Nu e deloc imposibil ce vrei tu sa faci. Te-as ajuta cu cea mai mare placere daca as fi din aceasi localitate cu tine. In principiu cam astea ai de facut: - pe partea de alimentare cu benzina iti trebuie o pompa submersibila sau nu, care sa dea sa zicem un 1.5 bari presiune. mai mare nu-ti trebuie la monomotronic. - galeria de admisie cu tot cu injectie de la 1.8 mono-motronic, nu stiu sigur daca galeria de admisie o poti pastra - instalatia electrica aferenta injectiei si aprinderii de pe un golf 2/3 cu injectie monopunct, releul pompa de benzina, releul preincalzire aer aspirat - delcou+senzor hall - sonda lambda + partea de evacuare ce contine catalizatorul - canistra de carbune activ si electrovalva ei pentru recircularea vaporilor de benzina din rezervor (nu e musai dar tine de emisii de noxe, poluare, etc) - ECU care sa gestioneze injectia mono-motronic. - senzor de temperatura licihid de racire, pe flansa de apa (comunica cu ECU ) Nu e complicat dupa parerea mea si merita daca vrei sa ai un control mai bun asupra amestecului. Mono-motronicul e un sistem fiabil de injectie dar si simplu la diagnostic si service. Daca banii nu sunt chiar o problema, investitia nefiind foarte mare - (vreo 500 lei daca te orientezi cu piesele), eu zic ca merita conversia.