Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2010 în toate secţiunile
-
Salut! Am si eu o fabia din noi 2005. De curand am implinit 5000 km. Sunt foarte multumit de ea. O singura nedumerire as avea. Nu mi se pare ca ar avea frane foarte bune. Pot sa o compar cu clio sau megane pentru ca altceva n-am condus. Franele alea te pun in cap. In fabia insa pot sa apas cat de tare vreau si tot nu se compara. As vrea si parerile voastre. Va multumesc.1 point
-
1 point
-
Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema la masina din avatar in sensul ca la temperaturi mai mici de 7-8 grade pornea balbait in doua trei pistoane sau cateodata nu pornea deloc. Am schimbat senzor antigel, bujii + fise, bobina de inductie, senzor vilbrochen, regulator presiune benzina din rampa injectoarelor, curatat si adaptat clapeta si EGR si tot nu s-a rezolvat, presiunea in rampa este 3,5 barr. In tot acest timp nu am avut nici un fel de eroare pe vag-com, lucru frustrant de altfel, la pornirile din timpul zilei masina pornea perfect ceea ce m-a dus cu gandul ca dimineata nu intra socul electronic. Acest lucru dupa parerea mea se putea intampla din 2 cauze: clapeta defecta sau ECU interpreteaza gresit datele de la senzorul antigel si la temperaturi de 7 grade da benzina ca la 20. Din aceasta cauza socul nu intra crezand ca sunt 20 de grade si cu putinul de benzina pe care il primeste motorul porneste si moare imediat sau merge in 2-3 pistoane. Plecand de la supozitia ca ECU nu comanda corect cantitatea de benzina, am masurat rezistenta senzorului de antigel ( cel care da date la ECU nu cel care afiseaza in bord)la 10 grade citite pe vag com si am gasit valoarea de 3000 ohmi, pentru a cobori artificial temperatura antigelului am legat in serie cu rezistenta de pe senzor inca una de 5000 ohmi dand impresia lui ECU ca temperatura este sub 0 grade. La aceasta rezistenta am atasat si un intrerupator on-off care imi permite sa sa pacalesc ECU doar cand motorul nu porneste. Cu acest artificiu am scapat definitiv de pornirile nereusite cand temperatura este sub +7 grade, acum nu numai ca intra socul dar relantiul sta la 1300 rpm cca 2-3 sec pana decuplez butonul. Butonul il folosesc doar cand am porniri nereusite, daca il folosesti de fiecare data se va inregistra eroarea de functionare defectoasa a senzorului ANTIGEL.1 point
-
Martorul de placute frane nu te atentioneaza ca mai ai 2 km si se duc...te atentioneaza cu ceva timp pana la uzura totala. Eu cred ca din cauza uzurii discului sa format margine taioasa si atinge cablurile cu mult inainte sa se uzeze placutele. Este recomandat sa schimbi si discurile si placutele,sau poti strunji la nivel discurile.Daca zici ca sunt bune placutele >15mm le mai poti folosi dar o sa apara in continuare martorul deoarece au fost atinse la cabluri. Uite o poza informativa ,luata de pe net.1 point
-
Eroarea ta are legatura cu turbina - de aici si suieratul respectiv. Posibil geometrie variabila care agata sau actuator turbina blocat. De recomandat este sa faci si un log in mers sa vezi exact valorile inregistrate. Explicatia erorii o ai aici1 point
-
Gresit. In rest nu e deloc cancan. Nu poti sa emiti pretentii daca vrei sa achizitionezi o masina la mana a doua care costa 2-3 mii de euro. Iti stabilesti cateva caracteristici minime pe care trebuie sa le indeplineasca masina si apoi te apuci de cautat. Un om normal, cand are in plan o cheltuiala de 8-10-12 mii de euro pe o masina, subliniez, masoara de 5 ori si taie o singura data. Nu e o suma de ici de colo pe care sa iti permiti sa o arunci pe 300.000KM doar ca motorul suna bine sau pt ca nu bate, nu troncane cum am vazut ca scrie toata lumea in anunturi (tampita si enervanta expresie apropo). Peste 60-70% din populatia Romaniei ar trebui sa munceasca fara sa consume nimic, vreme de 5 ani ca sa poata sa stranga o astfel de suma de bani. Corect. Nu ti se pare normal? Si cei 1000 de posesori de Passat B6 au schimbat injectoarele imediat cum au picat, asa cum spui tu ca fac nemtii la taxiuri. De ce incearca majoritatea sa scape de ele acum? Doar au schimbat tot si nu mai bate, nu mai troncane nimic. Toarce asa frumos motorul, mama mama. Pana la urmatoarea problema specifica motorizarii. Nu romanul are o problema cand aude de 300.000, ci ratiunea umana inidferent de ce nationalitate are. Ratiunea. Nu am nimic impotriva unui astfel de kilometraj. Daca masina mea o sa aiba o viata atat de lunga sau peste, o sa fiu bucuros. Daca nu o sa-mi permit s-o schimb, nu-i nimic, incercam 500.000 sau 1.000.000. :cool: Sunt impotriva samsarilor care vand masini cu un astfel de rulaj si cer o suma exorbitant de mare pe o masina care nu ar trebui sa coste atat. De fapt mint, am ceva impotriva celor care vand masini la mana a doua cu 198.998k de kilometrii pe bord sau care mai sunt cifrele actuale de prin targ si peste 300.000 reali. Daca imi place o masina o cumpar si la 450.000 mii, nu trebuie sa ma minta si sa ceara o viata de om pe ea. Gresit, iar. Masina buna este cea care trece un anumit numar de teste. Ca nu toti folosim aceleasi teste, e alta problema. Unii folosim trompa lui Eustachio, altii testele de noxe, caroserie, amortizoare si restul. :) Drum bun! P.S. Voi va faceti ca nu observati situatia economica actuala din Romania sau ce? Vad din ce in ce mai multe anunturi cu preturi pentru masini vechi de 6-8 ani care costa cat 3-4 ani de munca la un loc. :o Cum bine spune un prieten, Te-am pus eu ma sa dai 20 de mii pe ea acum 2-3 ani? Cere pretul corect nu cat consideri tu ca ar face o masina cu 150.000 de km doar la ultimul proprietar.1 point
-
@ gabyte00 - nu se poate. trebuie defacut bordul si vazut ce e cu butonul respectiv, sau parghia ce-l apasa e crapata/rupta. @ Moog - se desface bordul - sa ai acces la ceasuri / ace indicatoare, se da cu vag-com `output test` pe ceasuri si vezi variatiatia fiecaruia. Se regleaza `cu mana` pozitia acului indicator :)1 point
-
Sa ne spui si noua ce au gasit/schimbat/reglat, amanuntit. Iti vom fi vesnic recunoscatori...:)1 point
-
poate este de ajutor la cineva eu dupa asta am reusit sa il pun pe picioare pe al meu,sper sa va fie de ajutor. http://www.sgaf.de/content/zuheizer-062004-2530511 point
-
Uite aici niste poze in demontarea lui ,chiar daca e in rusa, macar din poze iti dai seama ce si cum. :icon_thumright: sharan_zuheizer.pdf1 point
-
Arata bestial masina in culoarea in care e acum! De ce sa te legi la cap daca nu te doare?1 point
-
inteleg... Am fost cu ea la reprezentanta vw si au zis ca presiunea nu ar fi buna din cauza ca am turatia scazuta, mi-au adaptat clapeta de acceleratie, dar in fine nu are legatura ca tot se aprinde. Oricum nici nu ma asteptam sa imi dea vreun raspuns concret... in fine. Ceea ce am uitat eu sa precizez e ca bateria mea e aproape descarcata, are un element care nu mai lucreaza bine sau ceva de genu asta... Mi s-a intamplat in ultima perioada sa mi se reseteze kilometraju si ceasul, in mers, si sa se aprinda toti martorii din bord, exact cum se aprind cand pui contactul. Asta de mai multe ori chiar... Deci am bateria dusa, trebuie schimbata. Maine o schimb... :( Se poate ca martorul de presiune ulei care ma necajeste pe mine la culme sa se aprinda din cauza bateriei descarcate... Asa e ??? Spun asta deoarece eu circul cu masina zilnic, iar martorul se aprinde de mai bine de o luna incoace, motorul merge f. bine, are zvac, isi face ungerea,compresia etc, nu mananca ulei, nu pierd ulei... Ma gandesc ca se ducea motorul in timpul asta daca era ceva :D1 point
-
-1 points
-
Mda cade varianta ,,vopsirea,, Multumesc de pareri , dar o pereche de S6 DRL se poate? cele originale bineinteles ( avand in vedere ca eu nu am proiectoare sper ca nu e foarte complicat de montat) acestea din link http://www.geilekarre.de/upload/karre/1587529.jpg http://i15.ebayimg.com/03/i/000/ea/a7/ec19_1_b.JPG-1 points
-
Vezi ca pe filtrul de aer este trecuta data de fabricatie....Te ajut eu daca nu intuiesti care este (vorba lui.... :) ) 21.07.2010 ora 17 si 50 min. Ce crezi? este scimbat sau nu ??? Referitor la siguranta lipsa da-mi voie sa ma indoiesc de spusele tale sau ale celor de la mti carora le tot dai apa la moara aici pe topicul Alto.....Inteleg ca mai intii ai facut o diagnoza si ai vazut ca senzorul pedalei ar fi defect dupa care ai fost la mti si acolo au gasit siguranta lipsa. Nu cumva tocmai tu sau cel care afacut diagnoza s-a uitat la ea si a introdus-o in alt soclu liber? Eu cred ca da. Apropo dupa punerea contactului si/sau pornirea motorului (fara ambreiaj apasat), in blocul de valori masurate, bit-ul corespunzator pozitiei pedalei de ambtreiaj ramine in stare 1 pina la prima apasare a ambreiajului. Asta se intimpla la toata platforma :icon_thumright: si nu inseamna ca senzorul G476 este defect.. Numai bine!-1 points
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00