Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2011 în toate secţiunile

  1. Stai linistit akon ca nu esti singurul Am luat si eu skoda dupa povestile spuse de un prieten ca, consuma cat o ,,mobra'' si spre umirea mea consumul pe oras e in jur de 9, cand mai mult cand mai putin, dar cu maxim 1 l in minus , iar in sus cat ma tine talpa cred Da inafara nu contest pe nimeni ca nu poate consuma putin, dar si asa la un mers normal nu cred ca coboara sub 5 , dar vorbind de un consum real si nu ce afiseaza cb-ul, ca dc afiseaza ca si la mine te iei de cap cand treci pe la peco Nu avem ce face ne invatam cu consumul si ii dam in gura Eu pana acum am mers frumos cu el sa consume cat de putin in oras si am observat ca azi inafara pe 20 km am luat 2 limp mode-uri, amandoua la 4200rpm, deci vacanta ei s-a incheiat, iar de maine pe ea de ma va tine minte bafta
    1 point
  2. Da, nu e facuta reconditionarea cum trebuie (nu a fost echilibrata perfect) si iti ating paletii de carcasa....In sarcina face mai rau ca la relanti ?
    1 point
  3. Sint o droaie de topic-uri apropo de ulei, filtre etc... http://vwforum.ro/topic/7257-ulei-pentru-masinile-vag/ Filtre bune si ieftine sint cele de la MANN...depinde citi bani vrei sa dai...
    1 point
  4. la multi ani !!! am reusit sa ii dau de cap cutiei de viteze :icon_thumright: i-am dat jos bateria, plasticele de la baterie si vasul de expansiune si ...... surpriza! unul din cele 2 cabluri ptr. schimbat vitezele era iesit din suportul de ghidaj, l-am pus la loc si l-am asigurat cu o banda de plastic (arici) si totul a revenit la normal. verificati prima data timoneria si dupa aceea umblati la cutie. succes. p.s. cablurile costa la wolksman 350 ron setul si vin numai set de 2 nu se pot lua pe rand. :icon_thumright:
    1 point
  5. nu stiu cat de bine fac BOVul la masina ta. in general la 1.8T si la 2.0TFSI nu face bine deloc, pentru ca la aceste motoare surplusul de aer scos de BOV afara este returnat din fabrica in admisie.
    1 point
  6. Deschid acest topic in speranta ca va fi util tuturor membrilor posesori golf 3 si vento. Cei care au ceva piese care le prisosesc si vor sa le doneze. Cei care au nevoie de mici piese... senzori, relee, etc sa aiba unde posta o cerere chiar si cu imprumut. (pt mine a contat enorm sa pot imprumuta, de la cei care s-au oferit, cate un releu sa pot testa ce nu merge bine pe masina). Mentionez ca scopul acestui topic nu este de a scoate la vanzare produse/piese pentru profit, exista o sectiune in aria de vanzari dedicata acestui lucru, cat si o sectiune distincta pentru dezmembrari. Acest topic se doreste a fi o mana de ajutor. Nu postati anunturi de genul vand piesa x cu y ron. Daca ati identificat persoana care va poate ajuta continuati orice discutie despe formula de ajutor cat si formula de contact pe PM, E-mail, messenger etc. Recomand citirea atenta a regulamentului anunturi cat si a celolalte regulamente ale forumului. Rog un moderator sa ne ajute sa-l facem stiky si sa ne ajute sa-l pastram curat.
    1 point
  7. Mitica, In primul rand trebuie sa nu alimentezi cu 12V la intamplare contactele din conectorul de pe corpul pompei. Semnificatia pinilor in conector (vezi imaginea) sunt: 1- CAN Low (semnal digital comunicatie bidirectionala ECU) 2- CAN High (semnal digital comunicatie bidirectionala ECU) 3- neconectat 4- neconectat 5- Cut out signal (semnal comanda taiere alimentare combustibil - shut off) 6- masa 7- +12 V prin releul J322 8- Engine speed 9- neconectat Ai atasata si schema electrica a partii de injectie (click dreapta cu mouse-ul si salveaz-o local pe HDD), dar nu si schema interna a computerelor (nici nu stiu cine are aceasta informatie). Primul lucru pe care trebuie sa il masori este continuitatea firelor intre pinii 1 si 2 de la pompa si respectiv pinii 82/83 de la ECU. La fel masoara continuitatea firelor intre pinul 5 de conectorul de la pompa si 114 conectorul de la ECU respectiv 8 pompa 93 ECU. Apoi cu conectorul desfacut de la pompa masoara rezistenta intre pinii 1 si 2 (trebuie sa fie intre 110 si 130 ohmi). Fara o comunicatie corecta intre ECU si Pompa nici nu trebuie sa te astepti la presiune la injectoare pentru ca nu este inchisa camera de inalta presiune. Tine-ne la curent cu evoutia "ostilitatilor".
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!