sunt 3 cuplaje care trebuie schimbate de obicei la acelasi nr de km, sa nu uiti de ele :) scartaiala poate fi de la bucsa, sau biela, am avut si eu asa cand am adus-o din germania, oricum tin destul de mult. am schimbat bucsele si bieletele la 120.000km cand am adus-o in 2006, si apoi abea la 250.000km a inceput sa bata nu mai retin cat au ajuns, undeva la 100 lei bucata, oricum asta e singura problema si rezolvare legat de AC la acest motor. eu iti zic cum am patit, pt ca masina mea era din 2004 si eu am adus-o in 2006, nu stia nimeni sa-mi zica care e treaba cu aceste cuplaje... prima data a cedat cel de la AC, nu mai mergea ac-ul, am fost la un service mi-au schimbat-o si nu au zis nimic dupa o perioada s-a blocat cuplajul de la pompa servo si mi-a rupt axul pompei... l-am schimbat si pe ala.. la fel niciun mecanic n-a zis nimic am fost in concediu in grecia acum 3 ani si s-a blocat si cuplajul de la alternator, de nu mai incarca bateria... si asta abea la iesire din grecia, a trebuit sa cumpar baterie din bulgaria si sa merg in tandem cu bateria veche, pana in romania.. pe la bacau n-am mai avut nicio baterie si masina a murit.. ca apoi sa ajung in germania in 2009 cand am adus golful, si la Mahag sa-mi zica aia ca aceste cuplaje se schimba toate 3 si pe la 120.000km