Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2011 în toate secţiunile

  1. Multumesc Stefane :),sincer cum spun multi , mai bine dau BBS-urile decat Oz-urile. Aici ,cateva poze de sezon
    1 point
  2. Frumusica, dar nu e mare lucru fata de A6-le tau, nu faci mare economie la taxe, ca impozitul e destul de maricel si la 2,5 la fel si cu consumul de carburant nu prea vad diferenta, iar la cei 5000E daca faci un calcul nu sunt mare lucru(asta in caz ca iti da o diferenta asa de mare, cu toate ca ma indoiesc) si in plus daca evaluezi la preturile pietei un A4 ca ala e undeva la 7-8000E maxim si asta pentru o masina care o cunosti si sa fie ingrijita, eu zic ca e pacat sa dai frumusete de A6 pe A4 modelul vechi, dar acum fiecare isi stie problemele financiare si orice alegere ai face sunt sigur ca ai sa faci o alegere corecta si buna, multa bafta :icon_thumright:
    1 point
  3. REVIN CU CARACTERISTICI COMPLETE: VW CROSS POLO 1.9 TDI PLATFORMA 9N3, AN 2007, EURO 4 MOTOR: 100CP (74KW) la 4000rot/min, 1896 cm3,cuplu 240Nm la 1800-2400rot/min, serie motor BMT, POMPE-DUSE, cu filtru particule DPF, emisii CO2 137g/km CUTIE VITEZE: 5+1 manuala ASPECT EXTERIOR: suspensii ridicate, bumpere sport, jante BBS 17" Al vara, anvelope vara 215/40/17, anvelope iarna 185/60/15, stick "CROSS POLO" pe fetele usilor spate, bare argintii portbagaj plafon, faruri ceata, oglinzi laterale cu semnalizator incorporat si capace argintii(le-am vopsit eu albastre ca si masina :)) ASPECT INTERIOR:decor tapiterie "DIMENSION"; pedale aluminiu, geamuri electrice fata-spate, schimbator cu logo "CROSS", telecomanda chei inchidere centralizata, volan 4 spite imbracat in piele, maneta frana imbracat in piele, CLIMATRONIC,scaune sport fata cu suport lateral AIRBAGS: 2 frontale, 2 laterale in scaunele fata COMPUTER BORD: consum mediu 5.2l eu/ 4.2 l sotia ABS pe toata gama CROSSPOLO ! DOAR PE VARIANTA TDI 100CP: ESP, EDL, EBC, TCS, ASISTENTA LA FRANARE Si acum, POVESTEA ACHIZITIEI: Germania, pret 7900e postat online handler->6000euro negociat cu pers.fizica; Kilometraj: 190.000km; carte service (toate reviziile si piesele in reprez.VW-ulei,filtre,distributie, discuri frana si placute pe toate rotile noi), masina avea dubla-comanda, a fost auto de scoala soferi...bineinteles ca am dat-o jos si am vandut-o :) In prima faza am plecat sa cautam ceva VW dar doar cu motor 1.9tdi...asta am gasit-o online, pe www.mobile.de, http://kobersteinautomobile.de PS: am o brosura in engleza ptr VW CROSS POLO in format pdf. dar are 22 Mb...l-am rugat pe aryes13-moderatorul de pe MANUALE POLO sa ma ajute...mersi
    1 point
  4. Ieri am avut timp sa disec un senzor de autoleveling, pozele au fost facute de Turbocip, eu taiam si el poza. Piesa din poza 007 e cea care citeste variatia campului magnetic. In poza 005, inelul din dreapta e fixat pe axul care iese din senzor si este legat de bascula, piesa aia mica e bagata in miezul de fier din partea dreapta.
    1 point
  5. Salutare am montat pe un vw passat 2006 un BC "minidot" si as vrea sa montez varianta "maxidot".Stiti care este procedura,eventual costurile?Multumesc.
    1 point
  6. 2010 Audi R8 V10 Racing Edition by Anderson Germany
    1 point
  7. Audi wants diesel option in most of its U.S. lineup by 2015 2012 Porsche 911 spied with less camo
    1 point
  8. Volkswagen announces Golf Cabrio production spring 2011 Inside Porsche Classic - Revive the Passion
    1 point
  9. 1 point
  10. Stie cineva cat ulei intra la un schimb intr-un motor de 1.9 TDI AUY?
    1 point
  11. foarte interesat si eu de cum o remediezi pe asta cu "start of injection regulation", ca si eu am patit-o cind am venit pe 50 de grade din oras si am oprit la cora in parcarea subterena, iar dupa o juma de ora de shopping cind sa o pornesc a trebuit sa o las cam 5-7 secunde sa invirteasca pina a reusit sa porneasca si apoi dupa 50 de metri a aparut semnul de la abs cu cel de alte pericole, a stat 10 sec, in timp ce mergeam apoi a disparut....ajung acasa, dau cu vag-comu in ea, la engine, pac fault codes, il sterg dispare.............atasez log-ul sa il vedeti. ce e interesant ca am schimbat distributia de 1000 de km si daca la inceput cantitatea de motorina injectata la relanti era de 9-12 acum din 6-6,6 nu mai sare si s-a diminuat si consumul in general. de asta astept si eu sa vad cum ii dai de cap si apoi ma duc la dragos voinea sa ii rescriu mapa de pornire la cald, ca injectorul cu senzor e in garantie, schimbat acu 2 ani la audi..... uite si log-ul, eroarea a 2-a ca prima e de la firul de la placute care imi freaca de gradul de la disc : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 389 D Component and/or Version: ABS/ESP front D56 Software Coding: 06257 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B2 907 401 E Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D05 Software Coding: 01011 Work Shop Code: WSC 02325 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75886150181 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75886150181 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-00 - Control Limit Surpassed b20nbe.txt
    1 point
  12. buna seara tuturor posesorilor de passat si nu numai. am un VW Passat din 1997 motor AHL-benzina, 74Kw, si va solicit si eu niste sfaturi. de un an de cand am masina am observat ca se opreste din cand in cand motorul, iar in ultimul timp din ce in ce mai des( o sa ma intrebati de ce am stat pana acum-motiv-lipsa mijloace financiare). motorul se opreste in urmatoarele cazuri: -cand fac viraje la 90 grade deci utilizez servodirectia -cand dau drumul la aer conditionat, -cand pun frana fara sa fie in viteza, -la viteze de peste 80km la ora cand dau sa schimb vitezele, mentionez ca nu se opreste tot timpul ci aleator, dar cum a venit canicula nu pot merge fara AC, si in Bucuresti in ultimele 3 zile s-a oprit de mai multe ori pe zi. Am consultat un mecani de la VW si mi-a spus vara trecuta ca ar fi problema de la unitatea de relanti, a curatat clapeta de relanti dar trebuie schimbata toata, va rog astept sfaturi si cum ar trebui sa procedez. Am citit pe forum de o clapeta EGR este aceasta clapeta de acceleratie si cum trebuie procedat, mentionez ca nu am aparatura necesara pentru a interoga ordinatorul de bord. o seara buna tuturor.
    1 point
  13. Daca s-o ajuns sa se compare VARTA..BOSCH cu ROMBAT e clara treaba. N-aveti nici o treaba dar vorbiti asa aiurea fara sa stiti diferentele de calitate intre branduri. Am avut ROMBAT, sa nu le mai vad, acum pe a doua masina am VARTA dupa ce anterior pe Golful 2 tot VARTA am avut si sunt foarte multumit, se vede ca este o baterie de calitate. Oricum, fiti patrioti si luati Dacia , Rombat ...etc... :huh: ....eu "mi-am tradat" tara :offtopic:
    1 point
  14. Pai 4444 am impresia ca indica faptul ca nu e nici o eroare.... ger: 4444 Keine Fehler vorhanden eng: 4444 no errors available Nu mai stiu de unde le-am luat, am un fisier in germana pe care l-am tradus automat cu translator de pe web...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!