentarea schematica (extrasa din ETKA) a pieselor ce intra in componenta cruise-control-ului. PS: Pana sa fac rost de o pompa vacuumatica, am sa montez maine cel mai probabil piesele restante. Momentan fabric un sistem piulita-contrapiulita pentru prinderea celor 2 valve de refulare fiindca am avut proasta inspiratie sa nu iau sistemele originale de prindere. Oricum nu e greu de prins cu 2 piulite pe fiecare valva. Am reusit si mi-am murdarit si scaunul de la pasager. Oricum trebuia sa fac interiorul. ------------------------------------------------------------- Am montat si celelalte repere restante: - valvele de refulare de la pedalele de frana si de ambreiaj; - elementul de executie de pe pedala de acceleratie. Dupa cum spuneam, pentru a prinde valvele de panoul metalic de la pedale, este nevoie de sistemul original de prindere sau... varianta pe care am ales-o eu cu piulita-contrapiulita. Nu recomand deloc aceasta varianta daca nu esti un om cu rabdare de fier. Descrierea metodei: - se procura 4 piulite mari care sa intre pe axul din plastic al valvelor; - dintr-o piulita intreaga se taie cu bomfaierul o bucata de piulita cu o singura spira, restul se arunca; - din alta piulita intreaga se taie cu bomfaierul o bucata de piulita cu 2 spire, restul se arunca. Se repeta procedeul si pentru cealalta valva de refulare. Eu recomand sa faceti taierea in ulei, adica cu panza bomfaierului unsa cu ulei de motor - merge mult mai usor. Se polizeaza cu o pila lata piulitele astfel obtinute pentru a le face sa arate industrial. Se monteaza apoi piulita cu 2 spire pe axul valvei, urmand ca pozitionarea ei exacta sa se faca la masina. Cu cealalta piulita se strange apoi valva de tabla-suport a sistemului de pedale. Se conecteaza apoi sistemul de fire si furtune. Nota: La pedala de frana mai merge cum mai merge dar la pedala de ambreiaj, este problema mare. Nu e loc de bagat ambele maini de barbat. Poate o mana cu trasaturi feminine... Aici ori trebuie sa ai un noroc chior sa-ti intre contrapiulita de pe partea cealalta, ori trebuie sa ai rabdare de fier sa pozitionezi piulita pe ax si mai apoi s-o infiletezi. Spun ca e mare chin fiindca eu nu am demontat aeresitorul de la picioarele soferului. In caz ca as fi facut-o, cred ca mi-ar fi fost mult mai simplu. De asemenea, incurca si comutatorul becurilor de frana, comutator pe care nu l-am scos sa nu-l avariez. Metoda gasita de mine pana la urma a fost urmatoarea: cu ambele maini bagate prin gaura respectiva, pe dibuite am infiletat cu mana stanga de corpul valvei si cu degetul gros + degetul mijlociu de la mana dreapta, incarligate printre tablele de acolo, am tinut contraforta. In momentul in care incepe sa opuna forta mare, panditi momentul in care nu e sotia in preajma sertarului cu ace si ata, confiscati temporar degetarul metalic si tineti cu el pe deget contraforta pe piulita din spatele suportului metalic montant. E singura modalitate intrucat nu incape o cheie sau o surubelnita in acel loc. Cred ca mi-a luat pe putin 40 minute sa infiletez contrapiulita. Apoi am invartit de valva zdravan cu mana dreapta si s-a autostrans. Inca ceva: nu aplicati prea multa forta valvelor fiindca se pot rupe urechile ce tin piesa cu filetul de corpul valvei, cu contactele electrice. Avand efectuate aceasta operatiune absurd de grea, urmeaza montarea stiftului cu cap ca o bila in pedala de acceleratie. Stiftul se recupereaza odata cu celelalte piese de la instalatia de cruise control. Se pune stiftul cu capul ca o bila inspre blocul cu relee si se strange cu piulita de 10 cu cheia pe partea opusa, inspre consola centrala. Iarasi e o pozitie cam ciudata dar incap 2 maini: dreapta cu cheie inelara de 10 si stanga cu cheie fixa de 10. Acum se poate trece la montarea suportului elementului de executie. Acesta se recupereaza de asemenea de la donatorul de organe. E o piesa metalica exact ca in fotografie. Se monteaza cu un singur surub pe tabla ce vine in spatele coloanei de directie. Iarasi e o pozitie cam cretina dar incap 2 maini cu 2 chei inelare de data asta. Nota: pedalele de acceleratie sunt toate identice. Apoi se trece la montarea elementului de executie, astfel: - se pune bratul elementului de executie in capul ca o bila al stiftului proaspat montat pe pedala de acceleratie; - se aseaza corpul de plastic-cauciuc al burdufului pneumatic in locul lui pe tabla montant; - se regleaza din piulita de plastic montata pe tabla montant, atacul piesei asupra pedalei de acceleratie -- nu trebuie sa stea turata la relanti sau sa opuna rezistenta. Se poate trece la conectarea tuturor firelor restante sau deconectate de-a lungul operatiilor efectuate, apoi se strang firele frumos cu banda izolatoare sau cu coliere din plastic. Dupa ce se aranjeaza totul, se admira si se executa un dans catre zeul rabdarii. In momentul de fata se poate spune ca am toata instalatia de cruise control montata corect prin masina doar pompa servo-vacuumatica imi lipseste. Nici nu stiu unde s-o caut si nici nu stiu unde se monteaza. Oricum sunt nerabdator sa testez functia de cruise control. Pana una alta am sa testez cu LED-uri cu rezistor de 1k, puse in mufa. PS: E de preferat sa aveti curte pentru a va putea intinde bine prin masina. Oricum instalatia se monteaza usor daca alegeti sa demontati majoritatea reperelor de la bord. Eu n-am reusit nici macar sa scot buretele acela de deasupra conductei de aer cald pentru picioarele soferului. Am incercat dar cum am vazut urme ca s-ar avaria, l-am lasat la locul lui si am preferat varianta grea. De asemenea, nu am idee cum se desface conducta de aer cald. Daca se scoate atunci e loc berechet de umblat la locurile dorite. Altfel: crima si pedeapsa. Ajungeti cu mainile zdrelite de la tablaraia de acolo. Depinde cat va place sa surubaiti. Mie nu prea-mi place, eu sunt cu electronica. Important: In mod foarte natural, toate operatiunile ce implica partea electrica a masinii, se fac cu bateria decuplata. Eu in schimb am ales sa-mi ascult colectia de muzica "anii '80" doar pentru ca am avut situatia sub control, din punct de vedere electric. Sa nu faceti ca mine. Pana voi face rost de pompa servo-vacuumatica, consider acest subiect epuizat. La aceasta piesa se conecteaza furtunul pompei:
    1 point
  16. desi am schimbat piesele mai bine de 1 luna am dat 360ron piese de la volksparts rola ghidare,intinzator si curea alternator manopera 80 ron
    -1 points
  17. am fostexact in aceeasi situatie si am ales ...am comandat noul passat 170 cp , de ce mi-as lua skoda cand exista vw?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!