Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2010 în toate secţiunile

  1. Deja esti offtopic rau si ai iz de manea. Nu te-a facut nimeni muritor de foame, nu e nimeni invidios pe situatia ta materiala (buna sau rea, oricum ar fi ea...), cu atat mai putin eu sau compania unde lucrez eu (IT) nu avem de suferit de pe urma activitatii tale care iti permite sa-ti castigi o paine. Nu e cazul sa faci tu insinuari aberante. Iar faptul ca ti se raspunde la mesajele ce le postezi pe acest forum e un lucru natural. Asa se procedeaza pe un forum. Nu-ti rastalmaceste nimeni vorbele ! In plus nu trebuie sa-ti impui tu parerea asupra celorlati, fiecare are dreptul de a avea o opinie persoanala....cu atat mai mult cu cat dovedesti ca ai slabe pregatiri in domeniu (asculti cu urechea un motor si apoi garantezi ca masina este excelenta, ba chiar sustii ca un tester electronic nu are nici o relevanta in domeniul auto) Ca sfat, in momentul in care ti se dovedeste cu argumente tehnice, fizice, logice etc (solide, intr-un cuvant) ca nu ai dreptate, e bine s-o lasi balta. Revenind ontopic: luati-va masini din Germania, dar mare atentie. Au inceput si germanii sa se "romanizeze". Cum au zis si colegii mai sus, se pot testa foarte lejer si in Germania si nu esti obligat sa cumperi toate rapciugile. La fel ca si in RO.
    1 point
  2. Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema la masina din avatar in sensul ca la temperaturi mai mici de 7-8 grade pornea balbait in doua trei pistoane sau cateodata nu pornea deloc. Am schimbat senzor antigel, bujii + fise, bobina de inductie, senzor vilbrochen, regulator presiune benzina din rampa injectoarelor, curatat si adaptat clapeta si EGR si tot nu s-a rezolvat, presiunea in rampa este 3,5 barr. In tot acest timp nu am avut nici un fel de eroare pe vag-com, lucru frustrant de altfel, la pornirile din timpul zilei masina pornea perfect ceea ce m-a dus cu gandul ca dimineata nu intra socul electronic. Acest lucru dupa parerea mea se putea intampla din 2 cauze: clapeta defecta sau ECU interpreteaza gresit datele de la senzorul antigel si la temperaturi de 7 grade da benzina ca la 20. Din aceasta cauza socul nu intra crezand ca sunt 20 de grade si cu putinul de benzina pe care il primeste motorul porneste si moare imediat sau merge in 2-3 pistoane. Plecand de la supozitia ca ECU nu comanda corect cantitatea de benzina, am masurat rezistenta senzorului de antigel ( cel care da date la ECU nu cel care afiseaza in bord)la 10 grade citite pe vag com si am gasit valoarea de 3000 ohmi, pentru a cobori artificial temperatura antigelului am legat in serie cu rezistenta de pe senzor inca una de 5000 ohmi dand impresia lui ECU ca temperatura este sub 0 grade. La aceasta rezistenta am atasat si un intrerupator on-off care imi permite sa sa pacalesc ECU doar cand motorul nu porneste. Cu acest artificiu am scapat definitiv de pornirile nereusite cand temperatura este sub +7 grade, acum nu numai ca intra socul dar relantiul sta la 1300 rpm cca 2-3 sec pana decuplez butonul. Butonul il folosesc doar cand am porniri nereusite, daca il folosesti de fiecare data se va inregistra eroarea de functionare defectoasa a senzorului ANTIGEL.
    1 point
  3. voicud, scoate furtunasul de la egr si sunt sane mari sa ai o surpriza, placuta. funKys, si la tine e valabil, partea cu mirosul si fumul. Pentru lenea din ea tre. facut clar diagnoza. Ce poti face fara diagnoza, scoate mufa de la MAF, vezi ce zice, la fel poti sa ai o surpriza, placuta. Daca nu, mai sunt destule de verificat, numai cu diagnoza, sau mai poti verifica manual si actuatorul la turbina. Toate cele bune.
    1 point
  4. Ok, putina lume in Romania cunoaste "povestea" etanolului in carburanti. La o masina normala (cum sunt 99,99% din cele de pe forum) va creste consumul. Punct. Eventual, incep sa apara si alte probleme, pt. ca ethanolul topeste plasticele si furtunele normale folosite la sistemul de combustibil. (deci si membranele pompei de benzina). Daciile vechi nu vor porni iarna, ca bonus :) SINGURUL motiv pt. care se introduce aceasta benzina este cel legat de poluare, si faptul ca se doreste/incearca diminuarea dependentei de combustibili fosili. Arderea ethanolului degaja mai putina energie decat arderea benzinei... de aici, nu-i greu de intuit ce dezavantaje rezulta. Ca idee, o masina cu ethanol pur nu porneste la temp mai mici de 15 grade ! Iar in Brazilia masinile au rezervor auxiliar de benzina pt. pornirea la temp sub 15 grade (cu plus, retineti) . Motivul pt. care in Brazilia s-a mers cu ethanol este legat de taxe, si de dorinta guvernului Brazilian de a nu depinde de importuri de combustibil. Atat. Ethanolul intr-adevar are o cifra "echivalenta" octanica mai mare decat a benzinei, dar, dupa cum stim, cifra octanica indica rezistenta la PREDETONARE, nu energia degajata, drept urmare, in teorie benzina cu ethanol ar fi buna in masini special preparate, cu motoare cu rata mare de compresie si curbe de avans foarte agresive - NU este cazul masinilor normale. Deci, pe scurt: combustibilul cu ethanol este introdus doar din motive ecologice, masinile normale nu au nici un avantaj ruland cu acest tip de combustibil, iar in strainatate, astia fug ca dracul de tamaie de benzina cu ethanol. Pt doritori, ofer urmatoarea lectura: http://www.fuel-testers.com/MPG_gas_efficiency_E10_ethanol.html http://www.fuel-testers.com/ethanol_fuel_disadvantages.html http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel In theory, all fuel-driven vehicles have a fuel economy (measured as miles per US gallon, or liters per 100 km) that is directly proportional to the fuel's energy content.[42] In reality, there are many other variables that come into play that affect the performance of a particular fuel in a particular engine. Ethanol contains approx. 34% less energy per unit volume than gasoline,
    1 point
  5. Buna, eu folosesc momentan 10w40 de la mobil formula S am un consum de 1l la 10000km, merita sa trec la 5w40 sau mai bine raman la acesta. Schimbul posibi sa il fac cu aral sa vedem asta cum este.
    1 point
  6. daca tipa aia la service ca nu e vina lor iti dau eu un baiat sa-l dea jos si sa-l puna la loc.vine in timpul liber,si face treaba super buna,tot orasul il cunoaste.noua ne-a pus parbrize la A4,Tigra,Cielo,Tico,etc.bafta LE:face rost si de parbrize noi,si second hand,repara crapaturi si "bule" de-alea PS:nu-i fac reclama,face treaba buna si am zis sa va ajut.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!