Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.12.2010 în toate secţiunile
-
Merci frumos pentru aprecieri. Incerc acum sa uploadez singurele poze pe care am apucat sa i le fac, dar nu stiu cum. De cand s-a schimbat layoutul forumului nu mai gasesc un imageshack sau ceva similar sa micsorez pozele. Si da ai dreptate, motorul de 4,2 este senzational, nu am ce sa-i reprosez, dar la noi in Bucuresti chiar nu are sesns un motor ca asta, cum am mai zis stiam si de consumul enrom, dar m-am convins ca nu prea ai ce face cu un motor ca asta pe la noi pe o masina cu care mergi zilnic.... macar de ar fi fost un pic mai liber traficul sa simti cei 350 de cai pe care ii are motorul ala. Si culoarea este absolut dementiala, mie cel putin imi place foarte mult, este culoarea ma face sa ma gandesc serios daca sa-mi revopsesc Golfuletul la anul.... dar mai e pana atunci. :D Intre timp, am reusit sa ma descurc si cu pozele. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Am uitat sa zic ca am inlocuit griele de ventilatie de pe mijloc (dupa cum se vede in poze cea din stanga e rupta), si mecanismul de la usita scrumierei din fata. Il comandasem pentru cea alba, dar n-am mai apucat sa il schimbam. Sper sa va placa masinuta, si astept parerile voastre pro si contra.2 points
-
Dupa A6 C6, Allroad C6 (sau ce cod o fi avand si ala ca sincer nu stiu), A8, Q7, a venit momentul sa prezint cel de-al cincilea Audi al lui taicamiu. Al trei-lea prezentat pe acest forum, care este tot... Q7. :)))) Am renuntat la cel alb din cauza consumului foarte mare de benzina, de care am fost constienti de cand l-am luat, dar si din cauza ca era destul de chinuit saracul,si alte mici maruntisuri. Asadar este vorba despre un Q7 din 2007 cu 94.000 de km la bord, 3,0 TDI. Masina am luat-o abea vineri, asa ca nu am avut timp sa ma ocup si sa o examinez calumea, dar mie personal mi se pare mult mai intretinuta si inchegata decat cel alb. Ca dotari este mult mai cheala decat cea alba, dar deja nu mai conteaza asa mult dotarile, iar dotarile ar fi: - Scaune din piele neagra (la fel ca cea alba) - Brushed aluminum trims (in loc de lemn bej cum are aia alba) - Navigatie (un plus fata de cea alba) - Oglinzi exterioare si cea interioara heliomate + rabatible electric (la fel ca cea alba) - Pachet lumini - Bi-xenon adaptiv - Computer bord colo - Acelasi model de jante ca cea alba - Scaune electrice fara memmorie (cea alba are, dar oricum scaunul din stanga la cea alba s-a stricat acum 2 zile) - Culoarea este violetul din gama de culori Individual de la Audi, si este senzational de frumoasa - Pachet offroad pentru exterior (destul de rar am vazut Q7 cu acest pachet) Ce am de facut la ea, din ce am observat pana acum: - Farul din dreapta se abureste - Iluminarea butoanelor de la MMI se intrerupe din cand in cand si uneori se aprinde repede la loc, alteori mai greu - MMI-ul am vazut ca face figuri, si as vrea sa fac o scanare a intregii masini cat de cat, banuiesc ca apar pe VAG-com si erorile de la MMI - Trage dreapta in mers (o sa ma ocup luni sau marti de treburile acestea) - Revizia de 95.000 (In manual ultima revizie apare ca fiind efectuata pe la vreo 81.000, daca mai tin bine minte) - Grila de la proiectorul din stanga trebuie comandata, ca nu o are - Sticker cu vwforum of course (bine ca n-am pus si pe cea alba, ca stricam un sticker degeaba :)))) ) Cam asta ar fi scurta prezentare a masinutei. O postez tot ce se face la masinuta si tot ce se remediaza in functie de cat de repede se rezolva totutl. Poate cu asta o sa avem mai mult noroc decat cu aia alba, si sa o tinem mai mult de o luna jumate. :)))) Cheers everybody! :D1 point
-
Zilele trecute mi-am reconditional stergatorul spate ,deoarece avea cateva zgarieturi si nu-mi placea .Cu ocazia asta l-am reglat cat mi-a permis ,pe orizontala(pentru aspect) .Lampa frana suplimentara a fost dublata cu inca un rand de leduri de pe o lampa stricata.Mi-am achizitionat intr-un final 4 anvelope Sava iarna 195,50,15 pentru bbs-uri si mi-am uns cu glicerina chederele de la usi.Am vrut sa schimb si uleiul dar nu am decat 7500 km cu el asa ca il las pana la primavara .Nu stiu daca anul asta mai apuca sa primeasca ceva .Sa speram ca anul ce vine va fi unul mai bun !Domane ajuta !1 point
-
Eu am auzit ca Rombat si Caranda ar fi bune. Cica Rombat a lansat Premier , care e aproape de calitatea Varta , Bosch...1 point
-
:offtopic: Am impresia ca cineva a condus doar Dieseluri fara Izolatie fonica sau care mergeau prost. Sa ghicesc ca nu-ti place 1.9 TDI, ce sa mai zic de 2.5 V6 24v TDI-PD. E parerea ta, dar iarasi se compara doua vehicole din 2 categorii diferite. (tractor vs coupe) Nu am fost niciodata rautacios pentru Benzina, cum sunt altii (ca sunt destui) pentru Diesel. (alt exemplu ar fi: americanii cu hibridele lor cum se tot iau de diesel-urile noastre) Stiu si eu ca sunetul difera, Benzina e discreta si Dieselu isi face simtita prezenta, zice "hei, eu chiar fac treaba aici" si cand mergi cu el te face sa simti prin cuplu ca e acolo sa nu mai zic ca dupa ce te uiti cat ai consumat ramai placut surprins. Da, Benzina scoate performante mai bune si in ultima vreme si consumuri foarte bune (TFSI). Proiectul va fi o masina de Expozitie? ...ca si scop principal, atunci eu as spune ca ar fi ok si Diesel si Benzina. Si daca ar fi de performante s-ar putea alege, facem deasta? sau deasta? mergem pe D sau pe B? ...se stie ca Motorina (substanta) are putere mai mare in orice categorie peste Benzina... doar ca tehnologia nu permite utilizarea maxima. I'm just say'n, no offence, please. Noroc si La Mai Mare. :Driver:1 point
-
Masinile din grupul VAG fabricate pana in anul 2000 (cu aproximatie) au avut ulei de servodirectie ROSU, iar ulterior de culoare VERDE (cel folosit si in prezent). Ma indoiesc ca al tau este incolor... Scoate putin intr-o sticla transparenta alba si uita-te atent ce tenta de culoare are!1 point
-
o sa am de moficat destule pe la iterior... dar in principiu se rezolva... dar vreau sa fac rost de un interior sport ;) dar ce ati zice de un 1.9 de 150 de cai :)1 point
-
Merci baieti :icon_thumright: Cat despre S3, Vlad a cam spus totul :) Ce as mai adauga eu este: - la 0.8 Bar face 321 Bhp (mai jos de atat nu se poate) :) - la 1.3 Bar face 419 Bhp - la 1.6 Bar face 461 Bhp - la 1.8 Bar face 495 Bhp - la 2.0+ bar face cei 534 Bhp Partea buna este ca intre aceste moduri schimb prin simpla apasare a unui buton, asadar pentru mersul la supermarket 0.8 Bar si 321 Bhp ajung :) Aici aveti si un film cu ea pe role:1 point
-
Azi ma duc sa vad daca rezolv ceva cu niste mufe din oglinzi, care se pare ca la noi lipsesc de cand le-au furat la fostul proprietar si din cauza carora nu se mai heliomeaza. Am gasit un Q7 in dezmembrari... sper sa am noroc! In rest merge super masinuta, iar consumul in Bucuresti din ce am vazut ieri pe CB este undeva pe la 14.1 point
-
Cred ca aceste "sosete" sunt destinate exclusiv pentru suprafata cu polei, si se distrug imediat pe o suprafata mixta ( chiar si de la materialul antiderapant). Mi se par foarte scumpe. Pe zapada cauciucurile de iarna isi fac treaba, daca zapada nu este mare (adica pe un drum dezapazit cat de cat). In zapada mai mare de 6-10 cm treci numai cu elan, cand ai pierdut elanul - : lant. Legat de obligativitatea echiparii autoturismelor cu roti de iarna si lanturi, este vorba si de o chestie de cultura, doarece o masina echipata necorespunzator blocheaza drumul, impiedicand restul participantiilor la trafic- echipati corespunzator.1 point
-
Poze noi :banghead: : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us1 point
-
Ms Adryan. Bine configurata nu prea pot spune ca este. Adica, sunt unele dotari care le regret ca le-am pus. Mai precis, lane assist, nu cred k l-am folosit vreodata, decat in joaca asa, in locul acestuia as fi putut opta ptr scaune cu memorie si era mai practic dar asta e. Plus ca la momentul cand am comandat masina, nu era inca pachetul R-line ;).1 point
-
uite bogdan schema in principiu la a doua flansa...cea care se prinde pe corpul egr eu ti-o dau dar cred ca te vei chinui foarte tare sa o faci...daca am inteles bine cum vrei sa o faci si anume...indoit 2 bucati de planbanda in forma de semicerc fiecare si sudat piulite pe ele.. trebuie sa le indoi fix semicerc (imi pare cam greu) iar cu sudatul..la fel...daca nu este perfect drept nu vei putea infileta pe el... cat despre dimensiuni...poti sa ti la faci cat vrei..de fapt cat este corpul tau egr..deci cercul rosu-se pune frumos sublerul pe corpul EGR si cat indica atata are intre rosu si negru banuies ca va fi grosimea planbandei cu verde sunt suruburile iar linia cu albastru arata ca sunt 2 piese..aia e despartitura... oricum..pe foaie e simplu...dar in realitate...bafta ca ultim sfat... de ce nu folosesti sistemul simplu...adica flansa de pe furtun si suruburile mai lungi? daca citesti posturile mele vezi ca eu nu am avut posibilitatea sa folosesc asa...ca ma incurca un surub...dar daca aveam ca tine...nici nu stateam pe ganduri flansa.bmp1 point
-
normal pe acel furtun exista o garnitura...daca acea garnitura este buna..nu ar avea voie sa iasa nimik pe acolo chiar daca are putin joc...la voi tind sa cred ca pierdeti vapori de ulei prin gaurile facute de holsuruburi.. cititi putin inapoi..si va veti lamuri:)1 point
-
http://vwforum.ro/index.php?showtopic=64688...uite aici cel mai indicat om care te poate ajuta... il cheama cipos si multi au apelat la el... tipul turbinei daca nu m insel este garret VNT1749VA o zi buna1 point
-
o fi semnatura dar ala nu e asz...te poti uita la pozele mele si observi clar ca sunt diferente intre EGR-ul de ASZ si cel de AXR...sau cine stie ce modificari a facut baiatul pe acolo:P1 point
-
ma bucur k te-am putut anunta la timp....iti dau in schimb o alta idee de etansare furtunului...cauta o teava cu diametrul exterior egal cu diametrul interior al partii metalice a furtunului:)...si il lipesti cu silicon...ce zici?1 point
-
deci cu rosu sunt urechisele la asz si cu verde la axr nu stiam cum sa te anunt mai repede:)) furtun.bmp1 point
-
pai daca furtunul nu este gaurit si garnitura este buna,nu are pe unde sa mai curga si nu este necesar sa mai folositi silicon...la voi problema sunt acele gauri...si solutia lor cred ca ar fi sa cautati furtunul la dezmembrari...este destula presuine acolo si cu orice ati astupa,il da afara...1 point
-
pai din moment ce garnitura furtunului este buna...nu ar avea de ce sa mai scape vapori de ulei... pana la urma am facut si eu acea piesa dar pentru asz...si iesit ceva mai complex...adica sunt 2 flanse din care una este formata din 2 piese...ceva mai complicat...o sa revin cu o poza sa va lamuresc...1 point
-
Cand placutele sunt uzate se aprinde martorul uzura, galben. Cand lichidul scade, cel rosu de la frana de mana ar trebui sa ramana aprins. Mai precis placuta exterioara de pe stanga fata contine senzorul. Ori nu te ajuta searchul, ori nu stiu. Eu am scris c-am pus placute Lucas TRW fata/spate la pretul de 290 lei plus manopera pentru montaj in toamna anului trecut. Priveste poza din mijloc dintre ultimele atasate de GunX pe pagina anterioara. Cand placutele sunt polizate pana ce arata ca un dreptunghi, trebuie schimbate. Vezi acolo cum arata placutele noi, pastila de rasina are forma unui trapez. Daca ai jante de aliaj poti sa te uiti foarte usor printre spite la etrieri sa vezi cum se prezinta, si tragi concluzia. Daca nu, te uiti la nivelul lichidului din paharel, daca e scazut, e cel mai probabil semn ca trebuie schimbate (excludem aici situatia in care s-au mai facut completari ulterioare). Daca scartaie, le schimbi sigur.Sper ca e clar ca tot ce tine de trenul de rulare se schimba pereche, reperele de pe aceeasi axa.PS: La grosimea de 3mm, trebuiau sa fie schimbate deja de vreo... 3mm :(1 point
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.0 points
-
La o asemenea masina nu merita sunetul de tractor, 1.8T este fara indoiala ce ii trebuie. Tot respectul pt tine si pt masina ta.-1 points
-
Pana acum am condus doar o singura masina diesel 1.9 tdi dupa o skoda octavia. Un diesel este ok pe o masina normala. Dar la o masina coupe-sport chiar nu merge. Din contra o sa fie o masina de show merita sa un sunet frumos. Daca zici ca un diesel e superior benzinei de ce nu fac astia supercar-uri diesel? Plus ca nu conteaza asa mult consumul daca o sa fie masina e show. Eu oricum o sa raman fan benzina.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00