Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2011 în toate secţiunile

  1. P t AS8601 Ia telecomanda si apasa pe tasta Setup apesi pe sageata stanga pana ajungi la tabul General. Accum apesi tasta sus si vei observa un chenar in dreptul System time Incepi si apesi tasta jos pana chenarul ajunge in dreptul TS Calibrate. Apesti enter (tasta din centru) Va aparea o fereastra in care te intreaba daca doresti sa faci o calibrare ecran. Dai din sageata stanga si validezi pe YES Vei avea un ecran negru cu un patratel alb in coltul stanga sus. Apesi pe el...se va muta stanga jos...apesi pe el si te va plimba prin colturi pana va considera ca-i calibrat. Va reveni in meniul principal si-l vei putea folosi. Este doar o decalibrare a ecranului. Butoanele in mod normal se aprind numai atunci cand aprinzi luminile farurilor. Ai legaturile facute cum trebuie la instalatie?
    1 point
  2. Problema e mai complicata si nu deriva din faptul ca aceste becuri sunt supravoltate. Halogenul(de obicei se foloseste brom-ul) are rol in realizarea ciclului regenerativ eliminand inconvenientul evaporarii filamentului de Wolfram si depunerea acestuia pe peretii balonului de sticla.Particulele din W, rezultate din evaporarea filamentului formeaza cu halogenul, la temperatura de 200-3000C(adica in zona peretelui de sticla) o halogenura volatila din W. Aceasta nu se poate depune pe balon ci migreaza in interiorul balonului datorita curentilor convectivi din acesta, astfel incat, in timp, revine in apropierea filamentului. La temperatura filamentului de aproximativ 3000K se descompune in W(care se depune pe filament) si halogenul care revine in ciclu. Din acest motiv lampile cu ciclu regenerativ cu halogeni au balonul sferic sau cilindric, in asa fel incat filamentul sa se afle la egala distanta de peretii balonului. Prin acest proces durata de functionare a lampii creste.Deoarece atat temperatura balonului cat si presiunea gazului inert sunt mai mari decat la lampile cu incandescenta clasice , dimensiunile balonului sunt reduse, iar materialul utilizat este sticla de cuart, rezistenta la temperatura si presiune ridicate dar mai putin rezistenta la actiunea unor agenti chimici. Din acest motiv LAMPA CU HALOGENI NU TREBUIE MANIPULATA CU MANA.(ca sa nu va mirati de ce s-a ars becul asa de repede-grasimea de pe degete este suficienta ca la temperatura foarte mare a balonului sa duca la arderea becului). Acum intervine partea la care zic eu ca cei de la Philips au lucrat pentru a obtine aceste becuri Xtreme Power. Aceste lampi sunt echipate cu reflector dichroic sau cold-light mirror. Scopul acestuia este de a reflecta anumite radiatii si de a transmite altele. Reflectorul dichroic este format din niste straturi dispuse alternativ ce contin 2 materiale cu indici de refractie diferiti. Fenomenul de reflexie apare la interfete iar in functie de grosimea stratului unele radiatii sunt transmise iar altele sunt reflectate. Astfel, reflectorul reflecta radiatii vizibile(380-780nm), fluxul luminos fiind dirijat in zona de interes, in timp ce radiatiile infrarosii(800-1600nm) sunt transmise inapoi in corpul de iluminat. Astfel, caldura emisa este considerabil redusa in fata corpului de iluminat, ea fiind dirijata in spatele acestuia. Transmisia si reflexia sunt determinate de numarul de straturi, variatiile in grosimea fiecarui strat si valorile indicilor de refractie. O alta problema care necesita atentie la becurile cu halogeni este aceea a tensiunii de alimentare. Sub anumite valori lampa se raceste astfel incat ciclul regenerativ inceteaza iar de aici incolo lampa se va comporta ca una clasica , obisnuita.
    1 point
  3. Pot compara din experienta persoanala doar modele noi de Mondeo(2.0i Duratec 145 cai) si Passat(B6) - 2.0 FSI 150 cai.. ambele fabricate in 2007 si foarte asemanatoare in ceea ce priveste numarul de kilometri, mod de exploatare, intretinere. Passat-ul Comfortline destul de dotat, inclusiv tapiterie piele(eu personal am vazut foarte rar piele la comfortline) iar Mondeo-ul Titanium X. Despre Mondeo: + - uri: -O masina destul de mare, FOARTE LATA, deci spatiu suficient cat sa te lafai in fata/spate si un portbagaj destul de mare. -Destul de bine antifonata in ceea ce priveste zgomotul suspensiilor. Nu cloncane, troncane DELOC(masina avea la monetul respectiv 70.000 km). -Scaune si bancheta comfortabile -Aer conditionat eficient si silentios cand ventilatorul este dat la maxim -Sistem-ul audio standard neasteptat de ok -Stabilitate foarte buna. Superior in continuare Passatului la acest capitol. - uri: -Calitatea materialelor lasa de dorit, destul de plasticos, finisaje slabe, imbinari nereusite.. per total design-ul cabinei nu ma incanta deloc. Se desprindeau ornamentele de pe bord la colturi. -Antifonare slaba:Motorul nu este deloc silentios, in spate se aude puternic esapamentul(care nu suna deloc frumos), vajaie destul de tare pe la usi dupa 130km/h, abia te mai intelegi cu cel de langa tine, trebuie sa ridici tonul simtitor. -Motor slab. Cei 145 de cai nu se simt deloc. Dupa ce depasesti 3000 rpm, la cat de tare incepe sa urle motorul te astepti sa traga, dar nu se intampla.. in schimb, parca vezi cum se duce in jos acum de la rezervor, ceea ce ma duce la alt aspect nasol: consumul! Exagerat de mare.. Am mers Bucuresti - Curtea de Arges cu 40L benzina. Si mers cat se poate de legal, fulguind pedala. -La volan te smti ca intr-un vapor. personal, pe mine m-a cam speriat senzatia. Parca ai fi cu duba, nu cu un sedan. Iar melange-ul dintre feeling-ul de masina mare si totodata, cel de masina usoara(asa se simte) nu prea este placut. -Trebuie sa tii bine volanul in mana. La cea mai mica gropita, denivelare iti sare din mana! Faptul ca-ti transmite orice, este apreciat de multe persoane. Mie personal nu-mi place chiar asa. -Design-ul exterior iarasi ma lasa rece. Nu se imbina asa frumos elementele, si parca fata nu prea se pupa cu spatele. -Gura portabagajului foarte mica la modelul in 4 usi! Un troller mai mare, o cutie nu incape pe acolo! Trebuie sa rabatezi ancheta spate si sa incerci sa-l bagi pe usile din spate. -Pozitia si forma schimbatorului de viteze, prea sus, ca la dube, si masiv, urat. -vizibilitate slaba in spate. Cat despre Passat..(Fac abstractie complet de faptul ca posed o astfel de masina) +-uri: -Design mai reusit, mai elegant. Atat exterior, cat si interior. -Antifonare mult mai buna. Dar mai cloncanicios fata de Mondeo. -Motor incomparabil mai bun si mai silentios. Si mai economic. Chiar trage si suna mult mai bine. Pana in 3000rpm nici nu se aude comparativ cu cel de mondeo. -Per total parca o masina mai bine gandita decat mondeo. - uri: -Greierasii tipici.. -Plasticele de calitate medie sau slaba destul de prezente la interior,desi mai ok decat la mondeo. -Farurile mai slabe(ambele aveau lupe) -Vopsea foarte sensibila. -Mai rigida la viteze mici decat mondeo, dar si mai slaba ca stabilitate. Cam asta e tot ce-mi vine in minte acum. Referitor la modelele mai vechi, prezentate in topic, nu ma pot pronunta decat in ceea ce priveste Passatul B5. Tind sa cred ca este o masina superioara la multe capitole. Singurul minus il vad la stabilitate. -
    1 point
  4. Am reusit sa o pozez azi pentru ca rar o prind curata...
    1 point
  5. Multumesc pentru sfaturi. Acum am adus masina inapoi, facuta. Am inlocuit: 2 supape, garnitura de chiulasa, uleiul si filtrul de ulei. Toate astea au costat 400 lei si am ramas cu 2 supape ( vindeau doar la set de 4). Manopera, cu luat masina din fata casei, 600 lei. Am stat langa ei si am cumparat impreuna cu ei piesele. S-a mai crapat capacul ala de deasupra la motor dar l-au lipit. Sunt foarte multumit de ce a iesit. Si nu in ultimul rand va multumesc voua, tuturor, celor ce mi-ati dat sfaturi. Si sa nu uit: de la ulei se pare ca a fost problema. Eu ii bagasem si un DuraLube, ideea este ca nu mai era ulei in motor ci o amestecatura. Mesterul a zis sa nu mai bag Duralube decat cand vreau sa marit masina sau cand ajunge la vreo 250.000 de km. Am atasat o imagine cu uleiul scos din masina si una cu eclipsa pentru cine nu a reusit sa o vada. PS. Si ca sa-i vorbesc de bine si pe meseriasii ce mi-au facut masina: tata (60 de ani etate si 35 de ani de meserie ca mecanic auto) si fiu, ardeleni prin Bucuresti , au lucrat la masina in curtea lor.
    1 point
  6. Ba,astea poze mai bine nu le faceai ,mi-am stricat ochii..
    1 point
  7. zgomotul poate se aude de la mersul cailor putere de sub capota :lol: ...
    -1 points
  8. @Kostas Nu o lua razna.Am mers si eu cu destule masini cu suspensia schimbata sau cu o suspensie sport din fabrica si nici una nu mi s-a parut ca merita.Daca ai o masina care merge cel putin odata pe an pe circuit merita.Dar sa pui o suspensie sport si sa mergi pe DN1 sau prin Bucuresti mi se pare degeaba.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!