Mda... Totusi li s-a facut "promovare agresiva" pe forumurile de pasionati ,cum e si acesta.Pe forumul clubului BMW din RO, acum vreo doi ani, erai aproape "hulit" daca exprimai vreo parere "pro" despre alt ulei decat Castrol(pe busoanele capacelor de chiulasa ale BMW-urilor scrie ca uleiul recomandat este Castrol...).Acum ,insa, toata lumea intreaba "innebunita" ce Motul "specific" se potriveste masinii/motorului ,sau cum se "ajunge" la "catalogul de uleiuri pe marci"-olwegweiser de pe site-ul Liqui Moly :) ).Se mai informeaza oamenii si isi mai schimba si optiunile pana la urma, nu? Ce ai enumerat tu mai sus(Motul, Repsol, Liqui Moly) pare a fi un clasament ad-hoc al calitatii, din ceea ce se gaseste acum pe piata.Total-ul(din grupul Total/Fina/Elf),am folosit eu, ca am alta masina decat voi, si credeam ca fac o mare chestie daca pun Total(foarte recomandat la Citroen), si pot sa-ti spun ca nu-i cel mai rau ulei dar nici cu " cele trei" nu se compara. La masina ta, de la LM, care este un ulei extrem de folosit in Germania pentru refill, unde ea se si face,(masina), si se si vinde cel mai bine,deci vreo cateva motive in plus sa fie folosit si la noi,recomandat este asta: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/d_1150.html Nu-i chiar ieftin dar este longlife si garantat intervalelor de schimb "extinse"(50 000 km). Ma rog, poate in Gemania sa reziste atat uleiul in motor...Oricum ,avand in vedere ca poate fi tinut copios peste cei 10-15 kkm, incepe sa nu fie chiar o optiune scumpa ci un raport pret/calitate rezonabil.Mai sunt Motul-urile "specifice,etc. In ceea ce priveste filtrele, Mann "se va lua de mana" cu Castrol in curand, dupa parerea mea."Increderea" se indreapta acum ,cu obstinatie, catre Mahle/Knecht. Spor la cautat!