Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2010 în toate secţiunile

  1. Forceturbo pana la data de azi nu am luat nici un leu de la nimeni chiar si pe revizii de pe vwforum. am si ars interfata la cativa pe masina dar am platit singur reparatia. Acum fiecare are libertatea sa actioneze cum ii dicteaza constiinta si nu am sa mai am nici o pretentie de la conducerea forumului sa fie mai morala decat este. Sunt un vizitator aici si am sa ma comport ca atare. Cu respect ptr vwforum si mai ales ptr oamenii ce il acceseaza periodic!
    2 points
  2. In primul rand bine v-am gasit. Insfarsit am achizitionat masina mult dorita, asa ca am sa ii fac o mica prezentare :) VW Golf 4 GTI - 179 CP 1.8 Turbo 6 viteze An: 2003 Km: 113.650 Cod motor: AUQ Dotari: Climatronic Navigatie, Scaune Sport Geamuri electrice fata + spate Oglinzi electrice Airbag x4 Cruise control Jante Santa Monica 17' cu cauciucuri de iarna Nokian + 4 cauciucuri de vara Michelin Pilot Sport
    1 point
  3. Gata care imi da motorul de pr a5ul lui???? O sa veden la anu ce urmeaza, oricum prioritate are interiorul si ce tine de confortul meu cand merg cu ea, degeaba ai motorul daca stai pe un scaun de plastic sau volanul e rupt;) (sau mancat cun e acum)
    1 point
  4. @Robi- Eu inteleg ca nu iti plac motoarele pe motorina dar asta nu inseamna ca sunt inferioare celor pe benzina..consumul pentru noi astia mai amarati e crucial in alegerea unui motor si nu mi se pare ca placerea/satisfactia condusului porneste de la 6000rpm in sus.
    1 point
  5. Asta da pasiune,ar fi bine daca si noi ceilalti am avea grija de masina macar un sfert fata de cat ai tu,eu unul am citit topicul de la a la z si am avut ceva de invatat,mai ales ca dupa ce se incalzeste voi incepe si eu sa imi montez airbagurile si abs-ul,cu airbagurile am vazut cum sta treaba,e usor,cu abs-ul am inteles ca e mai greu si sper sa il montezi si tu si sa fie tot asa detaliat. Bafta si spor la treaba!
    1 point
  6. Paul,cred ca ai fost ing pe la Wolfsburg intr`o viata anterioara :lol: Tu ai demontat toata masina,eu mi`am batut capu 3 ore la un surub intepenit :blink:
    1 point
  7. am avut ceva de citit in noaptea aceasta!!! sincer am ramas fara cuvinte, bafta in continuare si hai mai repede ca nu am rabdare sa "vad" cum merge, parca ar fi masina mea, nu am cuvinte, foarte tare!
    1 point
  8. Interesant si ambitios proiect....FELICITARI!! Poate cand iti vei face putin timp, o sa faci o lista de piese pentru instalarea ABS. Te salut :icon_thumright:
    1 point
  9. ce a fost greu a trecut. mai ai foarte putin
    1 point
  10. Pe fulia de accesorii este semnul făcut de constructor. El trebuie aliniat cu săgeata existentă pe capacul de protecție. Semnul ce indica 6 grade
    1 point
  11. Bună treabă ai făcut :icon_thumright: Au ieşi foarte bine găurile
    1 point
  12. Mulțumesc pentru aprecieri! Ieri am găurit panoul ignifug practic
    1 point
  13. Pai hai sa vedem despre ce vorbesc! OK? Tu recomanzi ca cei carora motoarele incep sa le consume 5W-40-ul sa treaca pe 10 W-40.E bine? Mai spui ca in carterele a doua masini stationate de cel putin 24 de ore,deci cu motorul rece, vara, alaturat (ca sa nu existe vreo diferenta de temperatura intre cele doua locuri de parcare), una avand 5 W-40 in motor, celalalta-10 W-40 nu exista diferente de vascozitate intre lubrifiantii care se gasesc in ele. Nimic mai FALS! Vascozitatea uleiului 5 W-40 este mai mica la temperaturi inferioare celei de 100 de grade Celsius urmand a se confunda/egaliza/devenind aceeasi la aceasta temperatura(100 gr.C) cu cea a uleiului 10 W-40 ( si a oricarui XX W-40).Incepi sa te dumiresti? Este vorba de vascozitati care apar in fisele tehnice ale uleiurilor la 15 gr.C , la 40 gr.C si la 100 gr.C. Nu se uita nimeni pe geam daca ploua sau ninge , ori in calendar, ca sa afle ce vascozitate are un ulei sau altul ci ii masoara temperatura (cu un termometru) si consulta fisa sa tehnica. Nu are nici un sens sa recomanzi trecerea pe un ulei mai vascos la "rece" (15 gr.C) pentru a nu fi "papat" de motor , pentru ca nici uleiul cel mai subtire posibil, 0 W-40, in cazul dat, nu ar fi "suficient" de "subtire" pentru a "se lasa consumat" cand e "rece" , acest fenomen producandu-se cand uleiul are minima vascozitate , adica, e cel mai "subtire" , adica la temperatura de lucru de ~100 gr.C.Ori la aceasta temperatura orice XX W-40 (adica, de la 20 W-40 , pana la 0 W-40), are exact aceeasi vascozitate. Sfatul tau nu are nici un rost, contribuind insa la uzura mai rapida a motoarelor la pornirile la rece (atat iarna cat si vara, dar mai ales iarna pe ger, cand are loc , dupa unele lucrari de specialitate , intre 60 si 70 % din totalitatea uzurii motorului), cand motoarele "asteapta" disperate sa ajunga ulei intre piesele in miscare care se rotesc si se freaca "pe uscat" si acesta "intarzie" fiind mai "gros", cum gresit recomanzi tu. La cald insa, cand el va fi "papat", va fi "papat cu aceeasi pofta", avand aceeasi "grosime" cu cel mai avansat, 0 W-40, prin urmare aceeasi disponibilitate de a aluneca pe langa segmenti, simeringuri de supapa, etc. Cred ca esti convins acum ca tampenii de genul: , sunt niste aiureli fara sens, expresia "destule grade" neavand ce sa caute intr-un domeniu al cifrelor, exacte si fara prea multe "poezii" cu "vara zapusitoare" sau "iarna geroasa". :lol: Sper ca nu mai e nevoie sa mai argumentez ceva, din acest moment. Astea sunt fenomenele. De aceea m-am scandalizat ca dai sfaturi pe forum, neavand habar despre ce vorbesti. Acum intelegi? Drumuri bune!
    1 point
  14. Daca tot e de oras, si e un 1.2 tsi, sa ajungi acolo cu ea e cam aiurea. Pozele alea nu prea sunt cu o masina de 1.2 de oras. Nu vreau sa fiu rautacios, insa tot mai multa lume pune elemente de pe varfuri de gama pe modele dotate modest, si cu motoare modeste. Masina e foarte buna si arata foarte bine si asa cum ai luat-o, e cea mai buna in clasa ei si motorul este un bun inlocuitor al vechiului 1.6, insa de la asta pana la imaginea de gti mai e mult. In schimb eu iti recomand daca tot vrei sa umbli la ea sa ii pui niste jante si eventual xenon, lucruri care sigur o vor schimba. Oricum asteptare usoara si sa o stapanesti sanatos. LE: vezi ca in prima poza ai pus un sportline sau highline, eu spre asta as tinti..
    1 point
  15. Am si eu o intrebare, de unde vine denumirea asta Audi 80, ce semnifica cifra 80?
    1 point
  16. Merci mult. Care e faza cu eroarea din bord de Check Engine si becurile spate pe leduri: Vroiam sa-mi iau ceva poziti fata spate de aici becuri leduri cand mi-a spus cineva ca ar da eroare de Check Engine daca pun pe spate becuri pe leduri. E adevarat si aveti idee de ce?
    -1 points
  17. Am vrut sa spun ca la repornire, sistemul e activ, daca nu l-ai oprit anterior. Eu am Toledo 1M cu Climatronic si butonul nu e cu revenire. Am avut Ford, si conduc si Logan de seviciu, si la ambele dezaburirea se dezactiva singura. O zi buna.
    -1 points
  18. Corect,ai dreptate.La scoaterea cheii ii ia alimentarea.Deci nu iti consuma din baterie.Cand o pornesti dimineata,e bine sa o dezactivezi.E un consumator destul de mare.
    -1 points
  19. @redfighter. Prietene ma doare fix undeva cat iti consuma, poate sa iti consume si 1% la ca nu mi-as cumpara diesel. R8-ul avea o versiune diesel dar cred ca si-au dat seama inginerii ca ar fi mult prea penibili sa bage un motor diesel intr-un super car. Q7 v12 tdi merita doarece are un cuplu foarte mare si din cauza ca nu este un super car. Ce sunet are un 3.0 TDi? Ajunge doar la 4500-5000 rpm......
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!