Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2010 în toate secţiunile
-
Ca sa o si auziti/vedeti "la lucru" :) : Doar cateva secunde, filmate cu un telefon. In WE promitem un filmulet mai pofi, intr-o zapada si mai pare, si cu ceva actiune. Un drum la Bolboci, perhaps? Ce zici, Radule :) Sau o parcare alba si maare :) Avem destule optiuni in zona...1 point
-
Evacuare este directa,decat cu catalizatoarele...in rest teava curata...un sunet super frumos.Farurile sunt originale,dar s-a montat in ele angel eyes si xenon faza scurta.Azi am urcat cu ea pana la telecabina din Siania,Cota 1400.Zapada era de 35-40 cm ....nu mi-a venit sa cred ca am urcat pana acolo.anul recut am incercat cu un Hover si sincer s-a inpotmolit la jumatatea pantei.DECI aceasta masina "E NEBUNA RAUUUUU"". :Driver:1 point
-
1 point
-
Un Audi S3 2.0 TFSI. Primul grafic este facut cu software-ul original al masinii si cu o evacuare turbo-back Revo + admisie cold air EVO MS si cu benzina OMV Carrera 100. Stim din experienta ca modelele S3 2.0 TFSI dezvolta o putere ceva mai mare decat cea declarata de fabricant, dar ne-a suprprins si pe noi placut acest rezultat. Evident un mare aport l-a avut evacuarea evacuarea turbo-back Revo de 3" si admisia EVO MS care erau deja montate pe masina ( estimam un plus de aprox 15-20 bhp fata de stock ). Rezultatul : - 305 cp - 424 Nm Urmatorul test este facut dupa instalarea si setarea software-ului Revo Stage 2. Am efectuat o serie de teste cu diferite setari, iar setarea optima care ne-a multumit atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al parametrilor de functionare a motorului a fost aceasta : - 355 cp - 461 Nm Urmeaza sa fie montata o pompa de benzina de inalta presiune aftermarket, dupa care vom trece la Revo Stage 2+.1 point
-
1 point
-
Imi cer scuze daca ai rezolvat problema deja, dar sa stii ca nu ajunge 1 litru de ulei pentru servo, dupa cate stiu eu iti trebuie 1.7 litri. Sa ai grija sa-l iei dupa specificatii ca o sa mearga aiurea pompa daca pui altfel de ulei.1 point
-
Merci mult Florin. Legat de modificarile facute o sa iti dau un pm, e destul de complicat si o sa fie un post lung altfel :)1 point
-
Hai acum cu pragurile! Super treaba pana acum! P.S. ce vroiam sa te intreb..... ce modificari ai facut sa pui bara de GTI pe masina?1 point
-
1 point
-
Si eu zic ca am facut o alegere foarte buna, deoarece sunt multumit de sistemul audio al masinii, cu toate ca imi doresc si un mic woofer ca sa am un bass mai puternic :) iar ceva 2DIN ma costa cam mult vorba lu` Darius. Vali ce sa zic despre bluetoth ready, din cate am inteles si am rasfoit carticica, in pararel cu un alt dispozitiv pe care il poti achitiziona si se conecteaza prin cele 2 iesiri jak, din lateral ai posibilitatea sa conectezi prin bluetoth alte dispozitive de pe care sa rulezi muzica. Am ales ca loc de depozitare torpedoul deoarece, nu voi umbla prea mult la el, dupa ce voi pune toata muzica dorita ( suporta 8 Giga ) .. si in torpedou umblam rar, doar cand cautam cate un cd... o sa fie mai bine protejat si nici cablul de date nu parea prea lung ! Nu cred ca ar fi ajung pana in cotiera ..+ ca pe la jumatatea lui mai are un comutator (MP3 - CDC sau CCD nu mai retin ce scria )care oricum nu trecea prin gaurica din cotierapentru ca este cam maricel ( se vede si in poze ). Iar in cotiera am diverse chestii mai uzuale, la care umblu mult mai des :lol:1 point
-
Mufele sunt exact ce iti trebuie. Verifica in cartea aparatului - in schema de montare - daca nu scrie cumva ca la masinile VW, trebuie facut swap intre cei doi papuci rosu si galben...adica, combinate rosu cu galben si nu rosu cu rosu si galben cu galben.1 point
-
1 point
-
Terminati mai cu faze din astea haioase cu spart masina sa iti ia chinezescu! Fdy,bravo man,nu iti era mai usor daca il aduceai in cotiera? Si ce inseamna bluetoth ready?ca parca scria pe el. Brgds1 point
-
Pai asta numai un mecanic iti va putea spune dupa demontare, e nevoie doar de discul de ambreiaj sau complet cu tot cu placa de presiune si ce mai e pe acolo. Ideea e ca manopera dureza mult deci nu se prea merita sa dai jos cutia de viteze si sa nu schmbi un kit de ambreiaj complet.1 point
-
1 point
-
Sunt multe mici elemente care pot fi albastre, fara a incarca masina. Mai ales pe interior. Mai trebuie studiata problema, dar pentru inceput jantele ar arata foarte bine cu albastru. Etrierii de asemenea.1 point
-
1 point
-
Felicitari pt bara. Sper ca ai primit mesajul meu azi. Arata genial! forget the plate!1 point
-
Mi-am facut in sfarsit cont pe spritmonitor.de sa vad si eu cati bani dau pe benzina respectiv motorina. Pentru cei care vor sa stie cat consuma masina si cati bani au cheltuit cu ea, e o solutie buna.1 point
-
1 point
-
din ce-ai zis aici, e ca si cum ai deconecta si reconecta bateria. vezi sa nu cumva sa fie masa slaba pe caroserie, bornele oxidate, vreo borna intrerupta, etc. mi se pare oarecum ciudata partea cu contactul pentru ca nu as fi crezut ca se poate intampla asa ceva de-acolo. vezi ca in capacul de pe baterie mai sunt cateva fire prinse cu niste suruburi si niste sigurante. sigurantele stiam ca sunt de la electroventilatoare, dar vezi s nu fie oxidate piciorusele. uita-te si acolo.1 point
-
Salut Nu cred ca merge cu vagcom/VCDS. Ar trebui sa incerci cu un vag commander.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sal, Frumos tanculetul . Daca vrei sa-i aduci anumite modificari estetice si tehnice uitete la "masina mea" . Te pot ajuta cu unele sfaturi si preturi . O seara buna .1 point
-
1 point
-
Hro - cred ca este vorba de acelasi model de cluster si la masina ta cat si la cea despre care vorbesc eu. Maine dimineata o sa incerc cu VAG-ul poate resuesc asa si revin cu detalii.1 point
-
Salutare, sunt curios de o treaba. CUm fac sa apara pe clusterul unui Audi A6 viteza masinii. Am cautat in topicurile destinate "secretelor ce le ascunde climatronicul" si alte cateva dar nu m-am lamurit cu nimic. Stie cineva unde s-a discutat problema sau cum se poate rezolva ? Multumesc.1 point
-
1 point
-
nu mai porni masina... turbina e dusa, si uleiul e peste tot... trebuie desfacut motorul, curatat tot uleiul, turbina noua, etc... distractie de 1000 euro si 4-5 zile de munca.0 points
-
Da,si intra-5-a este ok,oprirea motorului,secret-ul este sa ati da-i seama sa sti cum sa reactionezi in acel moment.Alti intra in panica nestiind ce sa faca sa al opreasca.ajungand pur si simplu sa se uite la el cum se distruge la propriu0 points
-
am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva in legatura cu indoitul portierii: unde o pot face si eu in iasi? astept rasp la adresa de mail: twinky_style@yahoo.com daca ma poate ajuta cineva va multumesc!!!!!-1 points
-
Sefu ! Multumesc mult de oferta, vag nu am si sa ma duc la service sa imi faca o.scanare nu m-am dus ca am experiente meplacute ci.mecanicii cqte stie ei pe toate si tu esti un bou " haldexul este corp comun cu dif spate si se.baga.acelas ulei, stiu eu, aaaa vezi ca ti-am complectat cu ulei de cutie" si dupa aia mai suna si.dupaone acasa sa mu am lasat ceva.la baieti ""macar unilion" , va.povestesc eu cu alta ocazie tpata povestea. Fiind spuse cele de sus.m-am tavalit azi in fata bloculu la -3 grade si mi-am dat jos hodimul, l-am liat acas sa il desfac.sa.ii fac o revizie dar nu am reusit ca erau surubirile blocate , reusit sa rup un bit in stea si sa rad colturile altuia dar am constatat ca am rupt firul rosu on 2.locuri, pe care l--am reparat si am montat soba pe masina, el saracil.porneste scoate um fum infernal dar se opreste repede deoarece cred ca.am golit caloriferul som spate. Apa ajunge pana la sobita fierbinte dar de ea.nu mai trece ca sunt conductele reci dupa el si aerotema din spate baga rece cand in fata baga cald. In conclizie godinulerge dar trebuie aetisit cumva, are cineva o idee cum sa fac ? Scuzatii scrisul ca am scris de pe telefon . :D-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00