Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 4 Noiembrie 2024
-
Anual
5 Noiembrie 2023 - 4 Noiembrie 2024
-
Lunar
5 Octombrie 2024 - 4 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
29 Octombrie 2024 - 4 Noiembrie 2024
-
Astăzi
5 Noiembrie 2024 - 4 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
13.01.2011 - 13.01.2011
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2011 în toate secţiunile
-
Salut, cateva poze si cu golful meu :P Nu stiu daca am dreptul sa postez si astea:2 points
-
Colegu', poti sa te superi pe mine, poa' sa-mi dea toti moderatorii ban, dar eu un lucru am de zis: daca o sa te vad prin Bucuresti, primul instinct o sa fie sa dau cu pietre dupa tine. Lasa-ma sa iti explic de ce: mor pe faptul ca tu iti bati joc de asemenea masina. Si mor si pe modalitatea in care o faci: aruncand in ea galeti de bani! (a se citi "pe fereastra", pentru ca nu cred ca ii arunci cum trebuie). Da, stiu, fiecare cu bla-bla-ul lui, ca gusturi, ca culori, ca treburi, OK! Nu e bai. Dar uite o perspectiva. EU am un MK3. De ce? Pentru ca asta mi-am permis. Sincer, momentan imi permit un MK4 lejer, dar inca nu m-am saturat de asta si nu sunt genul care sa faca cheltuieli inutile. Mi-ar placea un MK5? Cum dracu' sa nu? Nici nu visez la un GTI, atat de departe e, ca posibilitati financiare. Ca mine sunt prea multi ca macar sa pot intui numarul lor. Eh, acum, in viata mea, prin intermediul acestui frumos forum, intri tu, cu topicul tau. L-am citit pe tot si am fumat juma' de pachet de tigari de nervi. Toata lumea iti spune sa dai mizeriile jos de pe masina si tu nu ca "Gusturile nu se discuta!". Prietene, nu te supara, tie iti place sa mananci fiere? Ca e evident ca gusturile tale sunt anormale. Serios, fa un bine lumii si daca nu vrei sa incetezi a ne mai arata noua, unora, carora chiar ne plac masinile facute de tampitii astia de la VAG, cum iti bati tu joc de ele, macar fa-o in liniste si nu te mai contra cu ceilalti. Stii ca e un topic pe forumul asta pentru cei ca tine, nu? Repet, in urma acestui post imi asum toate criticile si urmarile posibile. O seara buna!2 points
-
Salutare la toata lumea! De ceva timp am observat ca nu-mi mai merge inchiderea centralizata daca incerc sa incui sau sa descui masina cu cheia.Nici afisajul de pe bord nu-mi mai arata tot timpul faptul ca usa soferului este deschisa,atunci cand o deschid (la celelalte usi imi arata).Fac precizarea ca din telecomanda inchiderea merge fara probleme,chiar daca ,uneori cand deschid masina nu mi se aprind luminile din interior.Este defecta inchiderea centralizata sau s-a desincronizat? trebuie facute ceva comenzi din cheie?Multumesc.1 point
-
1 point
-
Vin si eu cu modificarile facute la sharan: -la exterior:stopuri model 2004 si praguri inox -la interior: -plafoniere W8 "ambilight" in fata si in spate -iluminarea clapetelor de deschidere a usilor -leduri SMD albe aproape peste tot -plafoniera din ultimul rand de scaune modificata sa se aprinda odata cu celelalte si cand deschid hayonul -buton oem pt oprirea sirocoului pe distante scurte (intrerupe senzorul de temperatura de la stergatoare) Pozele au iesit cum au iesit pt ca nu am trepied iar noaptea cu camera compacta...cam trebuie.Intentia conteaza. Rugaminte:lasati topicul pt ceea ce a fost creat(modificari la sharan)nu o mai dati cu alte SF-uri ca iar iese tochitura.Se discuta pe alte topic-uri de filtre sport,cosum,cip,faruri cu lupa.Aici puneti doar POZE cu ce ati modificat la masina.Fara suparare.1 point
-
ma faratilor voi ori sunteti ghinonisti ori o cauati cu lumanrea (doar uni) o sa incerc sa raspund la cat mai multe posturi pompa de ambreiaj ( sunt forte destepte cu cilindru dublu ) setul de reparatie care se gaseste in comert merge doar la pompele de plastic la cele cu corp metalic nu se potriveste ,o pompa costa vreo 150 roni cureaua de alternator e 6pk 2230(aici merge de pe la 2224 pana la 2250 probat de mine ) nu are voie sa scartie decat daca ceva o tine in loc supapa de la pompa de servoa sau vreun rulment caldura cu sau fara sirocou in max 5 min de mers trebuie sa se incalzesca ( in 10 sa ajunga la 90 de grade ) daca nu merge sunt 2 cauze termostat ineficient, lipsa ,blocat ://// probleme cu sistemul de racire ( chiulasa garnitura etc ) atunci apare presiune prea mare in radiatorul din fata si instalatia de caldura se umple cu aer ( caloriferele retin aerul si opresc autoaerisirea sitemului daca cantitatea de aer din instalatie e prea mare ) /// si ultima ar fi ineficienta pompei de apa( destul de rara si are ca efect si supraincalzirea motorului ) fumul negru consum ulei ( putin probabil cel putin la 2,5 e un motor foarte foarte reusit ) probabil de pe la turbina sau amestecul defectuos aer motorina aici intra : avans filtre senzori ( debitmetru supraalimentare) furtune la turbo neetanse alb apa abur condens ( destul de normal in sezonul rece pana la incalzire motorului macar la 60 de grade datorita diferentelor de temperatura si a condensului format pe instalatia de evacuare) albastrui gri : simeringuri la supapa presiune prea mica la ulei amestec de ulei in aerul din admisie (de la turbo supape etc) ca ulei motorul de 2,5 cu 5w30/40 ,,consuma,, uleiul de fapt il arunca turbo pe galeria de aer , cu 10w nu este nevoie de completarea intre schimburi ( eu nici dupa 900 000 km nu completam ) SI INCA UN SFAT INCERCATI SA VA ALEGETI MAI CU GRIJA MECANICI CA IN MAJORITATEA CAZURILOR NU MASINA E DE VINA CI CEL CARE O ,,REPARA,, DE multe ori mai mult strica decat repara un mecanic nepriceput !1 point
-
@the_punkreas2003: Ai dreptate, eram nervos si m-am hazardat la partea cu banii, ideea principala era ca mi se pare strigator la cer cum in vremurile astea el arunca cu banii pe geam "doar" ca sa strice o masina. Nu plang seara cu fata-n palme, nu am motive sa ma dau cu capul de pereti. Stii cum e, asa, "unfair", daca un copil fara vina umbla descult si tu te stergi la c** cu euro. Asta era ideea, dar m-am exprimat mai "altfel", de oboseala si nervi. Oricum, eu nu-i mai "poluez" topicul, e ultima oara cand il deschid.1 point
-
Alex., nici eu nu sunt deacord cu modificarile aduse MkV-ului, mi se pare hidoasa masina - dar na, fiecare cu treaba lui. Eu pur si simplu urmaresc threadul sa vad pana unde impinge penibilul dar nu ii reprosez nimic. Pt ca nu ma influenteaza cu nimic deciziile lui. Iar legat de bani - asta chiar nu am inteles-o. Poate asa ar zice si unii despre tine: "uite-l si p-asta cu ce harb merge, cred ca are Euro6 motorul si nu polueaza, acu' il vezi ca-l depasesc rotile si el ramane cu atelajul in urma ... hahaha". Adica te blameaza dpdv financiar. Eu nu sunt de acord cu aceasta gandire. Fiecare isi tine contabilitatea cum crede de cuviinta. Asa cum eu NU mi-as lua masina mai scumpa de 25-30.000EUR in Romania in acest moment, altii stau cu chirie intr-o garsoniera in Ferentari dar au A8 parcat in fata scarii. Fiecare cat il duce capul. Concluzie: lasati omul sa faca ce modificari vrea, spuneti-va punctul de vedere dar NU IL IMPUNETI. Si nu jigniti ... :| I rest my case.1 point
-
Pur si simplu divin sunetul! E foarte foarte trist ca marile benzinare (si aici ma refer la V6 si V8-uri in special) se sting treptat din cauza preturilor crescute la combustibil si a taxelor mari, toti fiind nevoiti sa ne luam amarate de 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 si 1.9 TDI. Pe mine chestia asta ma intristeaza deplin :( . Adevaratul sunet e de la V6 in sus.1 point
-
Apare "fara numar,fara numar..." varianta germana :) Vreo 2 motoare de astea sa nu mai alimenteze deja 2-3 benzinarii dau faliment :) Adevarul e ca motorasul asta scoate un sunet superb...numai pe la americani auzi la aproape orice colt de strada "animalute" din astea de la 4l in sus... In oras banui ca se duce spre 20-25l in orele de virf iar pe extern pe la 10 si 15-20 cu pantof 46 :) Un exemplu ceva mai bun de "sound" : Sau ceva "custom" :1 point
-
Deosebita masina :icon_thumright: Multi km fara probleme. Subscriu la cererea colegilor pentru un video. mostra youtube:1 point
-
Domnilor am si eu o intrebare . Nu s-a mai discutat (s-ar putea sa fie nevoie sa deschid un topic nou) Cei care ati avut inchidere centralizata din fabrica si trapa atunci cand inchideti masina puteti inchide si trapa. Ei bine pentru cei care nu au avut inchidere OEM si si-au montat ulterior una aftermarket se poate face ceva ca sa se inchida trapa utilizand instalatia aceasta ?1 point
-
Mi-am adus aminte, azi, adica mai bine zis Turbocip si-a adus aminte, o masina diagnosticata cu misfire la 2 cilindri si la care s-au schimbat bobinele si nu s-a rezolvat nimic, s-a aschimbat senzorul de la aza cu came si s-a rezolvat problema. Ai de unde lua un senzor sa verifici si ipoteza asta ? Corect , ai 2 axe cu came. Nu cred ca se vede jocul cu ochiul liber.1 point
-
Nu stiu nimic de procedura, nu am auzit pana acum ca trebuie facuta sau ca se face. LA ce ,ma mai gandesc: sa nu ai joc intre roata dintata de pe axa cu came si axa cu came, joc aparut in urma socului de la ruperea curelei.1 point
-
am facut o masurare cu vag-com la debitmetru la relanti 819 r/min si imi indica valoarea 255.e bine?in mers inca nu am facut ca e zapada si nu am unde sa merg cu 100km/h.1 point
-
1 point
-
1 point
-
primul meu post. Am patit-o si eu cu debitmetrul.intr-o seara i-am dat pana la vreo 4500 de turatii si m-a lasat dintr-o data toata puterea.nimic neobisnuit.am mai patit asa cu turbina care ma mai lasa si isi revenea daca reporneam masina, iar apoi ii dadeam aditiv de motorina si nu mai aveam probleme luni la rand( P.S. nu se mai intampla de cand am renuntat la petrom).insa a doua zi dimineata am pornit masina si a inceput sa se tureze singura pana la 1500 si inapoi.cand am dat drumul si climei parca tusea masina.am oprit clima.am pornit la drum. Simptome : masina nu reactiona daca ii dadeam talpa , nu avea putere pana pe la vreo 2500 de ture dupa care intra turbina si ma descurcam cat de cat.daca apasam pedala incet si constant masina mergea cat de cat si turbina intra.asta nu a postat nimeni , turbina intra totusi , asadar masina nu trage pana la 2500 tur.Toate indiciile ca era de vina debitmetrul avand in vedere ce ati scris si voi. M-am dus la reprezentanta , nu de alta dar testerul costa 70 ron adica cu 20 de ron mai scump decat un tester dintr-acesta autohton.Raspuns: DEBITMETRU DE AER DEFECT -BLOCAT PE O SINGURA VALOARE. Preturi : original 1200 ron , cu piesa veche dar originala la schimb 600 ron.insa nici pe masina nu era debitmetru original. mi-am cumparat un bosch cu 270 ron cu piesa veche la schimb care era tot bosch.am gasit debitmetru complet adica nu doar senzorul acela pe care unii incearca sa il curete, ci si tubul acela de plastic in care intra senzorul.am gasit pierburg cu vreo 320 ron dar era doar senzorul. merge masina perfect sau parca mai bine.poate mi se pare , avand in vedere ca am mers vreo saptamana asa fara putere. imi cer scuze daca am gresit ceva.1 point
-
Daca va aflati cumva prin Bucuresti prin sectorul 2, mai exact prin cartierul lacul tei, si aveti, Doamne fereste, probleme cu masina, incercati sa nu intrati in service-ul de pe str. Maica Domnului nr 53, cu numele AUTOFIX. Cu toate ca domnul "patron" pare un om serios, care nu doreste decat binele masinilor clientilor, despre mecanicii lui care lucreaza acolo nu se poate spune deloc acelasi lucru. Eu, cu toate ca nu stau prin zona, mi-a fost recomandat sa ma duc acolo. Am fost, si pe langa faptul ca dupa 10 min de la interventie (foarte costisitoare), simptomele au reaparut, am constatat ca mi-a fost umblat in masina printre lucrurile personale (cele pe care nu am reusit sa le iau cu mine in momentul predarii cheilor mecanicilor), si mai mult, dragii de ei si-au insusit si niste obiecte la care tineam. Nu am putut sta langa ei pe parcursul reparatiei, ptr ca "e mult de lucru, si oricum nu avem piesele pe stoc, trebuie comandate".. greseala mea, ca am uitat ca de fapt ma aflu in Romania. Pe langa astea, masina avea o stare generala mai proasta decat inainte sa "o repare" (Suspectez ca mi-au schimbat debitmetrul), si aripa stanga fata era usor infundata. Le-am cerut sa-mi dea piesele vechi si s-au facut ca ploua. Cand i-am adus la cunostinta toate astea domnului director, s-a suparat foarte tare ca i-am acuzat oamenii de furt, si mi-a inchis telefonul.-1 points
-
Daca ti-as zice sa iti schimbi nevasta/prietena/prietenul/catelul,ca nu-mi place....ai veni cu acelasi raspuns "gusturile,nu se discuta". Iar daca instinctul tau e de a arunca cu pietre ("fictiv" vorbind,dar e o initiativa pe care o iei in calcul :lol:),faci parte din categoria celor fara.......minte :icon_thumright: P.S. Nu trebuia sa ne impartasesti achizitiile curente sau viitoare. :somnmare:-1 points