Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2011 în toate secţiunile

  1. Septembrie , octombrie sau noiembrie , iar pozele sunt in albumul de la profilul meu , sunt la marime reala Sper ca aceste Link-uri sa ajute : http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_1126621.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_943480.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_49364.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_702584.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_627320.jpg
    4 points
  2. Theo...am medie 44 km/h in aia 2400 de km...deci iti cam dai seama :blah: ...ideea e ca nu prea am unde sa merg foarte tare...Cluj-Bistrita-retur, Bistrita-Arieseni-retur...ocazional (unde am considerat eu ca e OK) am fortat limitele de viteza...iar de schimbat treptele de viteza, le schimb pe la 2500-2800 rpm...m-am documentat :rolleyes: Consumurile mici se obtin destul de usor,fara sacrificii majore...am primit si o brosura de la VW ("Think blue" se cheama) in decembrie in care se descriu modalitati de economisire a carburantului, e destul de edificatoare treaba :icon_thumright:, recomand lectura...
    2 points
  3. Inspirat de alte proiecte asemanatoare m-am gandit :idea: ca am putea realiza si noi unul sau chiar mai multe pentru ca suntem o comunitate mare si reprezentam o perioada de aproape un deceniu in istoria marcii VW. :Driver: Pentru inceput m-am gandit sa postati intr-o rezolutie mai maricica o poza doua trei cu masina dumneavoastra (care ati dori sa apara in calendar). Impreuna o vom alege pe cea mai frumoasa/potrivita :coolpics: . Ar fi bine ca fundalul sa respecte clima lunii in care va aparea. Ex. (Iarna :frigbaitata: fundal cu zapada etc.) Speram sa realizam primul calendar cat mai repede si de ce nu sa il si printam ! Astept parerile dumneavoastra si pozele. Orice idee/sfat este binevenit ! Rog un moderator sa mute acest topic la sticky. (Cred ca acolo este locul potrivit).
    1 point
  4. MK3 meu candideaza pe pentru toate posturile :)) las lumea sa aleaga ce e mai potrivit
    1 point
  5. Sparg eu gheata ! Candidez pentru luna iulie/august/decembrie/ianuarie/februarie sau dupa caz in "brosura" NEW ORLEANS Am adaugat si un poll legat de formatul calendarului ! Postati poze si votati ! IMPORTANT ! DE asemenea m-am gandit ca puteam adauga inca o luna Ianuarie pentru anul urmator cum se practica in calendarele reale.... deci vom avea 2 luni Ianuarie ! De asemenea puteti vota pentru o coperta a calendarului ! Deci adaugati poze si pentru o coperta a calendarului ! (necesara daca il printam)
    1 point
  6. Nu, filtrul de polen este in habitaclu, intr-o caseta sub torpedou. Pentru exemplificare, pun cateva poze cu schimbarea lui. Se culiseaza cele doua cleme ale casetei spre mijlocul acesteia si se trage usor capacul in jos: Dupa inlaturarea capacului, se trage in jos filtrul de polen Dupa schimbarea filtrului, se repeta operatiile in sens invers. Atentie la montarea noului filtru, trebuie respectata directia sagetii de pe acesta! Aceste operatii nu necesita nici o scula speciala (surubelnita, cleste, etc.), doar 5 minute!
    1 point
  7. ktor am facut eu acesta schimbare eu am schimbat 2 role si intinzatorul dupa aceasta schimbare masinuta trage mai bine si nu mai scaratie dimineata la prima pornire
    1 point
  8. Informatiile trimise de sonda catre ECU nu sunt luate in considerare in primele 40 secunde de la pornirea motorului.
    1 point
  9. @antonio.ferra: Pot sa-ti cer ce teste vreau EU si pentru un Renault 12 si pentru un Bentley. EU sunt cel care platesc o suta de euro, o mie de euro sau 10 mii de euro si vreau sa stiu si pentru ce. Tu esti cel care vinde si poti sa specifici daca accepti ce-ti cer eu sau nu. E atat de simplu. Nu-ti convine, caut alta masina si tu alt client. Nu stiu ce va face personalul arab/rus/etc din parcul auto cu nume nemtesc dar stiu ca exista reprezentante care vand si masini SH ce vin cu diverse certificate de conformitate, istoric, garantie si alte beneficii. Normal, pentru asa ceva platesti in plus. Eu personal as alege un Golf cumparat de la o astfel de societate, condus atat scriptic cat si faptic de catre un medic in loc de un Passat la acelasi pret, cumparat dintr-un parc auto al carui personal m-ar scuipa daca aud cerintele mele. Referitor la afirmatiile tale legate de violenta fizica, cred ca astfel de practici sunt rezervate unor alte spete de persoane si presupun ca niciunul din noi nu face parte din acea categorie. Mie unul imi place violenta intelectuala. :) @poiu: Procesul de inmatriculare include si acea verificare mentionata de tine dar asta nu inseamna ca cine vrea sa cumpere o masina nu este preocupat si de acest aspect inainte de a semna contractul de vanzare cumparare, premergator inmatricularii. Apropo, tot ca o completare, stii si cati se lauda ca au gasit fraierul caruia sa-i vanda o tona si jumatate de fier vechi? Sunt mult mai putini dar ii stim si am auzit cu totii de ei. Poate prin cresterea taxei auto se va castiga totusi ceva; piata auto second-hand ar putea fi curatata de persoanele fizice care fac o afacere din vanzarea de masini mai mult sau mai putin dubioase si vor ramane doar cei care vor sa-si vanda masina pt ca vor alta, pt ca au alta s.a.m.d.
    1 point
  10. TENNY, am sa fac. Pot sa-ti spun si pe mess. Man sa nu incep si cu tine. Ce treaba are spalatorul de far sau autoleavaling-ul cu xenonul? Este facut pachet de catre constructor ca sa se vanda toate. Tu ti-ai mai lua autoleavaling si spalator pe far daca ai stii ca o astfel de optiune costa cate 600
    1 point
  11. Da, la fel am patit si eu!Caut innebunit pe forumuri solutii si nu gasesc...
    1 point
  12. probabil a fost meritul masinii, ca si cea din semnatura, mergea numai cu evo5 de la mol - oricum, sa strice motorul metabondul, exclus! am cativa prieteni care au folosit asa ceva cel putin o data si nu au avut nici un fel de problema...si chiar daca nu influenteaza cu nimic in bine, e vorba de orgoliu "masina vecinului are si a mea nu?!" - ...glumeam :))) spunea cineva mai sus ca si-ar face stoc pt nustiucat timp...si eu mi-as face stoc de un motor nou, daca ar fi cazul... best regards SHARANEL, daca citeai cu atentie ce am scris, iti dadeai seama ca acest consum mediu de 7,8 despre care povestesc in ultima fraza, este al masinii din semnatura, care este DSG, ci nu al celeilalte pe care am avut-o inainte, a carei masa in certificat(si bineinteles si in realitate) era de 1550 kg - break
    1 point
  13. in cluj napoca este o firma pe dorobantilor care confectioneaza pt orice tip de masina scutri la 120ron.au si sait dar nu mai tin minte.
    1 point
  14. Colegu', poti sa te superi pe mine, poa' sa-mi dea toti moderatorii ban, dar eu un lucru am de zis: daca o sa te vad prin Bucuresti, primul instinct o sa fie sa dau cu pietre dupa tine. Lasa-ma sa iti explic de ce: mor pe faptul ca tu iti bati joc de asemenea masina. Si mor si pe modalitatea in care o faci: aruncand in ea galeti de bani! (a se citi "pe fereastra", pentru ca nu cred ca ii arunci cum trebuie). Da, stiu, fiecare cu bla-bla-ul lui, ca gusturi, ca culori, ca treburi, OK! Nu e bai. Dar uite o perspectiva. EU am un MK3. De ce? Pentru ca asta mi-am permis. Sincer, momentan imi permit un MK4 lejer, dar inca nu m-am saturat de asta si nu sunt genul care sa faca cheltuieli inutile. Mi-ar placea un MK5? Cum dracu' sa nu? Nici nu visez la un GTI, atat de departe e, ca posibilitati financiare. Ca mine sunt prea multi ca macar sa pot intui numarul lor. Eh, acum, in viata mea, prin intermediul acestui frumos forum, intri tu, cu topicul tau. L-am citit pe tot si am fumat juma' de pachet de tigari de nervi. Toata lumea iti spune sa dai mizeriile jos de pe masina si tu nu ca "Gusturile nu se discuta!". Prietene, nu te supara, tie iti place sa mananci fiere? Ca e evident ca gusturile tale sunt anormale. Serios, fa un bine lumii si daca nu vrei sa incetezi a ne mai arata noua, unora, carora chiar ne plac masinile facute de tampitii astia de la VAG, cum iti bati tu joc de ele, macar fa-o in liniste si nu te mai contra cu ceilalti. Stii ca e un topic pe forumul asta pentru cei ca tine, nu? Repet, in urma acestui post imi asum toate criticile si urmarile posibile. O seara buna!
    0 points
  15. si urmatoarea ce va fi?
    -1 points
  16. normal ca un consum mic se obtine la o turatie mica dar nu am inteles niciodata, de ce se vaita lumea ca au consumul mare, la o masina asa de mare precum e b6-le? pt mine nu conteaza consumul ci ca motorul sa mearga pefect, sa nu am probleme cu el, sa fac schimburile la zi " la fiecare 7,500 km schimb filtrele " si bag numai mol evo diesel 5,3 lei / litru; nu depasesc cu placutele max 25,000 km si schimb numai la 3,000 - 4,000 turatii. si oricum, sunt de urmatoarea idee " o masina mare are un consum pe masura, deci daca vrei un consum mic ori mergi cu ea subturata or iti iei o masina mai mica cu un motr pe masura si scade consumul chiar si la 3, max 4
    -1 points
  17. repet " eu, in oras nu scad sub 8 - 8,5 uneori max 9/100km dar eu asa schimb treapta 1 - usor peste 1,200 si apoi turez pana la 3,000 - 4,000 treapta 2 - turat pana la 3,000 - 4,000 si mers in oras in treapta 2 - 2,5000 - 3,000 treapta 3 - o las mai moale, ca nu mai am unde sa ma duc cu ea prin oras daca nu ma credeti, atunci, cand aveti drum prin valcea, imi spuneti si va arat " nu am afirmat ca sa ma laud, cum ar interpreta unele persoane " de aceea am si consumul mare; de altfel se spune ca " daca bagi si motorina buna, este posibil sa iti scada si consumul! "; la mine, s-a distrus mit-ul consum mic" desi alimentez numai cu EVO Diesel MOL daca merg cu motorul subturat si anume pana in max. 2,5000 max. 20 km si cand sunt oprit la un semafor la culoarea rosie, asteptand verde si plec de pe loc si o duc pana la 3,000 imi scoate fum; daca merg cu masina sub 2,5000 mi se pare ca nu trage deloc, desi Zvacul si Bagatul in Scaun nu lipsec de la ea am procedat la schimbatul vitezelor pana in max. 2,5000 si am obtinut, intadevar un consum mic, dar nu imi placea cum mergea masina, deoarece dupa o anumita perioada de timp, cand ma bagam in depasire, parca eram cu Dacia. in acest fel, am ajuns la concluzia ca " masina merge si dupa cum o inveti " de latfel, schimbarea filtrului de motorina la la jumatatea intervalului de 15,000 si anume la 7,5000 va poate ajuta cu un consum mic celor care sunt " doritori, amatori de asa ceva " dar si Schimbarea Filtrului de Aer, de care depinde si Consumul de Carburant si eventual Bagarea unu Aditiv de Curatire a Injectoarelor de EX. MEtabond, va ajuta sa scoateti un consum mai mic imi cer scuze daca am fost pe undeva off topic
    -1 points
  18. pt robert03 - pai ce isi cumpara omu, bentley de trebuie sa treaca atatea teste! eu unul cand o sa vand masina si sa vina unu la mine sa ma dispere cu astfel de " cerinte " ii dau 2 pe cooace si il trimit in targ sa cumpere; nu e de ajuns " verificare km la reprezentanta; verificare in mers a masini; vizualizare caroseire, interior, etc' nu e de ajuns ca accepti sa vina omu cu un tester propiu sau cu un prieten care are? " pai cand te duci in germania sa cumperi o masina, te scuipa neamtul cand te aude cu cerintele tale! nu credeam ca exista tipicari; scuze de off-otpic " sa te fereasca Dumnezeu sa pici in mana mea cu astfel de intrebari "
    -1 points
  19. pt adrian001 cine se respecta si respecat si masina " isi permite acest lucru " cine nu se respecta = nu isi respecta si masina si o vede ca pe un bun care sa il foloseasca si s ail tina pana da sub ea " inseamna ca e o saracie ". eu unul imi permit sa schimb toate aceste lucruri deoarece chiar tin la masina, chiar imi pasa de ea, deoarece ea este cea care ma duce acolo " unde vreau, cand vreau, cu cine vreau ", ea este cea care ma face sa ma simt confortabil, ea este cea care ma ajuta atunci cand am nevoie si tot asa. asta nu tine de ce zice " producatorul " si toate aceste scuze, nu sunt inventate decat de noi romanii, carcotasii, care vrem o masina, de ar fi posibil " sa nu se schimbe nimic la ea si nici combustibil sa nu bagam ". dar, te intreb acum " tu cand te duci sa cumperi o masina Second - ca bani de una noua nu ai - si il intrebi pe proprietar la cat schimba filtrele si iti spune la 30,000 sau cand isi aducea aminte si la un altul care iti spune ca la fiecare revizie schimba tot si iti dovedeste acest lucru, TU PE CINE AI ALEGE SI CE MASINA AI ALEGE? "
    -1 points
  20. pt tlc eu nu inteleg, de ce va suparati cand cineva se respecta, cand cineva respecta ceva si cineva care se descurca. nu e vorba de casatorie aici, ci ma gandesc ca acea masina face parte din viata mea si atata timp cat eu ma respect, de ce sa nu respect si acest lucru! da, imi respect mai mult familia " copilul si nevasta " dar sunt atent si la masina; pt adrian001 in privinta plecarii de pe loc " daca ai fi citit mai bine, am spus ca " uneori " cand plec de la semafor, ma duc cu ea pana in 4,000 ca sa se mai cureste atat turbina cat si admisia de la mtorina nearsa. oricum, de aceea apar probleme la masini, ca urmati safturile producatorului si pt tine domnu iti dau un EXEMPLU CONCRET si te rog, sa te interesezi " dute la o reprezentanta VW sau AUDI din RO si intreaba, ce spune Producatorul in Privinta Verificarii Ulei-ului si apoi, Gandeste-te de 10 ori inainte sa mai afirmi 1 lucru " eu nu vorbesc din auzite, din vorbite, din citite ci din propria mea experienta. eu asa am procedat, procedez si o sa procedez, deaorece da roade si orice sfat e bine venit bun sau rau care e el; de fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca multi ar fi cei care si-ar dori sa aibe grija mare de masina, dar nu isi permit. in fine, sa revenim la tema subiectului " pana la urma, fiecare isi face consumul, indiferent de stilul de conducere, de cc, de combustibil, de greutatea masini, etc . eu sunt multumit de consum, tiand cont de faptul ca am avut si Phanton si imi lua in oras, la Relatii 15% dar era Tanc, nu Basculanta ca B6 pe care sotia si l-a achizitionat :)) oricum, eu ma simt mai bine in ML 320 si nu as renunta la Mercedes pt nimic in lume sper sa nu o luati in nume de rau si imi cer scuze daca uneori, am fost OFF TOPIC
    -1 points
  21. Bravo antonio.ferra, bine zis. Si ca o complectare-in romania foarte putina lume controleaza amanuntit seria de sasiu si toate tablitele de identificare. Ii intereseaza pe toti sa aiba volanul,pedalele,pragurile ,schimbatorul de viteze in buna stare si nu controleaza daca,sau nu, si=au luat intradevar o masina cu acte in regula. In rest drumuri bune
    -1 points
  22. Moog, ti-ai raspuns singur==Daca nu ai o pila la vreo reprezentanta altceva nu stii...si nici asa de multe ori, nu poti afla istoricul daca e adevarat sau nu. Daca nu esti in stare singur ,duci cu tine pe cineva care stie,care cunoaste. Sti in tara asta cati si-au cumparat 1500 de kg de fier vechi,cu mii de euro, si se mai si lauda cu el?????
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!