Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2010 în toate secţiunile
-
2 points
-
Si eu ma confrunt cu rugina la al meu mk3. :) Am intalnit rugina sub chederele de la usi,la balamalele de la usi,praguri,aripipile care le-am si schimbat si la podea unde sunt capacele acelea de cauciuc. In rest la chederul de la parbriz nu am probleme,inca!La haion nu am gram de rugina,si nici la capacul rezervorului nu am treaba. Ca un mic sfat,referitor la aripi,cum spunea si colegul untouchablle dupa ce ca au tabla subtire,nu au nici dimensiunile corecte.Deci ar fi de preferat sa luati aripi de la dezmembrari in stare cat mai buna si sa le cosmetizati voi,pentru a nu avea probleme cu linia masini :D .1 point
-
la mine compartimentul motorului se prezinta ok cu o inflorire mai jos de oala unde vine telescopul. Presupun ca majoritatea isi vor schimba pragurile, aripile cu unele aftermarket. O sa va dau cateva sfaturi. Veti gasi praguri de la cele mai ieftine (cele mai proaste) pana la unele mai scumpe undeva la 200 de lei. In cazul meu am schimbat aripile si pragurile acum 1 an. Aripile au fost 100 de lei bucata. Cum arata ele acum ? :)) Terminate de rugina jos la imbinare in prag si deja incepe si sus rugina. Sunt realizate dintr-o tabla foarte subtire. Am lovit masina recent pe partea mea, am dat intr-un damb de beton si am indoit tot pragul. Am fost putin zgarcit si acum cumparat un prag la 60 de lei. Mi l-a montat cineva cu autogenul, cel mai dezastruos mod de a schimba un element din tabla si si-a modificat forma, usa nu se inchide perfect, e vai de mama ei. Am reusit cu un ciocan sa il indrept ca sa pot inchide usa. Ideea e ca tabla din care e facut pragul asta e ca cea de conserva. Nu am apucat decat sa pun putin cricul sub el si s-a strambat. Deci mare atentie, verificati materialul din care sunt facute elementele respective altfel veti face o DACIE din saracul VW :(. Nu a avut timp tatal meu ca mi le facea el manual, nu mai cumparam conserve. Un alt loc in care rugina si-a facut aparitia si a mancat din masina foarte mult e zona rezervorului. Cand am desfacut fata din spate m-am speriat. Eu am coupe si presupun ca difera aripa spate fata de modelul cu 4 usi. Pot sa zic ca incepand de la rezervor, toata aripa interioara, pe langa telescop aveam o gaura de vreo 2 palme latime, si se termina gaura in prag. Am descoperit gaura cand am bagat o surubelnita in mastic si a trecut prin el. Cand am bagat mana a trecut si ea . Practic masticul era bun dar tabla se ,,pietrificase``. Sa spargea bucatele in mana. Am inlocuit bucata respectiva, am sudat-o cu aparat de sudura cu sarma si am bagat mastic la greu atat pe interior cat si pe exterior. Am luat in considerare si reconditionarea totala a masinii, desfacuta puntea cu totul, si curatata toata pe sub ea. Insa nu cred ca merita investitia fiind vorba de o masina destul de veche. Sa zicem ca o masina de colectie ar merita reconditionata dar un VW Golf nu cred. Cel putin asta e parerea mea. As putea face asta insa nu am destul curaj. Anul trecut am dat un strat de vopsea insonorizanta cauciucata pe toata podeaua (interior si exterior). Nu stiu cat o sa tina. Inca odata mare grija cand cumparati elemente. In cazul aripilor optati pentru unele originale de la dezmembrari. Salut !1 point
-
Exact la fel pateam si eu cu 2 motorizari VAG (1,8 JN si 2,0 ADY), ambele faceau la fel, cu mentiunea ca daca nu era foarte frig afara nu murea motorul, doar scadea turatia la 3-400 rot/min, scutura putin, dupa care urca la 950 rpm si ramanea acolo, mergea frumos. Iarna daca era foarte frig motorul pornea la 1/4 cheie dar dupa o secunda murea, la a doua cheie pornea frumos la 950 si mergea rotund. Acest comportament il avea doar dimineata, la prima cheie, in rest toata ziua pornea normal. Am trecut-o la categoria "asa face toate" si nu mi-am batut capul cu aceasta problema infima. Chiar sunt convins ca este problema generala a motoarelor pe benzina de la VAG.1 point
-
DORU, lasand la o parte faptul ca fara grupul 011 logul postat este irelevant (apropo, este un topic sticky care te invata cum sa faci un log in mers), tu nu vezi ca primele trei valori actuale ale MAF din log sunt peste 1200 mg/str, iar a patra este peste 1000 mg/str si chiar a cincea e mare, asta in conditiile in care valoarea ceruta este de 850 mg/str in zona 2100 - 3500 rpm? Asta stia sa faca si MAF vechi, adica sa citeasca mult peste valoarea specificata. Celelalte valori care zici tu ca-s bune sunt toate de la 3000 rpm in sus (Ai schimbat viteza pe la 4000 si logul se relua de la 3000). In conditii diferite primesti valori diferite. De aia e important sa faci logul cum se spune in document, altfel e pierdere de timp si pt. tine si pt. noi. Acuma sincer, nu prea iti inteleg atitudinea. Ajutorul cerut l-ai primit deja. Tu poti sa tii cont de sfaturi sau nu si sa schimbi ce vrei. Dar cu logul asta nu ne-ai convins ca MAF a fost problema.1 point
-
se poate monta.... am nevoie de anu de fabricatie a masinii, o poza cu firele de la modulul de telecomanda si o poza cu schema de montaj ce ai primito cu modulul1 point
-
Progrese, progrese, vorba colegului Rudolf. Am fixat cuzineții de palier pe poziție Inainte de introducerea arborelui cuzineții se ung cu ulei Pozitionarea arborelui Pozitionarea cuzinetilor axiali e o treaba destul de migaloasa Str1 point
-
Sunt posesor de S2 si pot spune ca prima impresie atunci cand m-am urcat in ea (la cca 1 luna de la lansare), a fost "audi curat". Super incantat, super impresionat. Dupa un an, a venit timpul sa-mi iau masina. Si am luat superb, desi tanjeam dupa un A6. Si nu este A6. Ba chiar pot spune ca este cale lunga. Departe de mine sa "murdaresc" skoda. Sunt foarte multumit de ea, cum spune criticul auto "extremly good value for money". Dar daca un A6 este 50 000, poate ca este marketing de 10 000, dar cei 15 000 diferenta ramasa se simt din plin. Este vorba grija pentru detalii, finetea finisajelor (licenta poetica), studiul atent al pozitiei la volan, comportamentului masinii, motorului, optionale si multe altele. De altfel este ilogic sa crezi ca cei de la skoda au gasit miracolul economic prin care sa-ti vanda un A6 la jumatate de pret si sa mai faca si profit. Initial, clasificarea masinilor s-a facut strict dupa dimesiuni. In ultimii 25 de ani, dimensiunile au rupt barierele claselor - vezi dimensiunile masinilor in timp, cross-overe , etc. Astazi sunt importante la clasificare si dotarile masinilor. Gasesti compacte la dimesiuni de medii, medii la full size car, etc. Englezii au bagat (pe drept cuvant parerea mea) la family/executive car alaturi de C classe si 3-er serie. [(de fapt daca te uti la istoria masinii exponentiale tip "executive" in anglia, in ultimii 10 ani au fost Ford mondeo, apoi 3-er serie, apoi C classe, loc la care aspira acum skoda superb)]. Unii argumenteaza (indreptatit pe undeva) ca spatiul interior din A4/C clasee/3-er serie este "conserva" pe langa Superb. Au dreptate pe undeva, dar Superb nici nu ajunge la A6, care, in opinia mea este intr-o liga superioara (luati va rog in considerare masina in ansamblul ei, nu numai dimensiunile interioare/exterioare). Aici avem clasificari http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification Din punctul meu de vedere, exprimat de altfel si in tabel, VW nu are un corespeondent pt 5-er serie/E classe/A6. Passat se bate cu serie 3, C, A4, iar phaeton sare direct la A8/serie 7/ S classe. Din punctul meu de vedere, un superb full options sare din zona sa 3/c/a4 si urca spre 5/E/A6, dar inca nu ajunge acolo. este si ea in felul ei un "cross-over".1 point
-
Consumul ridicat poate sa fie din cauza senzorului de temepratura, lipsa de putere, turbina.1 point
-
Beshcu: refa lungime actuatorului.... cred ca este prea lung.... sau pierzi gaze pe la garnitura pune testeru pe ea si fa niste masuratori de presiune... ori e un furtun spart ori e geometria imbacsita1 point
-
merci, ma duc acu sa testez am testat, am scos sigurantele, dar fara niciun rezultat, aceeasi eroare "excessive communication errors" sau ceva de genul :D1 point
-
puiule aici e skoda fabia si doar un posesor de golf 3 poate sa te ajute.eu de exemplu nu cunosc golfu deloc deoarece nu am avut-1 points
-
baieti nu va impacientati! rugina e ceva normal pana la urma toate ajung sa rugineasca la un moment dat fie doar la suprafara, fie si la structura de rezistenta. pe unde am varut rugina la golf 3: sus unde se imbina parbrizul cu plafonul, la oale la almotizoare(mai rar), partea de jos a aripilor fata,praguri(fie ca sunt doar capetele, fie la locul unde se pune cricul , fie tot pragul), sub arcade, daca masina a avut,la podea(unde sunt acele gauri de fabrica si au aplicate niste "banuti" de tabla), haionul(pe langa luneta), acolo unde se imbina aripa spate cu acel mic dreptunghi de sub stop si cred ca mai sunt cateva locuri pe care le-am omis. acum multi ar zice ca golful 3 a fost o amsina slaba la tabla , dar daca e sa o luam logic masina a cam iesit din cei 12 ani cat ar fi avur garantie anticoroziune. atat am vazut ca au cele noi garantie, poate atunci garantia anticoroziune era si mai mica. inchei prin a spune ca daca as avea de ales intre un golf 3 nou si un golf 2 nou as alege 2-ul . multi stiu de ce zic asta :D-1 points
-
pt dbk daca as fi un muritor de foame, nu as fi aici sa dau sfaturi ci as cauta sa cumpara o masina pt mine; dar diferenta intre mine si tine e " ca eu explic la oameni ce trebuie facut iar tu, incerci sa intorci vorba, deoarece cred ca te afecteaza intr-un fel, intr-o mica sau mare masura " cand o sa ma vezi pe mine ca intreb detalii despre o masina anume, atunci poti afirma ca sunt un muritor de foame. dimpotriva, eu vand, nu cumpar.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00