Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2010 în toate secţiunile

  1. Un pic off topic: Sa fi lovit pistonul in bujie? asta e chiar buna :) supapele se distrug, dar la bujie nu ajunge pistonul veci (poate atunci cand se desprinde de pe arborele cotit...dar atunci vai de motor, nu scapi doar cu cele descrise mai sus).
    1 point
  2. azi am schimbat lichidul de frana, am pus textar si e mult mai bine, raspunde mai promt la pedala care e mai moale, nu sunt pe deplin multumit, presupun ca trebuie sa schimb si placutele pe fata.
    1 point
  3. cateva poze facute seara. sper sa pot reveni maine cu niste poze facute ziua, clare :D till then, jnjoy and drive safe :P
    1 point
  4. Plafoniera se stinge repede, cand incui din telecomanda? dupa ce intri in masina si pui contactul (plafoniera zici ca ramane aprinsa) incearca sa te uiti daca lampa de sub usa ramane aprinsa (daca se vede lumina intre usa si prag). Radioul se opreste, cand opresti contactul?
    1 point
  5. muzica9 , nu ma intelege gresit. Probabil tu esti un revanzator serios. Totusi mi se pare un pret mare pentru o chestie relativ nesigura. Nu am nimic cu produsele chinezesti. stiu ca exista lucruri foarte calitative facute in China. Nedumerirea mea vine din faptul ca la banii astia iti cumperi 2-3 radio CD-uri de firma plus 2-3 GPS-uri rezonabile , care sunt perfect functionale toate. Ca si cumparator , daca dau 2500 Ron pe un aparat , vreau sa functioneze impecabil . Nu ma pot fraierii pe mine insumi spunand : - radio e nasol ...dar am dat numai 2500 Ron , nu 6500 Cat e la reprezentanta unul original; - poate a pice oricand GPS-ul ...dar la banii astia ce pretentii sa am . Sunt o gramada de bani , este un produs nou si trebuie sa functioneze impecabil. Fara riscuri, fara probleme, fara aparatura suplimentara cumparata pentru a imbunatati ceva.
    1 point
  6. Confirm, functioneaza! :D
    1 point
  7. daca mergi cu xenonul prin oras :D de aia moare bateria, nu apuca sa se formateze din cauza consumului :blah:
    0 points
  8. pe partea dreapta este mai simplu ptr ca ai mai mult spatiu, dar pe partea cu bateria este mai anevoioasaptr ca trebuie sa dai bateria jos,, dupa care eliberezi siguranta de la capac scoti mufa de la bec, dupa care desfaci siguranta becului a-l scoti si pui altul ......mai simplu nu este...bafta
    -1 points
  9. ptr un bec nu trebuie demontat farul fratilor; mai simplu decat v-am spus nu exista......
    -1 points
  10. Este relativ usor de schimbat..inainte de a scoate mufe si alte chestii bagati si voi maine si pipaiti acolo. Trebuie sa fie o sarma pe post de clema ca sa zic asa...aceasta o sa fie putin deasupra papucului ce alimenteaza becul. Apesi pe sarma si in timp ce tii apasat incerci sa dai de ea in stanga sau dreapta(nu mai stiu exact) trebuie sa treaca de o mica piedica care tine becul in loc. Daca ati reusit sa desfaceti sarma cat ea este in sus scoate-ti papucul de la far lasa-ti sarma in jos si bagi mana dupa bec. o sa iasa foarte usor. Eu am schimbat becurile atat pe faza scurta cat si pe lunga si nu a fost nevoie nici sa scot bateria sa nu mai zic de demontat far sau alte nebunii de genul asta... Dupa cum ziceam ca sa va faceti o oarecare idee pipaiti inainte de a incepe sa demontati ceva.
    -1 points
  11. SONNIC pai incearca sa refaci traseul unde sau ars circuitele , unde sa intrerupt (impuscat ) incearca sa refaci legatura pe placa , sa aibe continuitate
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!