Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2011 în toate secţiunile

  1. Bun gasit tuturor! :icon_thumright: m-am decis sa imi prezint si eu masina dupa ceva timp..in septembrie,anul trecut am achizitionat un vw passat 3bg variant,an de fabricatie 2003,cutie manuala 5+1 trepte,cu motorizarea pe care mi-am dorit-o intodeauna 1.8 Turbo si 170 de caluti,fiind modelul american.Sunt foarte multumit de felul cum arata la exterior,precum si in interior,dar si de felul cum merge si trage masina,tin sa precizez ca nu bate si nu troncane nimic(inca,dar cine stie la ce drumuri avem) :Driver: Ca si dotari,am cateva: -pilot automat (sunt foarte multumit,il folosesc mult) -4 geamuri electrice -radio cd si caseta original vw Moonson -computer de bord -trapa (vara face toti banii) -proiectoare ceata -alarma -ABS,ESP -inchidere centralizata -jante '17 cu anvelope 225-45-17 -oglinzi electrice,incalzite si heliomate Ce imi lipseste ar fi climatronikul,am doar AC manual..si scaunele incalzite :( puncte albe: puternica,spatioasa,cat de cat dotata si confortabila :icon_thumright: puncte negre: consumul urban cam mare,pe distante scurte imi arata BC si 15%.. Va doresc o seara buna tuturor si drumuri mai bune!
    1 point
  2. Salut tuturor sunt fericitul posesor al unui vw kafer din anul 1963 ,model faruri ovale si faltdach , doresc ca pe viitor sa o reconditionez total pentru a o aduce la starea ei originala. Deocamdata va voi prezenta cateva poze ... din pacate nu pot sa cumpar nimic deoarece nu am acces la sectiunea vanzari-cumparari ...
    1 point
  3. De ce Passat B6 (3 C), trebuie asociat cu un singur motor care este intr-adevar problematic? Se uita faptul ca B6-le vine echipat si cu o serie de motoare pe benzina si diesel de generatie common-rail, care nu mai au probleme. Pompa de motorina a dat si ea probleme de cap celor care au modele 2005-2006, iar coloana de directie este un caz totusi izolat, la fel ca multe altele care probabil nici nu s-au discutat pe forum. Eu am avut B6, cumparat de nou in 2007 si l-am vandut anul trecut la aproximativ 75.000 km, iar in tot acest timp nu am avut nici cea mai mica problema, cu toate ca aveam sa zicem asa celebrul "BKP". In concluzie, consider ca B6 este o masina corecta la bani si fiabila. Inca o data, o masina nu se asociaza cu un singur motor care creaza unele probleme!
    1 point
  4. Sunt destul de multi posesori de b6 foarte multumiti. Bineinteles cei care au bkp sau bmr sunt foarte nervosi pe acest B6. Problema cu pompa de motorina si cu coloana de directie nu este una pentru care sa spui ca b6-le e o masina proasta. Orice marca are bube, masina perfecta nu exista. Pana si pe avensis se schimba injectoare.
    1 point
  5. sorana

    WOB

    nu donez trapa :D are valoare sentimentala :)))) a trebuit sa o vopsesc ... am un vecin care se distrase cu o cheie pe toata partea dreapta :) iar apoi am disparut din peisaj iar fiindca am avut un accident, eu bine, dar masina a vaut de suferit un pic :( din pacate, acum trebuie vopsita iar :( in timpul reparatiei masina a fost plimbata in 3 serviceuri, la fel si vopseaua, si deci, dupa cum am aflat de curand sunt mai multe "feluri" de tornado red --> wob-ul meu este un mic cameleon scumpic
    1 point
  6. eu am un golf 4 tdi,motor axr,101 caluti,pd,chestia asta cu consumu am probato si eu,intradevar consumul asta e in functie si de vremea de afara,daca mergi cu clima,cu pilotul automat,etc,oricum in afara si la mine e un consum de 5,5 la suta chiar si 6 cate odata,daca vrei sub 5 la suta mergi cu a 5-a viteza la 90 la oara daca poti merge mult in ritmu asta,ma mai contraziceam cu unii prieteni de ai mei ca nu are cum domnule sa pape peste 5 la suta tdi-ul afara,si leam aratat si comp de bord sa se lamureasca,majoritatea cred ca dieselul merge cu aer numai mancatori de rahat in unele cercuri de asa zisi specialisti,scuze de replica
    1 point
  7. salut, castrol folosesc si eu de 4000 km si cred ca nu mi-a papat gram :) acelasi nivel pe joja de cand l-am schimbat pana acum. zilele trecute am vazut spuma serioasa pe la busonul de completare al uleiului si vreau sa l schimb. obligatoiu trebuie schimbat si filtrul de ulei sau sa il las tot pe asta? inca o problema ar mai fi ca dimineata la prima pornire timp de 3-4 min se aude o bataie la motor si nu e de la tacheti e un sunet mai gros ca si cum ar fi de la vilbrochen..asta sa fie pe duca sau de unde provine sunetul ? mersi
    1 point
  8. Georgik

    WOB

    revin si eu cu intrebarea..de ce vrei sa o vopsesti? din poze arata ff bine
    1 point
  9. the_punkreas2003

    WOB

    Iti dau eu scaunele incalzite si imi dai trapa. Esti de acord? :))
    1 point
  10. Asi mai vrea sa completez cate ceva. Noul passat (B6) e facut pe platforma de Golf V (ca si O2), cel mai probabil pentru reducerea costurilor (dar nu cu sacrificii importante la nivelul calitatii). Asta inseamna motor transversal in fata, suspensie mc pherson fata si multibrat spate, dar si altele. Vechiul passat era facut pe o platforma comuna cu A6, ceea ce insemna motor montat longitudinal, suspensie multibrat fata, semiindependenta spate (adica cu o axa relativ rigida), dar nu la toate modelele pt ca la 4 motion era tot multibrat si pe spate. Suspensia Mc Pherson e destul de performanta si mai ales fiabila, iar costurile de intretinere sunt foarte reduse in timp, dar este in general mai putin confortabila si necesita amortizoare de calitate si fara uzura. Deoarece ocupa spatiu putin se preteaza foarte bine la motorizari montate transversal (nu imi vine in cap nici o exceptie de la aceasta regula). Cea multibrat (sau cu brate suprapuse - varianta) este practic cel mai bun sistem de articulatii pentru suspensie, din punct de vedere al confortului (la drum dar si acustic) si stabilitatii, dar este relativ scumpa, nu foarte rezistenta in timp si ocupa spatiu mult, fiind utilizata la masinile scumpe si performante (si la Formula 1 de ex) cu motor montat longitudinal. Ideal pentru confort si stabilitate ar fi o masina cu multibrat pe ambele punti, dar din punct de vedere al costurilor cea mai buna solutie in prezent este Mc Pherson si semirigida (ca la Logan). Asta e ceea ce stiu eu ... http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!