Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2011 în toate secţiunile

  1. Dati-mi 2 exemple de uleiuri care respecta norma G002000 sau G004000, si apoi o sa ma duc la magazine prin Cluj sa vad ce gasesc. Eu am fost la un magazin de piese auto din Tg-Mures si mi-au spus ca asta ar fi ok pentru servo de la masinile mai vechi, si culmea aceeasi recomandare am avut-o si intr-un alt magazin de piese auto (de camioane mai mult ce-i drept) de la Ruta60, dincolo de Huedin inspre Oradea, chiar in seara in care mi-am spart furtunul de servo. Atunci n-am luat pentru ca vroiam si o a 2-a parere, si am venit fara directie asistata hidraulic pana la Cluj. De indata ce gasesc ulei care sa respecte G002000 sau G004000 o sa iau asa ceva si voi schimba uleiul existent acum in instalatie. Nu caraie (inca) cand trag de volan, se misca la fel ca si inainte.
    1 point
  2. Salut, Am de schimbat bucsa pe stanga spate unde este repartitorul de frana.Are cineva idee cum pot sa schimb avand in vedere ca repartitorul este din aluminiu si suruburile la fel?
    1 point
  3. Ma bucur ca vrei sa o pastrezi OEM,e foarte frumoasa asa. Sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  4. Borisake comprende comprende, filmuletul e pe drum, cine si ce va intelege din el posibil va mai invata ceva. Sa va arat si sa va explic ce si cum nu mai pot ca risc sa ma calez, noroc ca mi-ai amintit. Oricum asta va fi ultimul post din punct de vedere tehnic din aceasta arie si pe aceasta tema deaorece vad ca sunt altii, adevarati doctori in xenon. Poate ne explica lucian.1950 despre familia xenoanelor din care face parte si neonul dupa spusele lui. Daca ii spun ca neonul are filament probabil va crede ca il injur. Oricum el nu a inteles exemplul si nici aluzia facuta la neon. Filmuletul poate sa para un pic cam primitiv dar e cel mai bun exemplu. Imi pare rau ca nu am lux-metru sa se vada clar si adevarat intensitatea luminoasa.
    1 point
  5. daca cineva credea ca o sa am eu rabdare sa stau cine stie cate zile pana sa montez farurile sa vad cum dau...e se insala ;) astazi pe un frig groaznic mi-am facut timp si am montat farurile sa vad ce si cum, asa de curiozitate... si iata si cateva poze:
    1 point
  6. Total fals! Cum se vede si in linkul acesta, platforma passatului(PQ46) este diferita de cea a Octaviei(PQ35). Un mare minus pentru dezinformare!
    1 point
  7. @antonio.ferra: Pot sa-ti cer ce teste vreau EU si pentru un Renault 12 si pentru un Bentley. EU sunt cel care platesc o suta de euro, o mie de euro sau 10 mii de euro si vreau sa stiu si pentru ce. Tu esti cel care vinde si poti sa specifici daca accepti ce-ti cer eu sau nu. E atat de simplu. Nu-ti convine, caut alta masina si tu alt client. Nu stiu ce va face personalul arab/rus/etc din parcul auto cu nume nemtesc dar stiu ca exista reprezentante care vand si masini SH ce vin cu diverse certificate de conformitate, istoric, garantie si alte beneficii. Normal, pentru asa ceva platesti in plus. Eu personal as alege un Golf cumparat de la o astfel de societate, condus atat scriptic cat si faptic de catre un medic in loc de un Passat la acelasi pret, cumparat dintr-un parc auto al carui personal m-ar scuipa daca aud cerintele mele. Referitor la afirmatiile tale legate de violenta fizica, cred ca astfel de practici sunt rezervate unor alte spete de persoane si presupun ca niciunul din noi nu face parte din acea categorie. Mie unul imi place violenta intelectuala. :) @poiu: Procesul de inmatriculare include si acea verificare mentionata de tine dar asta nu inseamna ca cine vrea sa cumpere o masina nu este preocupat si de acest aspect inainte de a semna contractul de vanzare cumparare, premergator inmatricularii. Apropo, tot ca o completare, stii si cati se lauda ca au gasit fraierul caruia sa-i vanda o tona si jumatate de fier vechi? Sunt mult mai putini dar ii stim si am auzit cu totii de ei. Poate prin cresterea taxei auto se va castiga totusi ceva; piata auto second-hand ar putea fi curatata de persoanele fizice care fac o afacere din vanzarea de masini mai mult sau mai putin dubioase si vor ramane doar cei care vor sa-si vanda masina pt ca vor alta, pt ca au alta s.a.m.d.
    1 point
  8. Gresit. In rest nu e deloc cancan. Nu poti sa emiti pretentii daca vrei sa achizitionezi o masina la mana a doua care costa 2-3 mii de euro. Iti stabilesti cateva caracteristici minime pe care trebuie sa le indeplineasca masina si apoi te apuci de cautat. Un om normal, cand are in plan o cheltuiala de 8-10-12 mii de euro pe o masina, subliniez, masoara de 5 ori si taie o singura data. Nu e o suma de ici de colo pe care sa iti permiti sa o arunci pe 300.000KM doar ca motorul suna bine sau pt ca nu bate, nu troncane cum am vazut ca scrie toata lumea in anunturi (tampita si enervanta expresie apropo). Peste 60-70% din populatia Romaniei ar trebui sa munceasca fara sa consume nimic, vreme de 5 ani ca sa poata sa stranga o astfel de suma de bani. Corect. Nu ti se pare normal? Si cei 1000 de posesori de Passat B6 au schimbat injectoarele imediat cum au picat, asa cum spui tu ca fac nemtii la taxiuri. De ce incearca majoritatea sa scape de ele acum? Doar au schimbat tot si nu mai bate, nu mai troncane nimic. Toarce asa frumos motorul, mama mama. Pana la urmatoarea problema specifica motorizarii. Nu romanul are o problema cand aude de 300.000, ci ratiunea umana inidferent de ce nationalitate are. Ratiunea. Nu am nimic impotriva unui astfel de kilometraj. Daca masina mea o sa aiba o viata atat de lunga sau peste, o sa fiu bucuros. Daca nu o sa-mi permit s-o schimb, nu-i nimic, incercam 500.000 sau 1.000.000. :cool: Sunt impotriva samsarilor care vand masini cu un astfel de rulaj si cer o suma exorbitant de mare pe o masina care nu ar trebui sa coste atat. De fapt mint, am ceva impotriva celor care vand masini la mana a doua cu 198.998k de kilometrii pe bord sau care mai sunt cifrele actuale de prin targ si peste 300.000 reali. Daca imi place o masina o cumpar si la 450.000 mii, nu trebuie sa ma minta si sa ceara o viata de om pe ea. Gresit, iar. Masina buna este cea care trece un anumit numar de teste. Ca nu toti folosim aceleasi teste, e alta problema. Unii folosim trompa lui Eustachio, altii testele de noxe, caroserie, amortizoare si restul. :) Drum bun! P.S. Voi va faceti ca nu observati situatia economica actuala din Romania sau ce? Vad din ce in ce mai multe anunturi cu preturi pentru masini vechi de 6-8 ani care costa cat 3-4 ani de munca la un loc. :o Cum bine spune un prieten, Te-am pus eu ma sa dai 20 de mii pe ea acum 2-3 ani? Cere pretul corect nu cat consideri tu ca ar face o masina cu 150.000 de km doar la ultimul proprietar.
    1 point
  9. Am cautat, dar nu am gasit ceva exact legat de asta. Trebuie sa schimb IC-ul la A6 din profil. Daca a mai facut cineva asta, ma intereseaza daca e suficient sa-l dau jos pe cel vechi, sa-l pun pe cel nou si sa scriu in el kilometrii din calculator, sau mai trebuie facute si alte operatii si trebuie sa duc masina la PBN.
    1 point
  10. dar acele masini, sunt bune din orice punct de vedere, deoarece cum pica ceva cum se schimba, dar problema apare atunci cand romanul aude de 300,000 km. si e imposibil ca cineva de pe acest forum sa nu vina si sa rastalmaceasca vorba mea! dupa mine, repet, masina buna este cea care trage, motorul toarce, motorul nu pierde ulei in " nesimtire ", nu bate si ex pot continua. in rest e CANCAN
    0 points
  11. pt robert03 - pai ce isi cumpara omu, bentley de trebuie sa treaca atatea teste! eu unul cand o sa vand masina si sa vina unu la mine sa ma dispere cu astfel de " cerinte " ii dau 2 pe cooace si il trimit in targ sa cumpere; nu e de ajuns " verificare km la reprezentanta; verificare in mers a masini; vizualizare caroseire, interior, etc' nu e de ajuns ca accepti sa vina omu cu un tester propiu sau cu un prieten care are? " pai cand te duci in germania sa cumperi o masina, te scuipa neamtul cand te aude cu cerintele tale! nu credeam ca exista tipicari; scuze de off-otpic " sa te fereasca Dumnezeu sa pici in mana mea cu astfel de intrebari "
    -1 points
  12. Bravo antonio.ferra, bine zis. Si ca o complectare-in romania foarte putina lume controleaza amanuntit seria de sasiu si toate tablitele de identificare. Ii intereseaza pe toti sa aiba volanul,pedalele,pragurile ,schimbatorul de viteze in buna stare si nu controleaza daca,sau nu, si=au luat intradevar o masina cu acte in regula. In rest drumuri bune
    -1 points
  13. Autolevelingul nu face mai nimic, doar are grija sa nu uiti farurile ridicate daca incarci masina. Diferenta o fac insasi farurile, care sunt concepute diferit pt xenon si diferit pt halogen. Tu ai pus xenon intr-un far cu oglinda proiectat sa functioneze cu halogen, deci cu o sursa de lumina punctiforma. Chiar si pozele de pe site-ul tau sunt edificatoare, in toate se vede ca super-xenoanele premium de 200 de lei bat in toate directiile, mai putin pe sosea. Super metoda ai adoptat, dar daca nu ii areti si degetul mijlociu, parca nu e completa solutia. Oricum nu e nevoie sa dai faza lunga, cu "xenoanele premium pe scurta" orbesti la fel de tare. E bine cand va orbiti intre voi, cei cu xenoane pe oglinda. Razbunarea e arma desteptului. Daca vreti xenon si nu aveti bani de a face conversia cu componente OEM, schimbati macar farurile cu unele concepute pt xenon. Autolevelingul si spalatorul de faruri nu sunt neaparat necesare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!