Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2010 în toate secţiunile
-
Salut !!Dupa cum vedeti sunt nou pe forum ... Felicitari in primul rand pentru realizarea acestui forum ... Am ceva pentru toti posesorii Vw golf 3 si Vento ... Am un catalog auto mai vechi de prin 98 dar foarte util ... Cuprinde mai toate marcile de masini si modele ale acestor marci printre care si Volkswagen ... Istoricul modelului GOLF 3 si Vento date tehnice avantaje dezavantaje experienta de service ale acestor modele de la VW ... Sper sa va fie utile .... Volkswagen Golf 3 / Vento Mica Descriere : Generatia a-3-a prezinta aceleasi tipuri de caroserie: cu 3 sau 5 usi combi cu 5 usi si cabrio. Doar Vento succesorul modelului Jetta este prezent numai cu 4 usi. Tractiunea pe puntea fata este antrenata de motoare de 1.4 - > 2.8 l iar cea integrala de motoarele 1.8 -> 2.9 l . Istoricul modelului in 09/1991 - Inlocuirea generatiei a-2-a de Golf cu generatia a-3-a. Golful desemnat automobilul anului 1992 este echipat cu motoare pe benzina cu 4 cilindri de 1.4 1.8 si 2.0 cu 6 cilindri de 2.8 si diesel sau turbo diesel de 1.9 l . in 01/1992 - Schimbarea Golfului este urmata traditional de inlocuirea Jetta cu Vento. in 11/1992 - La variantele GT si GL intra in dotare motoarele de 1.8l si 90 cp . in 04/1993 - Golfurile GTI se pot mandri cu inscriptia 16v de aceasta data de 150 cp . in 08/1993 - Golful cabrio fabricat din 1979 pe baza mecanica a seriei Golf 1 iese la pensie fiind inlocuit de un cabrio pe baze Golf 3 . in 04/1995 - Motorul de 1.6l cu injectie multipunct realizeaza 100 cp . in 06 1996 - Prezentarea motorului Diesel cu injectie directa de 110 cp . in 09/1996 - Cabrio se gaseste cu motorul de 1.6l si 100 cp cu 4 cilindri . in 09/1997 - Dupa 6 ani apare generatia a-4-a de Golf pe planseul preluat de la audi A 3 . Caracteristici + Caroserie extrem de sigura si robusta + Interior functional cu materiale de calitate + Multe variante de echipamente si tapiserii + Portbagaj urias de 550 l la Vento + Spatiu suficient pentru obiecte mici in habitaclu + Tinuta de drum si stabilitate in viraje si la mers rectiliniu foarte bune + Suspensie confortabila + Habitaclu silentios + Scaune comode bine concepute + Gama variata de motoare - Dotari de serie puritane - In cl si GT spatarul banchetei spate dintr-o bucata mai putin la Vento - Echipamente de marirea sigurantei doar optionale cu plata separata - Stalpi spate lati care compromit vizibilitatea . Spatele inalt la Vento - Motor de baza relativ slab Defectiuni posibile * Probleme de montaj la primele serii * Scurtcircuite ale echipamentului electric * Defectiuni electrice ale motorului * Desprinderea furtunelor de lichid de racire * Arderea garniturii de chiulasa * Bordul zgomotos cu jocuri * Uzura rulmentilor rotilor * Defectiuni ale mecanismului de directie * Uzura garniturilor de frana * Deteriorarea amortizorului de vibratii al esapamentului la TDI Experienta de Service Datorita pornirii pripite a fabricatiei increderea in calitatea golfurilor a scazut , datorita defectiunilor de montaj , fiind nevoie si de unele modificari constructive . Datorita utilizarii vopselelor ecologice pe baza de apa , au aparut probleme cu vopseaua . Fata de seriile anterioare coroziunea apare mai repede pe toba de esapament chiar dupa 2-3 ani pe toba de esapament. Farurile sunt predispuse spre aburire . Pe usile prost asamblate care zangane tapiseria este fragila si broastele functioneaza necorespunzator . Servomotoarele dispozitivelor de reglare a farurilor pot sa porneasca necomandat iar iluminarea interioara poate sa se aprinda chiar si dupa inchiderea usilor . Alte defectiuni : deteriorarea computerului , dispozitivelor de reglare a farurilor , indicatorul de nivel a combustibilului , scaunele care zangane , scartaitul franelor , deteriorarea lamelelor stergatoarelor de parbriz , aburirea farurilor , intepenirea dispozitivelor automate de reglare a centurilor de siguranta , deteriorarea mecanismului de actionare a tr4apei pavilionului. Trapa poate produce neplaceri si prin suieratul aerului , prin lipsa etanseitatii si prin deteriorarea butonului de actionare . Aceste defectiuni au fost ameliorate dupa cel mult 9 luni de la data pornirii fabricatiei de catre uzina VW . De asemenea fabrica a avut in vedere si reclamatiile cu privire la vibrarea pedalelor de acceleratie si ambreiaj . Functionarea neregulata a motorului VR 6 poate fi remediata prin inlocuirea bujiilor . Au existat serii care au fost fabricare cu cabluri electrice prea scurte care amenintau cu scurtcircuitul . Deseori conductorul electric al stergatorului de parbriz spate poate provoca neplaceri din cauza izolatiei proaste . Partea electrica poate provoca si alte neplaceri la contactul aprinderii la bobina de inductie sau pompa cu alimentare electrica . Probleme mai serioase pot aparea datorita desprinderii furtunelor de lichid de racire care datorita neatentiei poate provoca arderea garniturii de chiulasa . Verificarea sistemului de racire trebuie inceputa de la vasul de expansiune daca apare suprapresiune sau daca lichidul de racire este tulbure inseamna ca s-a deteriorat garnitura de chiulasa . Unele motoare de 1400 cmc au batai in gol la ralanti ceea ce reflecta uzura ghidurilor de supapa aceasta remediinduse prin inlocuirea chiulasei . La vento din primul an de productie intepenesc broastele capotei portbagajului . In continuare si la modelele mai noi se intampla ca bordul sa zangane . Se pot uza rulmentii rotilor dar prin regalrea lor se poate evita inlocuirea . Garniturile de frana nu au viata foarte lunga chiar daca exploatarea nu este extrem de intensiva . De obicei odata cu schimbarea garniturilor de frana se impune si inlocuirea discurilor de frana . La mecanismul de directie se uzeaza elementele casetei de directie aparand jocuri intre ele . La modele fabricate pana in iunie 1994 pot aparea probleme la dieseluri datorita arderii sigurantei bijiilor incandescente . Siguranta potrivita este de 80 A . La motoarele TDI deteriorarea armonicii esapamentului se poate manifesta prin zgomote puternice care apar la mersul in gol sau la oprirea motorului . Rotile sunt sensibile la presiunea interioare iar o abatere de 1.0 - 0.2 bar , avand influenta asupra tinutei de drum... cam atat ce scrie despre golf si vento in catalogul de care am mentionat mai sus :banghead: ... gata ajunge ca ma dor degetele de cat am tastat :P ... o sa si atasez ceea ce am scris aici ..1 point
-
justice, banuiesc ca stii ca sub +4 oC compresorul se opreste, deci instalatia functioneaza pe ECON, chiar daca tu il tii pe AUTO. Iata doua ponturi: -inainte de a opri motorul cu 5 minute, selecteaza modul ECON, astfel tubulatura se va usca. -cand iesi seara din masina, lasa usa deschisa larg ~30 sec, astfel aerul umed si cald din masina se schimba cu aerul uscat de afara. Daca este foarte frig afara, puteti observa cu ochiul liber rotocoalele de abur care ies din masina. Tehnica este identica pentru cei care au termopane acasa si se plang de condens. Cand vorbim de condens, trebuie eliminata CAUZA condensului, sprayurile nu pot face asta.1 point
-
Ai citit foarte bine ce conditii am pus eu in intrebarea mea? Adica , de exemplu, masinile sa fie "stationate de doua zile" ? Adica, "nepornite"? Adica "cu motorul rece"? Iti mentii parerea? Multumesc!1 point
-
@toby01 Da, de acolo se seteaza viteza maxima pentru acele cauciucuri, pentru ca in momentul cand o depasesti sa te avertizeze sonor in bord si printr-un mesaj care nu dispare pana nu ajungi sub acea viteza maxima, ca esti pe cauciucuri de iarna si ca ai depasit siguranta lor data de producator prin acel Vmax scris pe cauciuc.1 point
-
Toate masinile din lume au problema asta, asa e normal...racesti un calorifer ventilandu-l , automat el se raceste , incalzeste habitaclu cat poate si automat lichidul din el se raceste...Mai ganditi si voi inainte sa puneti intrebari dinastea de copii sa nu zic altfel1 point
-
Am o intrebare, pe care tin minte ca am mai vazut-o mai demult, dar nici in ruptul capului search-ul nu ma ajuta. Se poate seta ceasul din vag-com? Se pare ca butonul din dreapta, cel pentru minute s-a suparat pe mine si nu mai vrea de nici o culoare sa mearga.1 point
-
pai cupleaza compresorul cand dai drumul la dezaburire...iar motorul trage mai greu....deci si cureaua de transmisie este mai fortata....cand ai schimbat transmisia ultima data? cand stai la relanti clima este pornita?1 point
-
dupa primele zile de ger, pot sa spun ca izolarea tevilor de sub masina e o idee foarte buna, asta deoarece pe acolo circula apa calda din motor, iar aluminiul are un transfer de energie termica foarte mare (mai mare decat cupru), deci tevile alea de 4m total racesc destul de mult apa din dedeman am cumparat izolator din cauciuc 9x42 lung de 2m si am izolat tevile asa cum trebuie, diferenta se simte, apa urca mai repede la 901 point
-
Asadar: - poza 1 - arata ca fata de rotile actuale, cele noi sunt cu 5.1mm mai mari in diametru - asta inseamna ca masina se va inalta cu 2.55mm. Diferenta pe vitezometru , cum spune si in poza: la o viteza de aprox 110km/h vei avea cu noile roti cu aprox. 2km/h in plus. - poza 2 - fata de rotile actuale, cele noi vor fi mai apropiate de articulatiile rotilor cu 1mm si cu 9mm mai apropiate de marginea aripei.Acest lucru este valabil doar daca ar fi rotile cu prindere 5x100, dar cum ai nevoie si de flanse care ai zis ca au 20mm, asta insemna ca rota noua va fi mai departata de suspensie cu 19mm si mai aproape de marginea aripei cu 29mm - aici trebuie sa vezi daca incape. Fata de rotile actuale ar trebui sa ai o distanta pana la aripa exterioara de minim, zic eu, 45mm - aici nu prea cred ca o sa mearga.... - poza 3 - arata ca anvelopele montate pe jantele BBS sunt ok pentru latimea jantei. Mai exact 235/40/18 pot fi montate pe jante cu latimea cuprinsa intre 8J si 9.5J (impropriu spus 8j pt ca doar 8 inch insemna latiema jantei, iar J este sectiunea inelului jantei - modelul) - poza 4 - arata situatia pe care o ai cu rotile actuale - anvelopele pe care le ai merg (ideal) pe jate cu latimea cuprinsa intre 7.5 si 9 inch - deci anvelopele sunt usor mai late fata de ideal - nu e o problema mare, dar am zis ca e bine sa stii. Din punctul meu de vedere, problema e atunci cand anvelopa este mai ingusta decat latimea jantei - aici ma refer la bordurile si gropile romaniei - poti agata jatele usor pe margini. Poate ai sa ma intrebi unde se vede corelarea intre latimea jantei si ET. Pai calculul se face cu ET si latimea anvelopei pentru ca ea atinge prima in aripa sau in articulatiile suspensiei. Dar putem calcula si corelat cu latimea jantei: - jatele BBS au latimea de 8.5 inch = 215.8(9)mm, iar anvelopele au latimea de 235mm - deci fara grija - daca intra anvelopa in caroserie intra si janta care e mai mica in latime cu aprox. 19mm fata de anvelopa In concluzie, fa niste masuratori de la rota actuala la marginea aripei si vezi ce distante ai. Nu prea cred sa ai mare noroc, dar cine stie... Ar mai exista o solutie sa iti iei anvelope mai inguste astfel incat sa mai maresti distanta fata de aripa - bineinteles dupa ce avem o distanta masurata de tine pe situatia actuala, dar aici mai vb daca tu crezi ca e o solutie posibila pentru tine.... Sper ca te-am putut ajuta.1 point
-
Pune DRL-urile. Arata superb pe R32. Pe alte masini sunt oribile, dar pe R32 arata excelent :icon_cool: Si bineinteles sa iti pui originale de S6, nu chinezarii.1 point
-
1 point
-
Pentru imposibilitatea scoaterii uneori din treapta I si mers inapoi am mai intalnit astfel de simptome si in acele cazuri acest defect era cauzat de jocul arborelui de intrare in cutia de viteze pe care este montat discul de ambreiaj.Jocul era datorat rotirii rulmentului spate al arborelui de intrare in carcasa spate cutie de viteze producand uzura acesteia.In acest caz este necesara inlocuirea carcasei spate si a rulmentului (cele noi sunt prevazute cu o tesitura pentru a preveni rotirea). Se poate verifica daca exista acest joc prin demontare capac plastic spate din zona rulment spate arbore de intrare(se deterioreaza la demontare,este necesara inlocuirea).Iti recomand sa faci verificarea si reparatia intr-o reprezentanta VW (sunt necesare inlocuirea mai multor elemente conform tehnologiei).1 point
-
Cred ca se poate si fara sa dai jos farul. In spatele farului, lanfa filtrul de aer trebuie sa fie un inel de plastic gri cu un arc la capat. Chestia aia se agata de marginea farului ca in desen. Dezagata arcul acela (tragi de inel) si poti da jos semnalizatorul. Eu iti recomand sa schimbi becul. Poate fi rupt filamentul si sa faca contact cand vrea el sau cand il lovesti tu!!! MIHAI1 point
-
cu indicatiile alea din bord postate mai sus ,chiar nu stie nimeni ce e cu ele . passat masina de familie de .....nu au timp familisti de discutii pe net .-1 points
-
mai omule nu-ti mai da cu parerea daca nu stii.... cum naiba sa mareasca distanta de oprire...daca nu ai citit deloc despre asta macar uitate pe discovery sa te dumiresti crezi ca oamenii aia care au inventat asta s-au gandit cum sa-ti faca tie masina sanie?-1 points
-
Scuze n-am vrut sa te supar asa tare dar : 'dac nu stii' si 'daca nu ai citit' sunt expresii din padure //??? .... ce sa zic , asa o fi http://www.abs-education.org/faqs/faqindex.htm in concluzie doar pe zapada nebatatorita si pietrisi abs -ul e mai putin eficient dar castiga la capitolul stabilitate si directie (22%) explicatia ta data mai sus nu stiu cine o pricepe deci ai dreptate numai bine-1 points
-
D-le ne-ai spart mufa la toti...chiar te pricepi Apropo una din proprietatile vaselinei siliconice este ca nu adera praful la ea...sac-1 points
-
Haideti sa punem bord de b5 si nu ne mai chinuim sa-l facem luminos senzorii de viteza temperatura turatie etc tot ca la b4 sunt,singurele probleme ar fi sa potrivim firele la cupla (cuple ) si cum sa-i facem loc in bord sa arate bine De ex in cazul meu gasesc un bord de b5 cu acelas motor (afn sau 1z ) si parerea mea (ma pricep un pic la aparate de bord ) ,ca va functiona foarte bine.Bordul nostru nu are treaba cu cipul de la cheie. Voi ce ziceti ?-1 points
-
Nu dati banii degeaba incercati cu coca cola sau pepsi, iasa super, merge si la motor-1 points
-
Sigur in mufa rotunda sunt problemele.Cum ti-ai dat seama ca acolo nu mai face contact ? (sau era o intrbare? :icon_thumright: ) :blink: decat sa mergi la un mecanic parat mai bine te documentezi si rezolvi singur problema.Auzi sa-i atarne un fir acolo si sa-l trimita acasa (iai mai dat si bani?) ca la diessel-urile din anii "70-1 points
-
Faina masina, multi km fara probleme. A mea are cam aceleasi dotaei (ceva in + si in- )dar nu e asa frumuoasa (alba) Sunt curios ce anvelope ai trecute in CI ca la mine au trecut asa : fata 205 50/15 si spate 205 50/15 sau 195 55/15 ...cred ca au gresit cei de la RAR sau au omis ceva (am jante pe 15 cu 5 gauri si discuri fata spate )(35i facelift sau B4)-1 points
-
-1 points
-
In doi ani jumate o fi aflat unde este. Eu unu nu am vazut nici o centrala ABS pe sub bancheta .-1 points
-
Skoda e un brend cunoscut de toata lumea ,ce rost mai avea sa scrie pe sigla ce e skoda.Cred ca e o evolutie fireasca.-1 points
-
dar acele masini, sunt bune din orice punct de vedere, deoarece cum pica ceva cum se schimba, dar problema apare atunci cand romanul aude de 300,000 km. si e imposibil ca cineva de pe acest forum sa nu vina si sa rastalmaceasca vorba mea! dupa mine, repet, masina buna este cea care trage, motorul toarce, motorul nu pierde ulei in " nesimtire ", nu bate si ex pot continua. in rest e CANCAN-1 points
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.-1 points
-
Sa ne spui si noua ce au gasit/schimbat/reglat, amanuntit. Iti vom fi vesnic recunoscatori...:)-1 points
-
Gabriel daca si iarna trecuta imi facem la fel crede-ma ca acum nu mai intrebam,e prima oara cand mi se intampla,poate mie nu mi se pare normal,avand in vedere ca inainte am avut benzinar,si cred ca e o diferenta,dar se gaseste unu care intra pe forum doar sa se dea destept nu sa dea un raspuns pertinent. kitaro cauta un deal mai mare,incalzeste masina inainte,urca dealu si pe urma coboara-l in frana de motor,daca scade acul la temperatura e blocat pe deschis-1 points
-
Dc crezi ca aceste drl-uri ar strica aspectul? Si mai ales is curios ce probleme pot aparea-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00