Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2011 în toate secţiunile

  1. Inspirat de alte proiecte asemanatoare m-am gandit :idea: ca am putea realiza si noi unul sau chiar mai multe pentru ca suntem o comunitate mare si reprezentam o perioada de aproape un deceniu in istoria marcii VW. :Driver: Pentru inceput m-am gandit sa postati intr-o rezolutie mai maricica o poza doua trei cu masina dumneavoastra (care ati dori sa apara in calendar). Impreuna o vom alege pe cea mai frumoasa/potrivita :coolpics: . Ar fi bine ca fundalul sa respecte clima lunii in care va aparea. Ex. (Iarna :frigbaitata: fundal cu zapada etc.) Speram sa realizam primul calendar cat mai repede si de ce nu sa il si printam ! Astept parerile dumneavoastra si pozele. Orice idee/sfat este binevenit ! Rog un moderator sa mute acest topic la sticky. (Cred ca acolo este locul potrivit).
    1 point
  2. Hi guys, I bought my car 8 months ago and I enjoy every single kilometer driving... here are the pictures of my ride...
    1 point
  3. frumoasa idee...sunt de acord cu ideea si chiar o sustin...chiar as pune si poze.
    1 point
  4. Foarte buna initiativa :icon_thumright:
    1 point
  5. Cred ca s-ar putea ca N75 sa fie problema si de aia sa nu corecteze cum/cand trebuie. Dar trebuie verificat intai si actuatorul sa fie bun (sa tina vacuumul si sa nu agate in cursa). N75 nu prea ai cum sa-l verifici in mod direct, doar asa, ca ramane singurul suspect :) La mine a bazait tare N75, asta a fost singurul simptom, in afara de logul prost...
    1 point
  6. Pai ma tenteaza mai mult la depasiri sa le pot face mai usor, si daca cumva prind tarani cu bmw cum sunt prin bucuresti si cj care accelereaza cand ii depasesti, sa aiba putin dopaj masina :X. In rest consumu nu ma prea deranjeaza, oricum e mare :)) 15-16 in oras si 11 afara. daca ajunge la 20 e bine si asa :-" ma intereseaza sa nui stric motoru. Cat despre limita si pe mine ma deranjat, dar cine o pus-o acolo no pus-o de prost :D pana acolo e sigura masina, dupaia :sick: :Driver: Chiptuning care aveti?:D Dar ce fac astia de la revo are cineva?
    1 point
  7. eu fac plinu aproape in fiecare zi:))...si depinde de cat mai am in rezervor....3,4 litri si imi intra cam 95 98....depinde....dar total cam asa are...100 L dar aproape de fiecare data cu partea dreapta spate ridicata pe un boc
    1 point
  8. Daca ai 129k e indicat sa cureti clapeta. Sa nu mai zic ca tre sa schimbi bujiile daca sint cele cu care a venit masina :), asta se intelege din ce ai zis tu... E vorba de sonda lambda model wideband care functioneaza ca o "pompa de oxigen" ...pt mai multe detalii intra la Bosch pe site si cauta sonda masinii tale si dupa aia uita-te la explicatiile lor generale sau cauta pe net despre wideband lamnda sensor. Open circuit poate insemna contact imperfect, fir intrerupt sau sonda bulita...sau care functioneaza haotic din cauza amestecului aiurea... Daca zici ca ai relantiul deaiurea as merge pe ce am zis si mai sus. Motorul tau merge naspa... De la sonda dusa chiar scos firul nu ai variatie de relanti. Clapeta, EGR, filtre, bujii, fise bujii, ulei, distributie... Daca intradevar nu ai schimbat bujiile de cind ai masina (129.000km) "fa o cruce" ca nu a picat pina acum, si ocupa-te serios de masina daca vrei sa o mai tii...
    1 point
  9. Si mie imi suiera turbina exact ca si in filmuletul de pe youtube. Dupa curatarea ei si inlocuirea lagarelor (kit de reparatie) sunetul aproape ca a disparut complet, dar dupa aproximativ o luna sunetul a reaparut! Eu cred ca s-ar rezolva problema prin schimbarea miezului complet la turbina, poate o sa fac treaba asta prin vara, asa, de curiozitate ...
    1 point
  10. Sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii. Fiind model aniversar ai putea sa o tii stock. Fara fmic, bov (nerecomandat pt turbourile VAG in general, cum spunea si bogdan_wrc) si poate chiar si fara soft sa fie fix cum a vrut VW sa aniverseze 25 de ani de GTI.
    1 point
  11. Am inteles. Multumesc pentru promptitudine. Schimb senzorul si revin cu informatii.
    1 point
  12. Bravo antonio.ferra, bine zis. Si ca o complectare-in romania foarte putina lume controleaza amanuntit seria de sasiu si toate tablitele de identificare. Ii intereseaza pe toti sa aiba volanul,pedalele,pragurile ,schimbatorul de viteze in buna stare si nu controleaza daca,sau nu, si=au luat intradevar o masina cu acte in regula. In rest drumuri bune
    0 points
  13. pt robert03 - pai ce isi cumpara omu, bentley de trebuie sa treaca atatea teste! eu unul cand o sa vand masina si sa vina unu la mine sa ma dispere cu astfel de " cerinte " ii dau 2 pe cooace si il trimit in targ sa cumpere; nu e de ajuns " verificare km la reprezentanta; verificare in mers a masini; vizualizare caroseire, interior, etc' nu e de ajuns ca accepti sa vina omu cu un tester propiu sau cu un prieten care are? " pai cand te duci in germania sa cumperi o masina, te scuipa neamtul cand te aude cu cerintele tale! nu credeam ca exista tipicari; scuze de off-otpic " sa te fereasca Dumnezeu sa pici in mana mea cu astfel de intrebari "
    0 points
  14. fratilor in 26.000 de km nu am pus gram in completare si nici nu e nevoie sa pui ulei nici macar in perioada de rodaj. astea-s scoase ca niste scuze ca motoarele nu papa ulei decit cind au UZURA.sau piesele folosite la inlocuire si reparatii sint de alta natura. oameni buni, stiu passat de 28 de ani vechime cu mai putine probleme ca noi.ala nu a segmentat motorul si tot nu papa ca la astea ce spuneti aici.in 3 ani nu am pus niciun fel de comppletare la ulei. aaaaaaaa.depinde cum rodezi motorul,adica dupa carte! :) fratilor in 26.000 de km nu am pus gram in completare si nici nu e nevoie sa pui ulei nici macar in perioada de rodaj. astea-s scoase ca niste scuze ca motoarele nu papa ulei decit cind au UZURA.sau piesele folosite la inlocuire si reparatii sint de alta natura. oameni buni, stiu passat de 28 de ani vechime cu mai putine probleme ca noi.ala nu a segmentat motorul si tot nu papa ca la astea ce spuneti aici.in 3 ani nu am pus niciun fel de comppletare la ulei. aaaaaaaa.depinde cum rodezi motorul,adica dupa carte! :icon_cool: aaaa si inca...cine v-a spus ca uleiiul la polo se varifica la rece????? ca el se verifica NUMAI la cald.
    -1 points
  15. Va recomand tuturor " acum, si celor care isi permit " schimbarea filtrului de comustibil la 7,500 km ( jumate din intervalul de 15,000 ) si in acest fel veti evita acea problema; de altfel, va recomand sa alimentati numai cu motirina scumpa EX. mol evo diesel, 5,3 lei/l; va recomand sa folositi un Aditiv pt Curatarea Injectoarelor " Metabond de EX " si ex pot continua. in acest fel veti evita aceasta mica problema.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!