Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2010 în toate secţiunile

  1. Progrese, progrese, vorba colegului Rudolf. Am fixat cuzineții de palier pe poziție Inainte de introducerea arborelui cuzineții se ung cu ulei Pozitionarea arborelui Pozitionarea cuzinetilor axiali e o treaba destul de migaloasa Str
    1 point
  2. frumoasa masina :icon_thumright: s-o stapanesti sanatos! referitor la rotile pt iarna, te sfatuiesc sa-ti iei un set de tabla pe 15. si eu am suspensie sport si nu s-a schimbat stabilitatea (pe o suspensie normala poate se simt diferente mult mai mari si doar nu circuli cu 200km/h iarna :lol:)...plus ca s-ar putea sa iesi mai ieftin cu un set de jante si cauciucuri pe 15 decat cauciucurile pe 17 si e mai confortabil la schimbarea lor toamna si primavara... km fara numar :icon_thumleft:
    1 point
  3. Am rezolvat problema. Am schimbat bateria si acum porneste foarte bine. Si la cald si la rece.
    1 point
  4. Sculele speciale sunt cele de citit/scris fisierul din ECU si , nu in ultimul rand, softul care iti modifica fisierul ca sa realizeze DPF OFF.
    1 point
  5. Ma eu sincer nu o inteleg p-asta cu "tre' sa asculti motorul sa auzi cum toarce". Pai asta e un test? Sunt o gramada de factori care pot face un motor sa "toarca frumos" fara ca acestia sa aiba o importanta: un ulei bun, o motorina buna, o temperatura exterioara favorabila vor imbunatatii sunetul oricarei rable de motor. Nu mai zic cum se schimba sunetul unui motor cand pui o prostie de DuraLube... ce frumos va "toarce" atunci...si dupa o mie de km il arunci. La fel de bine un esapament imperfect prins in coliere, un scut de motor lipsa, lipsa unui burete de izolatie fonica de sub capacul de plastic al motorului, pot inrautati destul de puternic sound-ul unui motor, foarte bun de altfel. Daca testul "dupa ureche" inca functioneaza si in 2010 (cum functiona la fel de bine si in 1950), de ce au mai facut astia testere pe calculator, dyno etc?
    1 point
  6. Eu cred ca exista o solutie mai simpla pentru a afla daca de vina este maneta sau releul. Daca fara contact pozitia se aprinde pe partea respectiva cand se actioneaza maneta e clar ca de vina este releul. Altfel trebuie schimbata maneta. Cu privire la repararea releului, am facut si eu asta o data, dar reparatia mea nu a tinut decat 2 saptamani, apoi a trebuit sa-l schimb. Oricum e destul de ieftin si se schimba usor chiar daca il faci acasa.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!