Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2010 în toate secţiunile

  1. Normal ca nu o porneste, ca aia e intrarea video. Iti trebuie o intrare 12v in DVD, care sa aduca + de la lampile marsarier la DVD. Da si tu modelul dvd ului tau, sa ii caut schema electrica si sa ne lamurim.
    1 point
  2. Redfighter pai ce nu e rosu ?... eu asa il vad... stopurie arata prea bine ;) daca le schimb o sa fie schimbate cu cele cu leduri... Pai e acelasi alb ca pe 500 ;)
    1 point
  3. Da am fost cu masina pe acolo sa iau balasturile de la xenonane... ca maine de dim ma duc la rar cu ea... I-am curatat interiorul pentru ca era sub orice critica... m-am murdarit pe haine rau de tot pana am ajuns la destinatie ;) Mai trebuie sa ii fac niste mici reglaje pe ici pe colo si la exterior e super ok :D
    1 point
  4. dap, e ca si cum ai pune megasquirt pe un motor cu uzura.
    1 point
  5. In primul rand bine ai venit printre noi romascane! :icon_cool: In al doilea rand nu trebuie sa dai quote. In al treilea rand masina ta daca e din 1993 nu are cip in cheie. Iar pentru problema ta, ne-ai dat cam putine detalii. Ce ai schimbat la ea, daca ai mai avut simptome.
    1 point
  6. baieti am si eu o problema la pornire..scuze daca nu este topicul care trebuie dar ma grabesc acum si nu mai pot sa zic decat in cateva zile cand ma intorc...am golf 3 '93 1.4 ..problema o am cam de o luna ..am pornit cu ea din fata blocului, am ajuns la destinatie...am stat cateva ora si cand sa plec .. i-am dat cheie si nimic...motorul se invartea, am auzit sunetul pompei de benzina cand am pus contactul...dar nu vroia sa porneasca...ca si cum nu ii dadea benzina..si zic asta pentru ca dupa o juma de ora de chinuri de dat la cheie am apasat puternic pe acceleratie si surprinzator a urcat turatia si a pornit...dar facea foarte urat motorul ( probabil si dupa cat am omorat-o) ...ziceti-mi si mie niste pareri...ce ar trebui sa schimb...eu sunt incepator...dar dupa cum face eu zic ca ar trebui sa ii schimb pompa de benzina...ma gandesc ca e filtrul infundat, dar nici nu stiu, pompa care intra in rezervor sa o schimb, sau pormpa care e la motor...chiar si acum are aceeasi problema...merge cat merge..si cand ii vine ei nu mai vrea...decat dupa ce o fortez cu acceleratia..multumesc mult si imi cer scuze inca o data daca am gresit topicul
    1 point
  7. sal.sunt nou cu golf 6.ca dotari ar fi cam asa;2L,tdi,140cp,dsg,confortlain,climatronic pe 2 zone,comenzi volan,cotiera fata,spate,navi rns510,CB+.suspensie reglabila.incalzire in scaune.
    0 points
  8. Motorul 1,4l-90kw are doua sisteme de racire indepentente unul de celalalt.Unul pentru racirea motorului si al doilea pentru racirea aerului de supraalimentare.Ambele sisteme sunt separate avand numai doua puncte de lagatura.Aceste puncte de legatura fac posibi utilizarea aceluiasi vas de expansiune. Diferenta de temperatura dintre cele doua sisteme poate fi de pana la 100 grade. Particularitati ale sistemului de racire al motorului. -Sistemul de racire are doua circuite pentru temperaturi diferite ale lichidului de racire in chiulasa si in blocul motor. -Carcasa distribuitor a lichidului de racire cu termostate cu o singura treapta. Particuralitati ale sistemului de racire a aerului -Pompa de recirculare a lichidului de racire -Intercooler al aerului de supraalimentare cu lichid amsamblat in galeria de admisie -Racirea turbosuflantei Slaba performanta de incalzire si faptul ca motorul ajunge la temperatura de functionare foarte lent, nu constituie un defect. Datorita eficientei foarte ridicate al motoarelor moderne(motoare mici cu putere mare = frecari interne mici = energie calorica mica), limita inferioara de temperatura de functionare de 70 ° C poate fi doar usor depasit.Ca rezultat, schimbatorul de caldura are mai putina energie pentru incalzirea habitaclului. Temperatura scazuta a lichidului de racire nu afecteaza durata de viata a motorului. In cazul în care temperatura lichidului de racire creste odata cu cresterea sarcinii motorului si viteza, nu sunt necesare controale suplimentare sau inlocuire de piese.
    0 points
  9. REX:"O janta 7,5 J 17 e o janta cu latimea de 7,5 inch, J-ul e forma buzei, diametrul de 17 inch."Bine,si totusi,Jul mamii lui e sau nu latimea,ca acum se pare ca ar trebui sa imi resetez memoria si sa le invat de la inceput. :) .Ai zis de primul numar(7,5) ca e latimea.LATIMEA CUI?Nu a jantei?17 ca e diametrul,asta stie toata lumea.Adica tu vrei sa zici ca:Jul e forma buzei.Adica J e un anumit tip de forma pentru "buza",si ar mai urma si alte tipuri de buza :(G,H,K,etc)???Eu raman la ceea ce stiu de multa vreme si care am invat si de la altii: ET mic(sub 35)-ai janta cu buza,iesita in exterior(buza polisata,buza lata,janta buzata,etc) J (peste 7)mare-ai janta lata;cauciucul se va aseza "trapezoidal". Daca tot se spun lucruri "neadevarate" ia fa tu o lista ca pentru prosti sa inteleaga toata lumea,pune si exemple si sa se inchida topicul,sa nu se mai abereze,doar pentru a cumula cat mai multe posturi. (prima poza)-->Uita'te la janta asta care are 9J,e sau nu e LATA?Ca are Et de 25 si i se vede buza,deja nu mai trebuie argumentat. (a doua poza)-->Daca te uiti in descrierea ei,scrie "10J LATE".Cauciucul trapezoidal se observa ca si a prima poza (tuguiat spre varf).Et'ul mic la fel e clar vizibil de unde rezulta si buza.Chiar sunt curios cum arata forma unei buze G sau K(pe bune,nu te iau in ras!) Numai bine!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!