Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.12.2010 în toate secţiunile
-
Stiu ca sunt pe net calculatoarele care iti spun spre exemplu ca 195/65 R15 este o roata cu acelasi diametru cu 225/45 R17. Astea nu sunt singurele date totusi care trebuie luate in calcul la un upgrade, totusi. ET-ul si J-ul unei jante pot fi atat de diferite incat chiar daca diametrul rotii e ok, latimea sa aiba repercursiuni neplacute asupra manevrabilitatii si chiar sa nu se potriveasca? Cam care ar fi marjele "de toleranta"?1 point
-
Ne explici si noua unde va veni folia asta (negru mat) pusa? ...eu nu as acoperii toata masina cu asa ceva, nici nu as folosi asa ceva pe ea, deloc. Culoarea cred ca este "Racing Green", mie imi place si i-as da un polish. Stopurile, eu as sugera sa gasesti sau sa faci niste stopuri OEM colorate verde, sa se integreze pe masina, sa fie subtile, asta depinde de nuanta (pot fi si in contrast cu vopseaua masinii). Referitor la jante negre...cred ca atunci ar avea masina prea multe culori inchise pe ea, ar lipsii contrastul de culori de pe ea. Foarte misto evacuarea. (stiu ca am mai zis) It's Soo Right! :wub: Proper Exhaust. [inregistreaza-ne niste "note" dupa ce incalzesti motorul (incalzit in mers, cred ca conteaza) ...poti incerca si cu motorul rece, facem niste comparatii] :icon_thumright:1 point
-
La drum intins indicatorul apei imi arata nici 70 de grade In oras se ridica la 90, adica sta normal. Sa fie oare senzorul sau trebuie pus un carton ceva in fata radiatorului? Imi cer scuze daca sunt OFF-Topic dar sincer aici am considerat ca trebuie sa incadrez aceasta intrebare.1 point
-
Tocmai am condus prima vw bora coupe :)) Nu prea imi place cum a iesit dunga la coltul geamurilor... in spate dar sper sa o rezolv si pe aia... am fost pe la rar sa intreb ce si cum ... si cica domle masina era initial in 1 volum si acum ai facut-o in 2 volume... nu stim daca putem si bla bla bla... o sa vad saptamana viitoare exact cum fac cu rar-ul ca nu prea am timp sapt asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ai inchidere centralizata din fabrica?cu cheie briceag OEM? daca da vezi ca sunt colegi in aria vanzari care vand chei tip briceag OEM te duci pe urma la EUROKEY in Manastur sa iti copieze lamela si sa iti puna cip apoi cauti pe cineva care are vagtacho sa iti pupe cipu cu immo(se poate si la Autoworld daca te orientezi bine scapi ieftin) si tot pe forum gasesti procedura de invatare a cheii(telecomenzii de la cheie)sa fie recunoscuta de masina toate cele bune1 point
-
Totusi, de unde ai acest consum mediu, daca in regim urban in MAXIM DE FORJA ai 6,5%, iar in afara 4,2%? Daca mergi economic in oras, ce consum scoti?Inteleg ca 4,2% ai la 70-80 km/h, dar logic, oricum ai merge, nu ai cum sa consumi extraurban mai mult de 6,5%, cat ai in oras cu MAXIM DE FORJA. Cred ca si un scuter consuma in oras cu MAXIM DE FORJA mai mult decat masina ta de 1700 kg. In cazul tau, metabondul a facut minuni. La propriu. Ascultati si bagati la cap voi "Toma necredinciosii"-lor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
RRS, Mufa care face legatura cu semnalizarea din oglinda si lumina de jos ( daca ai asa ceva) este in oglinda si are o siguranta mica, pe care recunosc ca eu am rupt-o la prima demontare, fiindca practic nu am vazut-o . Acea mufa, din vibratii iese, este suficient sa se miste un mm , si face sau nu face contact. Deci desfa oglinda si verifica mufa daca este bine fixata- daca are joc leg-o cu o sirmulita, ca e in interiorul oglinzii si nu se vede. Din poza se vede ca la mine este legata cu sirma si nu mai am probleme .1 point
-
Exact, rezistenta e imensa. Rezistenta trebuie sa fie intre 8 si 12, poate mai mult poate mai putin dar 800 e enorm. Desfaci oglinda, ajungi la cablaj si refaci legatura dintre pinii unde se conecteaza papucul si cablajul, cu o lita ceva, daca este intrerupt. Este cel mai des intalnit de mine defect. Ai sanse mari sa repari.1 point
-
Si eu am avut matasea broastei in zona aia fiindca aveam o fisura in zona transparenta pe care am neglijat-o. Metoda cu dezlipirea este buna dar este ultima solutie. Mai inainte iti recomand o varianta mai sigura : desfaci oglinda asa cum ti-au explicat ( eu folosesc pentru asta o lama lata de circa 10mm cu margini rotunjite si virf ascutit ca la dalta), scoti becul, scoti mufa ( atentie ca are o siguranta subtire din plastic, pe care daca o rupi trebuie sa legi mufa cu sirma, fiindca iese singura in timp de la trepidatii ) si dai jos parte inferioara. Si acum vine partea mai speciala. In loc sa dezlipesti partea transparenta ( daca ai fisurat-o dai doua milioane jumate pe una noua) dezlipesti parte neagra ( in care este si mufa ) si care iese si cu placuta de circuit pe care sint led-urile pentru semnalizare. Astfel ramine o carcasa cu doua compartimente si doua gauri pe unde le poti spala ( si ai si avantajul ca la spalare nu risti sa distrugi circuitul ). Dupa curatare lipesti la loc ( oricum e in interiorul carcasei deci riscul sa intre apa in caz ca nu ai lipit cum trebuie este mic ), si montezi restul oglinzii. In poza la mine este lipitura peste tot fiindca am avut-o sparta, tu desfaci numai partea incercuita cu rosu.1 point
-
Salut Nu cred ca merge cu vagcom/VCDS. Ar trebui sa incerci cu un vag commander.1 point
-
Super smecheria asta... Am folosit si eu Metabond, la masina mea, care avea probleme la simeringurile de la supape. Dupa folosire a facut minuni: Mi s-au strans si blocat segmentii de ungere si radieri pe pistoane (segmentii de compresie erau buni, aveam compresia ca la un motor nou), consumul de ulei de la 1L la 3000km a ajuns la 1L la 1000-1500km... Dupa desfacerea completa a motorului si spalarea lui pe interior + schimbare simeringuri si ghiduri supape...motorul este ca nou. Deci intr-adevar pot spune ca a facut ceva schimbari la motor :)...asa ca aveti grija la solutiile acestea magice. Cred ca fac bine cand motorul este bun :blah: . Cel mai ciudat lucru a fost ca solutia Metabond am cumparat-o de la reprezentanta Skoda din Bacau, la recomandarea sefului de service. Nu spun ca ar fi regula dar am relatat doar o simpla intamplare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
catyon. Nu te ingrijora caci la inceput consuma mai mult , din cate am citit instalatia ai montato in 10 martie asa ca mai ai de asteptat ... si mie la inceput mi-a luat si 15 % in schimb acum dupa aproximativ 2000 km de la montaj am facut azi un drum de bucuresti mers lejer 50-70 in loc. si 90-100 pe autostrada am parcurs pana in prezent 515 km cu 46 l de gaz rompetrol deci eu ma declar multumit am facut un drum de bucuresti cu 100 lei .... ma bate dumnezeu daca spun ca nu sunt multumit si inca nu am terminat gazul din butelie sunt pe ledul rosu acum !1 point
-
exista un set care costa 6mil si se monteaza pe interiorul tapiteriei scaunului. eu mi-am motat si am luat butoane originale si totul e ca si stock. daca intereseaza pe cineva PM1 point
-
la mine apare eroare la unul dintre senzori : Address 02: Auto Trans Labels: None Control Module Part Number: 6N0 927 735 C Component and/or Version: DS085 Getriebe 1070 Software Coding: 32767 Work Shop Code: WSC 50687 2 Faults Found: 00839 - Valve 4 for Gear Selection (N287) 35-00 - - Atasez si o poza in care am marcat piesa defecta : Aici se vede un cod pe piesa dar in ETKA nu o identifica Stie cineva cum identific piesa ?-1 points
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.-1 points
-
in iunie 2006 am achizitionat din germania un autoturism vw passat 1,9 tdi 74 kw, fabricatie 2003, care avea la bord 154k km. sincer, avand incredere in neamt, nici nu am verificat sa vad daca are roata de rezerva(pe care cu stupoare am constatatat ca nu o am mult prea tarziu pt a ma putea intoarce sa fac scandal), nicidecum nu m-am uitat la nivelul uleiului - nefiind nimic aprins la bord. in drum spre casa, dupa alergare continua si forja nu mai spun(trebuia sa ma tin de un 320 150 cp), pe langa budapesta mi s-a aprins becul la ulei. am oprit in peco si am cumparat un bidon de shell pt pumpe duse(fiind o cheltuiala neprevazuta, a fost cea mai ieftina varianta a momentului) cu care am completat. cand am ajuns acasa am pus in motor castrol txt 505.01, 5w40 si un metabond gold. la 165k km la bord, am golit din motor 3,7 l de ulei(in conditiile in care sunt vitezoman notoriu). am continuat tot cu txt 505.01 fara niciun aditiv sau tratament, iar la 175k am scos din motor 3,8 l ulei, fapt care m-a determinat ca la acel schimb sa bag(am lucrat in distributie de uleiuri si mi-a cazut in mana) castrol slx longlife 2 0w30 ulei din care pana am vandut-o in iunie 2007 la 182k, a mancat nesemnificativ pe joja. consum verificat de la plin la plin, cu maxim de forja in regim urban - 6,5 l, iar afara la 70-80 km/h am scos pe computer 4,2 l. avand experienta asta cu metabond, am hotarat sa bag si la masina din semnatura. o sa mai postez cu eventuale sesizari pro sau contra. tin sa precizez ca un consum mediu este de 7,8 l-1 points
-
probabil a fost meritul masinii, ca si cea din semnatura, mergea numai cu evo5 de la mol - oricum, sa strice motorul metabondul, exclus! am cativa prieteni care au folosit asa ceva cel putin o data si nu au avut nici un fel de problema...si chiar daca nu influenteaza cu nimic in bine, e vorba de orgoliu "masina vecinului are si a mea nu?!" - ...glumeam :))) spunea cineva mai sus ca si-ar face stoc pt nustiucat timp...si eu mi-as face stoc de un motor nou, daca ar fi cazul... best regards SHARANEL, daca citeai cu atentie ce am scris, iti dadeai seama ca acest consum mediu de 7,8 despre care povestesc in ultima fraza, este al masinii din semnatura, care este DSG, ci nu al celeilalte pe care am avut-o inainte, a carei masa in certificat(si bineinteles si in realitate) era de 1550 kg - break-1 points
-
Trebuie schimbat alternatorul ... axul e tocit de la rola. unul nou incepe de la 1000 ron cu cel vechi la schimb. Am gasit SH la 500. Se poate pune unul de 90 A in locul celui de 120 ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00