Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2010 în toate secţiunile

  1. Salut, In iulie 2008 am cumparat acesta masina din Germania si azi am luat hotararea sa o prezint aici :) Model : Golf V 2005 SportLine Motorizare : 1.9 TDI - 105 CP ( BKC ) Culoare : Blue graphit pearleffect Dotari : - 4 usi - Cutie manuala 6+1 - Geamuri electrice fata / spate - Oglinzi electrice, heliomate, incalzite - Faruri reglabile electric - Spalator de faruri - Computer de bord - Dublu climatronic - 12 Airbaguri - Inchidere centralizata - RCD 300 cu 10 boxe - Scaune sport incalzite - Volan 3 spite piele - Senzor ploaie / lumina ( Coming / Leaving Home ) - Suspensie sport ( - 15 mm ) - Jante aliaj 16" ( 205 / 55 / 16 ) - Plafoniera W8+suport ochelari - Pachet crom ( interior ) - ESP ( ABS + ASR ) - Ambele scaune reglabile pe inaltime si lombar Cam acestea ar fi dotarie pe care le avea masina in momentul cumpararii, sper sa nu fi uitat ceva. Acum urmeaza un set de poze cu masina de la aceea vreme :
    1 point
  2. Pai tocmai!!! Cu cat as da mai mult pe o masina, cu atat m-as interesa mai mult pe forum inainte de a face achizitia. Numai asa as putea sa ma orientez...sa ies cel mai bine...cum spui tu. Orice om intreg la cap isi sporeste nvielul de atentie acordat unui lucru, proportional cu valoarea acestuia. Apropos, vezi ca esti si tu un "nea roman" la fel ca si noi ceilalti muritori de rand de pe acest forum. Lasand la o parte faptul ca e destul de greu in a se intelege mesajul tau din fraza de mai sus, tu blamezi pe cei care fac pe desteptii. Nu te condamn ca faci asta, dar si tu "faci pe desteptul" cand spui "ci am vorbit, referit la " mentalitatea cea SITEATA a romanului". Din restul textului nu se mai intelege o iota din ce ai scris. Ce treaba are Dumnezeu, cu "gheara in gat", cu invidia si cu faptul ca "samsarii se descurca"??? Nuu...deja suna a manea si nu mai ma chinui sa deslusesc ceva. Inca o data o spun, ma feresc sa-mi iau masina de la samsari iar cele spuse de tine mai sus imi dau motive seroiase sa fac acest lucru. Nu contest faptul ca exista si samsari corecti, care aduc masini bune, care le testeaza inainte de a le cumpara si nu doar le asculta cu urechea, si nici nu le dau kilometrii inapoi etc, dar sunt foarte rari si nu-mi poate spune nimeni care sunt acestia. Si daca tot elogiaza intreaga natiune romana masinile aduse din Germania, ia aruncati un ochi aici, sa vedeti ce-a patit chiar un coleg de pe forum, cu o masina foarte buna din punctul meu de vedere. Deci nici Germania nu e atat de sfanta, ca in basmele samsarilor care aduc masini din 2001 "cu doar 80 de mii de km reali, impecabile tehnic si estetic, fara accident si cu carte de service" (carte cumparata cu 30 de euro tot de la dealerul turc, evident).
    1 point
  3. Asa arata capacul de protectie. Alta imagine mai buna nu am
    1 point
  4. bogdan chiar nu stiu ce sa iti zic. eu zic ca le-au shimbat,uleiul l-am verificat era curat,restul chiar nu stiu ce sa zic. nu bag mana in foc,ca nu le-au schimbat sa speram ca da. de lasat nu or sa te lase sa stai langa ei sigur.
    1 point
  5. Cand spui cumparati masini din Romania, te referi la cele aduse de diversi si apoi inmatriculate sau la cele achizitionate prima oara de la un dealer din Romania? Daca te referi la cea de-a doua situatie, sunt de acord; daca insa te referi la prima...:rolleyes: Spui ca diferenta nu mai e ce era odata dar se pare ca totusi unii inca supravietuiesc de pe urma unor astfel de afaceri. Normal, unii au renuntat la diverse cheltuieli asemenea celor enumerate de tine pentru ca altfel nu se mai justifica o astfel de ocupatie. Nimeni nu continua sa faca afaceri care nu aduc un profit multumitor, nu? Intre o verificare aici (tester/reprezentanta) si o verificare ADAC/DEKRA/etc in Germania, ce crezi ca ar alege un cumparator? Din punctul tau de vedere e pierdere de timp. O persoana care strange banii pana la ultimul euro cent, cred ca are in calcul si astfel de verificari si mai mult ca sigur le va face. Din cate inteleg, cartea de service se poate procura pt cateva zeci de euro chiar si in parcurile auto de acolo. Eu unul nu m-as baza doar pe asa ceva cand vine vorba de achizitia unei masini din afara. Daca proprietarul a dus-o mereu intr-un service autorizat, orice interventie a masinii se poate afla pe baza seriei de sasiu, nu? Tu scutesti bani si timp prin renuntarea la astfel de verificari dar banii se deduc si din pretul de revanzare sau ramane la fel ca in cazul in care ar fi fost facute? Altfel, inseamna ca o oferta din partea cumparatorului cu cel putin 500-1000EUR mai putin nu poate fi considerata bataie de joc. Certitudinea in achizitia unui automobil SH poate mai exista doar in cazul celor care depasesc 20-25k de euro. Cand vorbim de astfel de sume, riscul cred ca e mai mic. Nu mai exista atat de multe persoane fizice care sa blocheze o suma de genul asta doar cu scopul de a o revinde mai departe. Cu atat mai mult si cumparatorii sunt mult mai pretentiosi si nu se mai hazardeaza in achizitii. Bataliile se dau acum in cazul masinilor intre 10 si 15 mii de euro. E plina piata de masini premium cu N ani vechime si N mii de kilometri la 13.998 euro. Ofertele in gama asta de pret sunt la masini non-premium de genul Skoda, Volkswagen, Seat sau alte marci non VAG vechi de cca 2 ani de zile si cumparate de noi din Romania. In cazul asta, o astfel de masina nu depaseste 40-50 de mii de kilometri pe an. Un Audi A6 la 15 mii de euro nu mai e de mult o afacere profitabila (daca a fost vreodata). In rest, achizitia de masini SH a fost todeauna o loterie. Unii mai norocosi ca altii.
    1 point
  6. Azi ma duc sa vad daca rezolv ceva cu niste mufe din oglinzi, care se pare ca la noi lipsesc de cand le-au furat la fostul proprietar si din cauza carora nu se mai heliomeaza. Am gasit un Q7 in dezmembrari... sper sa am noroc! In rest merge super masinuta, iar consumul in Bucuresti din ce am vazut ieri pe CB este undeva pe la 14.
    1 point
  7. N-am apucat sa mergem cu ea ziua in traficul din Bucuresti , ca am dus-o la Cardinal la service sa-i repare MMI-ul, dar cand o luam iti zic!
    1 point
  8. Merci mult! :icon_cool:
    1 point
  9. am si eu motorul asta si imi scartaie cureaua de la alternator la pornirea la rece. am cumparat cureaua si rolele insa mecanicul mi-a spus ca cea veche e in stare buna si nu necesita schimbata. ce-i drept cand am fost la mecanic nu mai scartaia. am observat ca fenomenul apare in perioadele cu umezeala, ploi. ce sa fac? sa inlocuiesc cureaua si rolele sau sa mai astept? cam care ar fi costul corect pentru manopera?
    1 point
  10. Se demonteaza egr si se curata, un spray de curatat e bun, important e ce e in el nu ce e pe laga, aia nu afecteaza mersul motorului. Ai niste imbsuri de 6 acolo si atat.Se poate curata si in benzina in orice, ideea e sa il pui la loc uscat si functional. Uite poze cu al meu
    1 point
  11. suport ochelari -1J0 857 465 Y20 lampa parasolar sofer si pasager -3B0 947 109 Y20 suport pahar dreapta - 6Q0 858 602 E suport pahar stanga - 6Q0 858 602 A suport carduri -6Q1 858 373 1QB click volan GTI -1K0 419 685 A 44U click volan GT -1K0 419 685 D 3Q7 click volan simplu -1Q0 419 685 3Q7 bricheta led -7L6 947 175 A umeras -7M3 862 633 litere GTI -6N0 853 675 739 litere POLO -6N0 853 687 H 739 litere TDI crom -3B0 853 675 D 739 litere TDI cu I rosu - 3B0 853 675 E GQF litere TDI cu D si I rosu- 3B0 853 675 L GQF litere TDI cu rosu - 1J0 853 675 K GQF litere FSI - chrom 1J0 853 675 L 739
    1 point
  12. Covoras portbagaj: 6Q0 061 160 Cutiuta pe bord: 6Q0 857 465 D (1QB) Lumina torpedou: 1J0 947 301 - corp 1J0 972 923 - conector Display FIS (MaxiDot): 6Q0 920 842 Q (Z06) Cruise control system: Maneta: 6Q0 953 513 G Conectorul T6y : 6Q0 937 702 A = 1buc. Pentru conectorul T6: papuci: 000 979 131 = 2buc. Pentru conectorul T41: papuci: 000 979 009 = 3buc. Pentru conectorul T11: papuci: 000 979 132 = 1buc Volan: 1K0 419 091M - (E74) = plastic 3C0 419 091AG - (E74) = piele 6Q0 419 091S - GTI Lumini usi: 6Q0 947 411 A Senzor lichid parbriz: 7M0 919 376
    1 point
  13. Verifica siguranta nr.19sigurante_polo_9n.pdf si referitor la pozitia contactului de mers inapoi poate te ajuta imaginea alaturata, reperul 25 :icon_thumright:
    1 point
  14. Merg foarte bine si placutele TRW .Si am constatat inca o chestie importanta,cel putin la mine,ca merg placutele de Passat B5.5(la rotile din fata) care sunt aproape la jumatate de pret fata de cele comandate de Sharan(e mai cu mot poate),descoperind asta undeva prin Turcia la reprezentanta VW pentru ca la ei nu se importa Sharan si nu aveau piese(placute)de Sharan si atunci ca solutie au ales sa vada cu ce se potrivesc de pe alte masini VAG si erau identice cu cele de pe B5.5(cost =100 $(placutele originale+manopera inlocuire+verificarea masinii cap coada ca sa nu fie alte probleme +testare in mers a masinii) la reprezentanta VW din Antalya).De fiecare data cand comand placute fata le comand de Passat B5.5. :icon_thumright: Si cam e limitat la 190 km/h (pe bord undeva la 195 km/h),si nu e chinuita (ai cam 3800 rotatii/minut in viteza 6)si da ,creste temperatura uleiului doar ca mai ai mult pana la "rosu"(crezi ca la BMW nu creste ?! ...doar ca el nu are ceas)avantajul la Sharan e ca ai ceas la temperatura uleiului(doar la cele cu 6 ceasuri in bord) si vezi exact ce temperatura ai la ulei.
    0 points
  15. Dupa eliminarea din soft, se scoate si fizic DPF-ul.
    -1 points
  16. Masina o sa mearga la fel ( ca si atunci cand are filtrul neincarcat )
    -1 points
  17. Ii faci un test dupa modificare si vezi .
    -1 points
  18. oamenii care ar avea 10,000 - 15,000 euro nu isi mai pierd timpul pe forumuri sau cei amintiti de tine 25,000 euro. de altfel, un om care gandeste, se orienteaza in asa fel incat sa iasa cel mai bine, dar tu crezi ca in germania, te duci tu, nea romanul la adac sau care or mai fi si ii spui " eu vreau sa imi faci verificare, ca asa zic " apoi, nu conteaza daca masina are unic proprietar in cazul in care este luata de la reprezentanta sau 2 sau 3, de moment ce masina a fost intretinuta, de moment ce masina arata impecabil si multe altele. deci, aici, care vine si spune " ca eu sunt mai destept decat altul, ca eu am dreptate si nu altul " ala e varza din orice punct si e genul de om care ii place sa iasa in evidenta, sa faca pe importantul. apropo " nu bat nici un apropo la cineva " ci am vorbit, referit la " mentalitatea cea SITEATA a romanului " da, ma ocup cu masini si e " problema mea cat imi pun la pret " si se vede ainca odata " ca sunt multi invidiosi " care cand va ca cineva se descurca, isi baga si " gheara in gat " ca acest gen de persoane se descurca si isi fac viata cum vor si altii, sunt " carcotasi " REPET " nu bat nici un apropo " vorba din popor si nu numai " Dumnezeu a lasat oamenii pe lumaea asta, unul [redea, altul sa munceasca, altul sa fie sportiv, altul sofer, altul sa fure si tot asa " astfel de persoane nu sunt altele decat acelea care nu le convine cand cineva le spune adevarul si ca ii afecteaza in mod direct, interesele meschine pe care acesti ( ofensati ) le au si apoi, eu nu am inteles, nu inteleg si nici nu am sa inteleg " de ce romanilor " le place sa rastalmaceasca vorbele si de ce vor ca intotdeauna sa fie ca ei si nu " o parare generala ? " am ajuns la o concluzie si anume "
    -1 points
  19. este vorba despre cutiuta neagra dintre rezervorul de lichid parbriz si cel de antigel . As dori sa stiu daca e normal sa se auda un ticait foarte puternic din ea ??? ( se aude si din masina) . Este vreo problema sau e normal ??? Atasat aveti foto cu obiectul (
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!