Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2010 în toate secţiunile
-
eu am un golf AJM si oricat i-asi da forja nu imi consuma mai mult de 12-13 l/100km pot sa merg cu ea numai pe rosu si tot atata consuma . sunt foarte multumit de motorina si la motorul meu nu foarte mare 1.9 am 116cp si 310nm si imi sunt deocamdata suficienti , poate o resoftare pana la 150 cp . eu votez pt ARL . MULTA BAFTA LA RAR :icon_thumright:1 point
-
daca ETul e dus la extrem(mic ca si valoare) atunci afecteaza rulmentii.Daca folosesti un ET mic alternat cu un J marisor se mai atenueaza din efect(janta lata,partea din interiorul masinii mai compenseaza forta excesiva ce apasa din cauza iesirii in exterior).Oricum trebuie facut un compromis.1 point
-
:lol: Numai mecanici si a tot stiutori pe acest topic. Inteleg ca nu te pricepi,dar macar nu scoate din tine perle si prostii. uita-te la cursele de masini, seatul, audi, bmw toti merg pe dieseluri mai nou :) sa nu uitam de celebrul v10-tdi :) sa nu uitam ca si r8-ul are o versiune tdi. Pe langa asta, punem pariu ca un 1.8T e mai lenes decat un 1.9TDI ARL? Ai asucltat vreodata un motor 3.0 V6 de pe audi/phaeton,etc? Ma crezi ca ai baga mana in foc ca e benzinar daca il auzi? Am mai vorbit cu un "cool guy" cu un bmw benzina si imi tot explica mie ca diesel e puturos,zgomotos,etc etc. L-am dus 1 tura cu masina mea si in 2 minute era WOWWW. In plus, in vremurile astea eu merg la forja maxima cu 9 l/100 km in oras, tu mergi cu 15 :D si nu te poti bucura de putere cu mult mai mult deact ma bucur eu sau un alt diesel "ne-stock", pentru ca nu ai unde. SI nu spun ca nu mi-as lua un benzinar turbo, tot timpul am considerat ca un benzinar turbo e foarte "cool" dar nu am spus niciodata vreo perla de genul celei de mai sus, despre niciun fel de combustibil :) Have fun1 point
-
Sau una suplimentara de dimensiune mai mica sa incapa sub scaun si un circuit cu releu de incarcare/decuplare pe care un electrician bun ar trebui sa stie sa-l faca fara prea mari probleme.Una de 12V/12Ah cu gel (am inteles ca nu emana gaze la incarcare) cred ca ar face fata 30 min de functionare. Raman la parerea ca "main battery" trebuie sa ramana exclusiv pt pornire.1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu sunt ff multumit de mk3 in privinta tabli , adica dupa 17 ani de functionare vad fff multe golfuri care au tabla in buna conditie , aici conteaza unde a fost situata masina ,cine a avut-o ,etc nu stiu daca ati observat majoritatea masinilor de 10 ani + din constanta sunt intro stare mai avansata fata de cele din tara ,au pe ici colo rugina , din cauza aerului mai sarat ,si cum a zis colegu mai sus , de obicei infloreste unde sa pus sudura pe ea ,sau locuri ascunse de sub chedere ,praguri , etc din punctul meu de vedere mk3 se tine bine fata de alte marci : BMW OPEL etc in privinta rugini si a tablei indicat e sa schimbi toata pieasa daca apare rugina , din cate stiam ea lucreaza din interior spre exterior ,si cand a iesit la suprafata e prea tarziu :) din ce am vazut pe AFARA primu lucru pe care il fac cand restaureaza o masina veche e sa dea jos tot dupa tabla , ceva de genu SAND BLASTING ,dupa acest procedeu poti indentifica partile cu rugina si schimbate , la americani am vazut ca baga caroseria intro baie de nu stiu ce acid si ramane tabla curata o solutie mai putin costisitoare ar fi doar pt anumite piese nu cele de siguranta - solutie STOP rust se poate aplica dupa ce sa curatat bine tabla - chit fibra + chit de finisaj si nu mai iese nimic ani de zile1 point
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.1 point
-
oamenii care ar avea 10,000 - 15,000 euro nu isi mai pierd timpul pe forumuri sau cei amintiti de tine 25,000 euro. de altfel, un om care gandeste, se orienteaza in asa fel incat sa iasa cel mai bine, dar tu crezi ca in germania, te duci tu, nea romanul la adac sau care or mai fi si ii spui " eu vreau sa imi faci verificare, ca asa zic " apoi, nu conteaza daca masina are unic proprietar in cazul in care este luata de la reprezentanta sau 2 sau 3, de moment ce masina a fost intretinuta, de moment ce masina arata impecabil si multe altele. deci, aici, care vine si spune " ca eu sunt mai destept decat altul, ca eu am dreptate si nu altul " ala e varza din orice punct si e genul de om care ii place sa iasa in evidenta, sa faca pe importantul. apropo " nu bat nici un apropo la cineva " ci am vorbit, referit la " mentalitatea cea SITEATA a romanului " da, ma ocup cu masini si e " problema mea cat imi pun la pret " si se vede ainca odata " ca sunt multi invidiosi " care cand va ca cineva se descurca, isi baga si " gheara in gat " ca acest gen de persoane se descurca si isi fac viata cum vor si altii, sunt " carcotasi " REPET " nu bat nici un apropo " vorba din popor si nu numai " Dumnezeu a lasat oamenii pe lumaea asta, unul [redea, altul sa munceasca, altul sa fie sportiv, altul sofer, altul sa fure si tot asa " astfel de persoane nu sunt altele decat acelea care nu le convine cand cineva le spune adevarul si ca ii afecteaza in mod direct, interesele meschine pe care acesti ( ofensati ) le au si apoi, eu nu am inteles, nu inteleg si nici nu am sa inteleg " de ce romanilor " le place sa rastalmaceasca vorbele si de ce vor ca intotdeauna sa fie ca ei si nu " o parare generala ? " am ajuns la o concluzie si anume "1 point
-
incercati sa cumparati masini din romania, deoarece diferenta numai este cea care era odata si aici, cel putin poti pune un tester pe masina pe cand in germania, nu poti sa pui tester-ul pe ea " cand vrea muschiul romanului ". cel putin in romania, cand te duci sa iti cumperi o masina second mai ales daca ai si un prieten care are vreun tester e VIS pe cand in germania, cine crezi ca vine cu tine, cu tester-ul pana acolo? in romania ai mai multe sanse sa faci acea " verificare cum ti-o doresti " decat in germania. dar acum, fiecare face cum vrea. eu ma ocup cu masini si anume, aduc din afara si credeti-ma ca nu stau sa pierd timpul cu verificari pe acolo, deoarece, inseamna pierdere de timp, bani si rabdare si in general, ma orientez spre masini care au carte service si care sunt la un nr de km apropiat de cel real. apoi, daca chiar vreau sa vad daca masina are sau nu km reali,cer acelui handler vin#-ul masinii sau pt acei romani care nu stiu ce inseamna " seria de sasiu " si verific aici in romania istoricul. in acest fel, scutesc bani si timp pierdut.1 point
-
Sal, eu am un astfel de furtun aproape nou, am cumparat cu 150 Ron, daca esti interesat da-m un mail si iti trimit cateva poze. lemhenyib@yahoo.com1 point
-
Pai ori tre sa faci un drum mai lung daca nu ai facut demult, sa se "refaca" bateria.. ori trebuie sa o schimbi daca te deranjeaza acest lucru.. de stricat nu se strica nimic, poti sa ai surprinza sa nu mai porneasca intr-o dimineatza :(1 point
-
La mine nu se stinge martorul la bateria pana nu se porneste motorul.. si asa face de noua. Si la mine se stinge cdplayerul... baterii mici pe MY2006. ( 44Ah in loc de 60Ah)1 point
-
Climaticul are senzori de temperatura exact ca si climatronicul (si in gurile de ventilatie si pentru habitaclu). Are clapetele de directionare a recircularii aerului si dozare a jetului de aer prin schimbatorul de caldura cu senzor de pozitie exact ca si climatronicul, ce nu are in schimb este comanda automata a motorului de la aeroterma si directionarea jetului de aer catre gurile de ventilatie. Pentru o documentare amanuntita am atasat schema electrica a sistemului climatic de pe Polo.1 point
-
Deja esti offtopic rau si ai iz de manea. Nu te-a facut nimeni muritor de foame, nu e nimeni invidios pe situatia ta materiala (buna sau rea, oricum ar fi ea...), cu atat mai putin eu sau compania unde lucrez eu (IT) nu avem de suferit de pe urma activitatii tale care iti permite sa-ti castigi o paine. Nu e cazul sa faci tu insinuari aberante. Iar faptul ca ti se raspunde la mesajele ce le postezi pe acest forum e un lucru natural. Asa se procedeaza pe un forum. Nu-ti rastalmaceste nimeni vorbele ! In plus nu trebuie sa-ti impui tu parerea asupra celorlati, fiecare are dreptul de a avea o opinie persoanala....cu atat mai mult cu cat dovedesti ca ai slabe pregatiri in domeniu (asculti cu urechea un motor si apoi garantezi ca masina este excelenta, ba chiar sustii ca un tester electronic nu are nici o relevanta in domeniul auto) Ca sfat, in momentul in care ti se dovedeste cu argumente tehnice, fizice, logice etc (solide, intr-un cuvant) ca nu ai dreptate, e bine s-o lasi balta. Revenind ontopic: luati-va masini din Germania, dar mare atentie. Au inceput si germanii sa se "romanizeze". Cum au zis si colegii mai sus, se pot testa foarte lejer si in Germania si nu esti obligat sa cumperi toate rapciugile. La fel ca si in RO.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00