Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2011 în toate secţiunile
-
Colegu', poti sa te superi pe mine, poa' sa-mi dea toti moderatorii ban, dar eu un lucru am de zis: daca o sa te vad prin Bucuresti, primul instinct o sa fie sa dau cu pietre dupa tine. Lasa-ma sa iti explic de ce: mor pe faptul ca tu iti bati joc de asemenea masina. Si mor si pe modalitatea in care o faci: aruncand in ea galeti de bani! (a se citi "pe fereastra", pentru ca nu cred ca ii arunci cum trebuie). Da, stiu, fiecare cu bla-bla-ul lui, ca gusturi, ca culori, ca treburi, OK! Nu e bai. Dar uite o perspectiva. EU am un MK3. De ce? Pentru ca asta mi-am permis. Sincer, momentan imi permit un MK4 lejer, dar inca nu m-am saturat de asta si nu sunt genul care sa faca cheltuieli inutile. Mi-ar placea un MK5? Cum dracu' sa nu? Nici nu visez la un GTI, atat de departe e, ca posibilitati financiare. Ca mine sunt prea multi ca macar sa pot intui numarul lor. Eh, acum, in viata mea, prin intermediul acestui frumos forum, intri tu, cu topicul tau. L-am citit pe tot si am fumat juma' de pachet de tigari de nervi. Toata lumea iti spune sa dai mizeriile jos de pe masina si tu nu ca "Gusturile nu se discuta!". Prietene, nu te supara, tie iti place sa mananci fiere? Ca e evident ca gusturile tale sunt anormale. Serios, fa un bine lumii si daca nu vrei sa incetezi a ne mai arata noua, unora, carora chiar ne plac masinile facute de tampitii astia de la VAG, cum iti bati tu joc de ele, macar fa-o in liniste si nu te mai contra cu ceilalti. Stii ca e un topic pe forumul asta pentru cei ca tine, nu? Repet, in urma acestui post imi asum toate criticile si urmarile posibile. O seara buna!6 points
-
2 points
-
pun si eu trei poze nemodificate. cred ca ar candida pentru toamna deoarece atunci sunt facute1 point
-
Salut, cateva poze si cu golful meu :P Nu stiu daca am dreptul sa postez si astea:1 point
-
asta e o harta de EGR ... pe X avem cantitea injectata pe y avem turatia motorului iar pe f(x) avem valoare mafului specificata ( in care egr baga mai multe sau mai putine gaze ca sa ajunga la valorea aia) egr depinde in principal de cantitate injectata... si la relanti unde ai 5 mg se vede valoare cunoscuta1 point
-
MK3 meu candideaza pe pentru toate posturile :)) las lumea sa aleaga ce e mai potrivit1 point
-
Salut. Arunca o privire aici si o sa iti faci o idee despre diferente si care unde sunt indicate si se folosesc. Este in limba engleza dar cred ca asta nu este o problema.1 point
-
Cred ca locul acestui topic este in aria Tehnic. Discurile de frana dupa cum ai zis si tu sunt de mai multe feluri. La masinile noastre o sa intalnesti mai rar discuri din ceramica sau carbon. Acestea sunt gandite pentru motorsport mai mult: cele ceramice o sa le intalnesti la raliuri si cele din carbon in Formula 1 spre ex. Bineinteles si preturile sunt mult mai mari. Discurile ventilate sunt acele tipuri de discuri care necesita racire suplimentara (depinde de fiecare masina ). Discurile perforate sunt un sortiment mai sport. Pe suprafata lor se intalnesc mici gaurele. Rolul lor este de a permite apei sau aerului sa nu ramana prins intre placuta si disc si sa micsoreze eficienta franarii.1 point
-
prietenutule,scuza-ma ca te combat,dar nu iti dau dreptate. DA,volvo are xenon pe far oglinda,dar oglinda este usor modificata in partea de sus,nu este ca si o oglinda normala pt bec h7,sau de care ar avea in varianta simpla. La faza cu nu iti trebuie spalator pt xenon,gresesti...sti ca am asa ceva si nu vorbesc doar de plictiseala.lasand la o parte ca daca e murdar farul,ar stanjeni pe cei din fata,nu stiu,ca nu mi-am vazut masina din sens opus,dar stiu pe propria-mi piele ca am o vizibilitate mai proasta daca este farul murdar,am testat si rastestat asta,si mai ales acum,iarna,cand am dat delay la sprituitoare,ca sa nu le fortez aiurea,daca este botul acoperit de gheata,sau alte minuni. Nu cred ca esti de genul ca daca nu ai,oricum strugurii sunt acrii,doar ca tu nu ii vezi utilitatea,si zici ca le dau astia la pachet ca sa iti ia banu.ok.dar daca o sa ai nevoie de asa ceva,o sa iti faci tu,nu-i bai. sa fii sanatos si voios. brgds1 point
-
Salut. Consumul e strans legat de stilul de mers. Ca sa scoti un consum mediu de 5.3% cu astfel de masina e nevoie de un stil de condus eficient, pe care l-am obtinut in decursul timpului incercand sa scot un consum bun, de a-ti cunoaste foarte bine masina si de foarte multa rabdare. Daca ar fi sa detaliez ar fi multe de spus in acest sens. La un stil de mers normal, cu 100km/h in afara, pentru confort si fara lipsa de stres, scot 6%, la un stil de mers rapid, 120-140km/h in afara, cu depasiri dar mers eficient, max 8.2%. La inceput, pana sa incep sa incerc a merge economic, nu scoteam sub 7.8 indiferent de tipul traseului. Legat de capota, necesita multa grija, mers usor peste denivelari, dar banuiesc ca e valabil pentru toate decapotabilele cu plafon metalic. Daca am reusit sa nu-l stric pe soselele patriei pana acum, cred ca nu se mai strica. Am zis de cutia de viteze ca e greoaie, nu neg, dar am reusit prin experienta sa scurtez timpii schimbarii treptelor de viteza fara a o afecta. Mi-e greu sa cred ca cei de la vw au zis ca trebuie schimbate treptele intre 3500 si 4500rpm. Eu la mers normal, schimb la 2000 rpm, dar am grija ca in treapta superioara sa accelerez usor pana isi ia suficient cuplu, iar cu masina asta, deja am 80% din cuplu de la 1250 rpm. La mers rapid, schimb la 3000 rpm max. Nu zic ca nu urca lejer pana la 4000 rpm, dar nu merita sa faci asta des, creste consumul uleiului si uzura. Eu zic ca 1.4 tsi merita, dar merita si mai mult cu un dsg. Pacat ca nici pe noul model, care apropo e mai urat prin comparatie poza langa poza, nu vor pune dsg pe acest motor. Daca ar fi sa fiu si un pic critic, sunt niste masini mai ieftine care se conduc ma usor si mai placut la stil de mers normal: pe ce am mers eu: astra 1.3 diesel 6 trepte merge mult mai bine la drum intins la 110 km/h, sau logan 1.5 dci se conduce mult mai usor in oras. Dar asta inseamna sa renunti la multe beneficii legate de alte aspecte.Din cate masini am condus eu pana acum, am ajuns la concluzia ca nici una nu-i perfecta dupa criteriile mele de exigenta. Cu regret spun ca sunt un pic dezamagit in ultima vreme, cu capacul blocat de la rezervor nu stiu cum o s-o scot la capat, mai ales ca nu are nici suficienta autonomie ptr a ajunge la service. Initial am crezut ca a inghetat, dar dupa ce am incercat toate solutiile posibile de a incalzi, am exclus posibilitatea aceasta. Pe langa asta, un sfat: a nu se rabata oglinzile manual la modelele cu sistem electric de pliere, se distruge motorasul care costa 1000 ron+manopera. Asta fiindca am atins oglinda la unu care a parcat pe interzis cu a mea. Sincer sa fiu, in conditiile actuale ale economiei, si cum vad eu ca or sa mearga lucrurile in viitoarul apropiat, as alege mai degraba un polo 1.2 tsi 7dsg, sau golf 1.2 tsi 7dsg bluemotion, din mai multe considerente, pe care nu o sa le insiruiesc acum. Insa dupa parerea mea, masina actuala in general e cea mai buna investitie. Sper ca informatiile vor fi de folos.1 point
-
in iunie 2006 am achizitionat din germania un autoturism vw passat 1,9 tdi 74 kw, fabricatie 2003, care avea la bord 154k km. sincer, avand incredere in neamt, nici nu am verificat sa vad daca are roata de rezerva(pe care cu stupoare am constatatat ca nu o am mult prea tarziu pt a ma putea intoarce sa fac scandal), nicidecum nu m-am uitat la nivelul uleiului - nefiind nimic aprins la bord. in drum spre casa, dupa alergare continua si forja nu mai spun(trebuia sa ma tin de un 320 150 cp), pe langa budapesta mi s-a aprins becul la ulei. am oprit in peco si am cumparat un bidon de shell pt pumpe duse(fiind o cheltuiala neprevazuta, a fost cea mai ieftina varianta a momentului) cu care am completat. cand am ajuns acasa am pus in motor castrol txt 505.01, 5w40 si un metabond gold. la 165k km la bord, am golit din motor 3,7 l de ulei(in conditiile in care sunt vitezoman notoriu). am continuat tot cu txt 505.01 fara niciun aditiv sau tratament, iar la 175k am scos din motor 3,8 l ulei, fapt care m-a determinat ca la acel schimb sa bag(am lucrat in distributie de uleiuri si mi-a cazut in mana) castrol slx longlife 2 0w30 ulei din care pana am vandut-o in iunie 2007 la 182k, a mancat nesemnificativ pe joja. consum verificat de la plin la plin, cu maxim de forja in regim urban - 6,5 l, iar afara la 70-80 km/h am scos pe computer 4,2 l. avand experienta asta cu metabond, am hotarat sa bag si la masina din semnatura. o sa mai postez cu eventuale sesizari pro sau contra. tin sa precizez ca un consum mediu este de 7,8 l1 point
-
distanta dintre prezoane 4x100 latimea jentii (original) 6,5 J ET 33 ( nu mai retin exact) care stie pe 15" ce dimensiune tre sa fie cauciucurile cele agreate si de RAR?1 point
-
Salut. Din cate vad, ai motor ABS, unul dintre cele mai bune motoare de 1.8 de pe golf.... E pacat sa il strici cu gaz, parerea mea. Gandestete la efectele secundare asupra motorului (uzura suplimentara pistoane, garnituri, valve....) {ce e drept, consuma cam multa benzina, dar eu zic ca merita....} Daca tii neaparat la gaz, iti doresc mult succes! Am vrut doar sa iti pun atentie si problema cealalta....1 point
-
1 point
-
Super smecheria asta... Am folosit si eu Metabond, la masina mea, care avea probleme la simeringurile de la supape. Dupa folosire a facut minuni: Mi s-au strans si blocat segmentii de ungere si radieri pe pistoane (segmentii de compresie erau buni, aveam compresia ca la un motor nou), consumul de ulei de la 1L la 3000km a ajuns la 1L la 1000-1500km... Dupa desfacerea completa a motorului si spalarea lui pe interior + schimbare simeringuri si ghiduri supape...motorul este ca nou. Deci intr-adevar pot spune ca a facut ceva schimbari la motor :)...asa ca aveti grija la solutiile acestea magice. Cred ca fac bine cand motorul este bun :blah: . Cel mai ciudat lucru a fost ca solutia Metabond am cumparat-o de la reprezentanta Skoda din Bacau, la recomandarea sefului de service. Nu spun ca ar fi regula dar am relatat doar o simpla intamplare.-1 points
-
TENNY, am sa fac. Pot sa-ti spun si pe mess. Man sa nu incep si cu tine. Ce treaba are spalatorul de far sau autoleavaling-ul cu xenonul? Este facut pachet de catre constructor ca sa se vanda toate. Tu ti-ai mai lua autoleavaling si spalator pe far daca ai stii ca o astfel de optiune costa cate 600-1 points
-
vali_devil hgaide sa iti spun si eu cate ceva. Volvo (la fel ca si alte marci ) a folosit becul D2R (fata de D2s la cele cu lupe). Acest tip de bec, are imprimat pe el un fel de invelis in partea superioara, care "taie" din lumina exact atat cat este nevoie sa nu deranjeze pe cei din fatza. Buuun, cat despre spalatoarele de faruri, crezi ca daor pentru xenon sunt utile? iti garantez eu ca un far cu halogen vs un far cu xenon, ambele umplute cu noroi... :) ia zi si tu care e rezultatul. Daca nu era o extra-optiune, ar fi pus-o la toate masinile, ca deh, normal ca e utila, dar nu inseamna neaparat ca doar la xenon, dimpotriva. Autoleveling-ul.. Este daor o chestie strict legata de marketing & confort ! Cu ce este mai special decat reglajul manual din butoane? iti spun eu, cu faptul ca are in plus 2 senzori de nivel, 1 calculator, un ballast(drosser) destept si un motoras pas cu pas ceva mai performant. In rest? Ce face? se strica mai des si cand nu mai poti regla decat mecanic ... se intamala sa platetsi vreo 300 de euro la "reprezentantza " sa il repari :) Si mai e ceva, daca sunt atat de destepte farurile astea cu autoleveling, de ce pana mea mai au si relgajele manuale pe inaltime si latime?-1 points
-
Daca ti-as zice sa iti schimbi nevasta/prietena/prietenul/catelul,ca nu-mi place....ai veni cu acelasi raspuns "gusturile,nu se discuta". Iar daca instinctul tau e de a arunca cu pietre ("fictiv" vorbind,dar e o initiativa pe care o iei in calcul :lol:),faci parte din categoria celor fara.......minte :icon_thumright: P.S. Nu trebuia sa ne impartasesti achizitiile curente sau viitoare. :somnmare:-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00