Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2011 în toate secţiunile
-
Hello all, Sunt membru pe forum de ceva timp si pana de curand am condus un Passat B5.5 din 2003, care si-a facut datoria excelent de unul singur si cu ajutorul informatiilor folositoare impartasite de voi :icon_thumright:. In august am mers cu un Corsa OPC care mi-a trezit gustul de pocket rocket, si ulterior cu Fiat-ul 500 ABH la drive test; dar vazand filmul de prezentare pentru noul Polo GTI pur si simplu m-am indragostit. "Tiripliciul" ,cum este el alintat, l-am ridicat pe 4 decembrie la Tg.Jiu dupa exact 3 luni de la comanda. (da, sunt din Bucuresti, dar cei de la Nurvil s-au purtat excelent) Optiuni de mentionat: 4usi (desi initial vroiam 2) RCD 510, Xenon, Denver 17''( :( Detroit au aparut mult mai tarziu in configurator) - poze de la ridicare, cu jante 15'' + cauciucuri de iarna Am reusit sa fac 1700 de km pana acum (niste drumuri de placere, altele dupa RAR-ul individual :() si sunt extrem de incantat. p.s.: Masina va fi prezenta maine la intalnire (off-topic: Roby_Zet, am incercat-o in ultimul week-end cu vreme frumoasa si asfalt uscat din decembrie ;) )2 points
-
1 point
-
1 point
-
Problema este ca toba sport care am luat-o e mai scurta cu vreo 20cm decat cea stock,deci trebuie prelungita cu o teava sudata ceva? cum sa fac,si vreau sa stiu daca imi va afecta consumu ?1 point
-
De la 8 incolo: portocaliu la firukl de inchis de pe portiera alb si alb/ negru la plus galben si galben.negru la masa port/negru la deschidere.1 point
-
pun si eu trei poze nemodificate. cred ca ar candida pentru toamna deoarece atunci sunt facute1 point
-
Fiind vremea care e afara , masina o spal degeaba ca pana la locul sedintei foto se face praf iar...asa ca voi pune poze mai vechi,cu jantele vechi si mai ridicata din pacate. Daca mai apuc voi face si cu look-ul actual daca mai primiti. Here it goes : As zice poze pentru ... primavara,coperta si-atat :) P.S. Pozele nu sunt editate deloc(decat cea de noapte),asa mi s-ar parea normal sa fie toate,eventual decat masinile castigatoare sa fie editate intr-o oarecare masura.1 point
-
1 point
-
Sparg eu gheata ! Candidez pentru luna iulie/august/decembrie/ianuarie/februarie sau dupa caz in "brosura" NEW ORLEANS Am adaugat si un poll legat de formatul calendarului ! Postati poze si votati ! IMPORTANT ! DE asemenea m-am gandit ca puteam adauga inca o luna Ianuarie pentru anul urmator cum se practica in calendarele reale.... deci vom avea 2 luni Ianuarie ! De asemenea puteti vota pentru o coperta a calendarului ! Deci adaugati poze si pentru o coperta a calendarului ! (necesara daca il printam)1 point
-
Septembrie , octombrie sau noiembrie , iar pozele sunt in albumul de la profilul meu , sunt la marime reala Sper ca aceste Link-uri sa ajute : http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_1126621.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_943480.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_49364.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_702584.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_627320.jpg1 point
-
Tracto ma refeream la faptul ca amandoi aveti talent la fotografiat ! Poate ati fost fotografi intr`o viata anterioara...:lol:1 point
-
foarte buna initiativa. intrebarea este cine se pricepe si are timp sa se ocupe de formatul calendarului?1 point
-
Am putea sa facem niste "reguli"care trebuie sa le indeplineasca pozele pentru a aparea in calendar.Sa stie un eventual pasionat care vrea sa aiba masina in calendar cam unde ar trebui sa se incadreze.1 point
-
@ Byz Pentru ca suntem initiatorii acestui proiect nu vreau sa fim considerati ca avand ultimul cuvant de spus mai pe scurt ca facem legea. Fiecare va avea sanse egale si va avea dreptul la replica . :icon_thumright: Nu cred ca este necesar ca o masina sa aiba mai mult de o aparitie maxim doua depinde de conceptul pe care il vom alege in constructia calendarului. O alta idee ar fi sa sortam pozele din luni pe categorii/variante de echipare : VR6/bon jovi/new orleans/gti/gt/special/joker/savoy etc. eventual cu mai multe poze in aceeasi luna din echiparea/varianta respectiva. Astfel scoatem in evidenta mai mult varietatea si designul acestui model, exact ca intr-o brosura ce ilustra pe vremuri modelul respectiv :) !!! Important De asemenea fiecare dintre noi va avea dreptul la securitate. La cerere numarul masinii nu va fi ilustrat. Totul este sa ne strangem suficienti doritori, sa ne punem de acord si sa urcam poze.1 point
-
Noul Audi A6 = VW Jetta din spate (MK VI) si Audi A1 din fatza. Nu mai au pic de personalitate nemtii astia.1 point
-
Salut, propun cateva posibile rezolvari/diagnosticari pentru problema initiala de boost (pentru 1.8T AUQ/AGU): - DV-ului i s-a fisurat diafragma si pierde presiune, caz in care ar trebui schimbat (codul este: 06A 145 710 N ~140 RON sau unul netestat inca de mine de pe RS6: 06A 145 710 P - insa acesta am inteles ca ar avea arcul mai moale si ghidaje pt. "piston" in plus). Cand iei piciorul de pe acceleratie este normal sa auzi un fasait la filtrul de aer: este aerul recirculat de DV in sistem cand se inchide clapeta de acceleratie. Un suierat ca si si cum ar flutura ceva nu este normal. - valva N75 - in cazul in care masina accelereaza cu intermitente; codul este 034 906 283 J (pe care o am si eu pe masina) sau H (race valve) - acestea sunt recomandate daca ai resoftat ECU; codul stock este 058 906 283 F. Pret: 270-380 RON in functie de cod. - debitmetrul (MAF sensor); pentru a verifica daca este functional va trebui sa decuplezi mufa acestuia si sa mergi cu masina. Daca masina va merge mult mai bine cu mufa decuplata, atunci debitmetrul este defect. Daca va merge la fel, defectiunea este in alta parte. Cod: 06A 906 461 L sau LX - pret: scump rau... - bobinele de inductie - in situatia asta motorul ar merge neregulat la relanti, masina nu ar mai trage, ar trepida puternic in permanenta, in functie de cate bobine sunt arse. Recomand schimbarea integrala a bobinelor (in cazul in care ar fi arsa cel putin una) si inlocuirea celor stock cu unele rosii: cod 06C 905 115 L; cod stock: 06B 905 115 R; pret: 150 RON/buc. - bujiile - la accelerari in sarcina masina tremura un pic si pierde din putere perioade scurte de timp. Daca se accelereaza usor acest simptome dispar. Bujiile sunt NGK PFR6Q sau cod OEM: 100 000 063 AA. Pret: ~50 RON/buc.1 point
-
1 point
-
Surioara alba a lui NDR :-) Cu EVO MS si cu noile setari software, sus in ture va fi cu totul alta poveste fata de ce este acum. Ca sa nu mai vorbim de sunetul admisiei. *edit: Ianuarie 2007 cand mai exact ? Eu l-am ridicat pe al meu S3 in 20.01.20071 point
-
O sa ramana tabla moale ca pielea de funduletul unui bebelus? :)1 point
-
-1 points
-
Raman la performanta si normalitate :D nu-mi place sunetu, numa astia cu bmw is obsedati de asa ceva :) urand acele masini raman la vw normal :X :blah_: ceva idei de putere mai mare imi dati?:D de astea a auzit cineva? cum sunt? http://www.power-tuning.ro/listare/listare/Tuning_inteligent_de_acceleratie/Sprint_Booster_pentru_ma_sini_cu_cutie_manual_a/5799/38649/VW_SHARAN_2000_.html-1 points
-
:offtopic: @speedo sincer la categoria sharan nu am vazut altundeva unde sa discut despre tuning :vaidecapulmeu: si daca ma bag peste cei cu alte masini care nu cunosc asa bine iese mai rea tochitura :vaidecapulmeu: am patito pe alte forumuri :rolleyes:-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00