Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2011 în toate secţiunile

  1. Sa stapanesti sanatos golfuletul . Consumuruile date de tine banuiesc ca sunt pt afara , in oras Omega te rupe . Sunt curios daca e perceput mult mai rigid golful - ca suspensie , dar probabil si mai stabil in viraje - , si in general , cum apreciezi diferenta de confort inte ele.
    1 point
  2. Salut tuturor, O sugestie pt. Denis B, acele trepidatii+ usoare rateuri la relanti dimineata dupa prima pornire, la temp. exterioare de -5 >>> -20 grade C. Recomand urmatorul plan de verificari in urma carora poti trage o concluzie la sursa fenomenului desctis de tine: La startul motorului rece, dimineata cand apar acele trepidatii + rateuri turatia de relanti la ce valoare se situeaza (normal ar fi: 1200 rpm pt. 30 sec. dupa care va scadea treptat pana la 900 rpm in cca 1 min, apoi va trebui sa scada pana la 750\800 rpm pe masura ce motorul se incalzeste) , daca in situatia ta turatia de relanti scade rapid (10-20 secunde la 900 rpm.) verifica in bord computer temp. exterioara (-5 >>> -20 grade), atunci valoarea de relanti este ca pt. motor fierbinte +90 grade C. In aceasta situatie solicita service-lui de la dealerul de la care ai achizitionat masina, o verificare a celor 4 bujii cu demonatrea lor, (daca bujiile sunt curate + uscate vei astepta alte sugestii din partea lor... daca bujiile sunt inegrite + umede benzina ne-arsa, atunci solicita demontarea injectoarelor pt. verificare vizuala). La verificare vizuala a injectoarelor demontate vei avea surpriza sa observi un soi de calamina ( hidrocarburi ne-arse complet si pietrificate pe cele 4 sau 6 micro orificii de pulverizare a carburantului sub presiune ) Vor trebui inlocuite injectoarele + bujiile, insa nu vad cum sa apelezi la garantie adica defect de fabricatie pt. aceste componente, cand va fi clar ca este o cauza\factor extern, carburant neadecvat (va ramane sa rezolvi cu furnizorul de carburant aceasta peoblema financiara, bine inteles in instanta cu bonurile de alimentare si motivatia oficiala din service cu privire la cauza colmatarii orificiilor de pulverizare a injectoarelor).. Ipoteza descriere tehnica fenomen : Injectoare+ instalatie alimentare motor TSI, producator Magneti Marelli, la punerea contactului vei auzi cum pompa din rezervor ( sub bancheta din spate dr. )va amorsa (creste presiunea) in conducta de carburant pana la pompa de inalta ce se afla montata pe rampa de presiune a injectoarelor (aproximativ la fel ca la sistemul diesel comon-rail), apoi cand rasucesti cheia pentru start ,pompa de inalta presiune va creste presiunea in rampa urmand ca injectoarele la comanda calculatorului de motor (la moment si timp\injector) sa deschida si sa pulverizeze carburantul in piston . La acest moment apare ceea ce cred ca ai descris tu. Din cele 4 sau 6 orificii din capul injectorului ( difera in functie de cod motor si an fabricatie) carburantul sub presiune va iesi numai prin 2 sau 4 orificii, iar efectul de pulverizare se poate transforma in picatura, sa tinem cont si de contractia duzei injectorului la rece, care apoi la cald se va dilata si efectul de strangulare va disparea, in cateva minute motorul functionand relativ OK, Zgomotul mecanic provine de la solicitarea pompei de inalta care lucreaza din greu avind sa spnem 2x4inj= 8 orificii colmatate. Cred ca am aprofundat prea mult si risc sa nu se inteleaga fenomenul pe care am vrut sa-l descriu. Dar voi reveni cu informati ,lamuriri si sugestii numai la solicitarea dumneavostra .
    1 point
  3. Verifica cu un bec sau cu un multimetru daca ai tensiune pe siguranta 11. Pe iesirea sigurantei este legat si becul albastru din bord. Cand se arde siguranta pt farul din stinga nu mai merge nici becul din bord. Ca sa fi sigur ca instalatia de la blocul de lumini si far poti cu o bucata de sirma sa dai un +12v pe siguranta si vezi daca se aprinde faza lunga stinga.Daca se aprinde atunci e cam nasol, se pare ca ar fi blocul de sigurante cu probleme. Circuitul farurilor trece prin blocul de lumini, pe urma schimbatorul de faze si dupa in blocul de sigurante care face imparteala pe sigurante pentru fiecare far si faza.
    1 point
  4. Pt ca a fost cuminte anul trecut a primit in dar un set de faruri de Highline cu bi-xenon OEM. ;)
    1 point
  5. Problema e mai complicata si nu deriva din faptul ca aceste becuri sunt supravoltate. Halogenul(de obicei se foloseste brom-ul) are rol in realizarea ciclului regenerativ eliminand inconvenientul evaporarii filamentului de Wolfram si depunerea acestuia pe peretii balonului de sticla.Particulele din W, rezultate din evaporarea filamentului formeaza cu halogenul, la temperatura de 200-3000C(adica in zona peretelui de sticla) o halogenura volatila din W. Aceasta nu se poate depune pe balon ci migreaza in interiorul balonului datorita curentilor convectivi din acesta, astfel incat, in timp, revine in apropierea filamentului. La temperatura filamentului de aproximativ 3000K se descompune in W(care se depune pe filament) si halogenul care revine in ciclu. Din acest motiv lampile cu ciclu regenerativ cu halogeni au balonul sferic sau cilindric, in asa fel incat filamentul sa se afle la egala distanta de peretii balonului. Prin acest proces durata de functionare a lampii creste.Deoarece atat temperatura balonului cat si presiunea gazului inert sunt mai mari decat la lampile cu incandescenta clasice , dimensiunile balonului sunt reduse, iar materialul utilizat este sticla de cuart, rezistenta la temperatura si presiune ridicate dar mai putin rezistenta la actiunea unor agenti chimici. Din acest motiv LAMPA CU HALOGENI NU TREBUIE MANIPULATA CU MANA.(ca sa nu va mirati de ce s-a ars becul asa de repede-grasimea de pe degete este suficienta ca la temperatura foarte mare a balonului sa duca la arderea becului). Acum intervine partea la care zic eu ca cei de la Philips au lucrat pentru a obtine aceste becuri Xtreme Power. Aceste lampi sunt echipate cu reflector dichroic sau cold-light mirror. Scopul acestuia este de a reflecta anumite radiatii si de a transmite altele. Reflectorul dichroic este format din niste straturi dispuse alternativ ce contin 2 materiale cu indici de refractie diferiti. Fenomenul de reflexie apare la interfete iar in functie de grosimea stratului unele radiatii sunt transmise iar altele sunt reflectate. Astfel, reflectorul reflecta radiatii vizibile(380-780nm), fluxul luminos fiind dirijat in zona de interes, in timp ce radiatiile infrarosii(800-1600nm) sunt transmise inapoi in corpul de iluminat. Astfel, caldura emisa este considerabil redusa in fata corpului de iluminat, ea fiind dirijata in spatele acestuia. Transmisia si reflexia sunt determinate de numarul de straturi, variatiile in grosimea fiecarui strat si valorile indicilor de refractie. O alta problema care necesita atentie la becurile cu halogeni este aceea a tensiunii de alimentare. Sub anumite valori lampa se raceste astfel incat ciclul regenerativ inceteaza iar de aici incolo lampa se va comporta ca una clasica , obisnuita.
    1 point
  6. deci sa inteleg ca probleme prea mari nu ar putea fi..... pe mine nici nu prea ma intereseaza puterea ca sunt mai calm de felul meu...vb. celor de la MAFIA- " senzatie majora cu 40 la ora :Driver: :Driver:
    1 point
  7. Da Fritz cred ca are dreptate nu am facut la timp degriparea si astfel am ajuns la aceasta problema .Nu am xenon aftermarket asa k nu cred ca asta ar fi motivul . Eu am rezolvat problema , am postat in continuare pentru cei care se vor intimpina aceeasi problema ( si sper sa fie cati mai putini ). Search-ul meu pe forum avand 0 rezultate la momentul primei postari .
    1 point
  8. In principiu cam asa cum scrie aici: http://pages.zoom.co.uk/visionmaster/ Totusi, eu am folosit LED-uri albastre in loc de filtru de culoare la tabloul de bord. PS: Sunt unele locuri in care ei iti recomanda LED de 2V simplu - nu merge, trebuie puse rezistente. In rest, nu-i mare scofala, daca ai rabdare :ok:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!