Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2010 în toate secţiunile

  1. salut si eu am un passat b3 motor rp in primul rand daca vrei sa schimbi coroana mai usor este sa dai decat motorul fara cutie altfel nu ai cum. in al doilea rand consumul il cauzeaza senzorul de temperatura care da informati la ecu( cel albastru care mai are rolul de soc automat)si mai poate fi si sonda lamnda unul din ele sau chiar amandoua 3 acul de la benzina asa sta si la mine deci cred ca este in regula salut si eu am un passat b3 motor rp in primul rand daca vrei sa schimbi coroana mai usor este sa dai decat motorul fara cutie altfel nu ai cum. in al doilea rand consumul il cauzeaza senzorul de temperatura care da informati la ecu( cel albastru care mai are rolul de soc automat)si mai poate fi si sonda lamnda unul din ele sau chiar amandoua 3 acul de la benzina asa sta si la mine deci cred ca este in regula si mai este o chestie vezi daca fluctuati la motor o poate avea si din cauza de la cablul de acceleratie el trebuie sa fi liber in caz contrar se opune clapeta si atunci se produc fluctuati in unele cazuri foarte mari
    1 point
  2. Ce treaba are webasto cu dezaburirea geamurilor atata timp cat apa e la 90 grade ? :blink: Ai incercat si cu "auto" ?
    1 point
  3. Am gasit la vanzare un G2 din 1991, echipare GL, 2 usi, motor 1.6 benzina (zice Calatlos de care ca eu nu stiu), tapiserie de plus, faruri electrice, trapa, centralizata pe vacuum, culoare bleu marin, bari late, 2 faruri. Pretul e de 450 euro, e cineva interesat sa se bage la o combinatie cu mine? Eu vreau bara fata, aripa stanga, semiarce aripa. Sunt dispus sa dau 100 euro pe ce vreau eu...restul sa se bage pt. sezmembrat... Masina arata foarte bine, nu am vazut rugina, interiorul arata incredibil de bine..are nr. rosii scoase. Daca e cineva interesat sa dea un PM!
    1 point
  4. Era in spirit de gluma Emy,dar acuma sincer ma uit la sita asta si nu vad cum s-ar putea face.Nu zic asta pt ca am dat eu 170 pe ea si mi-e ciuda de bani :D Ai scos sita veche si te-ai uitat la ea sa vezi cum e? Azi cand veneam de la Bucuresti am oprit webasto din buton sa vad cum e.Nu a scazut apa de la 90 grade dar caldura si geamuri dezaburite...din parti :)
    1 point
  5. Eu zic ca o sa tina destul de mult. urmatoarea data cand se va rupe, o refac din teflon, sau fibra de sticla. Eram grabit atunci cand am desfacut capacul, ca trebuia sa plec la cluj si nu vroiam sa stau cu ele asa desfacute. Si totusi: a tinut cand am incercat eu sa o rup, asa ca daca nu se va intampla iarasi asa ( sa se prinda un pix in spatele ei si sa fie fortata inchiderea) eu zic ca nu are cum sa se mai rupa :) Iar de sita ce sa zic: nu e cam mult? :o daca era 40 ron nu ma mai chinuiam, dar pt 160 ron mai bine o fac eu cu manuta mea. Sper ca nu ai facut misto de mine :P dar deobicei ma bag la orice (numai timp sa am) si daca nu stiu ceva, invat. :)
    1 point
  6. Mersi Fusco, alea le-am verificat. Dar in manualul masinii zice ca sigurantele de la ventilatoare sunt in compartimentul motor. Si acolo, in cutia cu sigurante de langa baterie, nu gasesc siguranta pentru ventilatoare. Nu gasesc codul dat de ei pentru ventilatoare in acea cutie. Maine merg la mecanic si sa o bibileasca el, sa vedem.
    1 point
  7. blocul la mine. am oval. :biggrin:
    1 point
  8. prietene, am vrut doar sa vad cat esti de sincer, lasa-ne cu vrajeala asta ca poti sa arunci motorasul ala daca i-ai facut asa.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!