Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2010 în toate secţiunile

  1. OK... Acum sa vedem cu comanda pt oglinzile electrice. Aceasta se demonteaza foarte usor de pe portiera cu o surubelnita mica si ingusta, care se introduce in fanta de deschidere pozitionata inspre maneta de deschidere a portierei. Se decupleaza mufa si gata... a iesit. Desfaceti cu grija comanda deoarece are niste piese mici si un arc care au tendinta de a pleca de la locul lor (tipic :) ) Pe placa cu leduri veti observa ca doua dintre SMD-uri sunt mai ciudate si pozitia pe care lumineaza este spre centru. Daca le inlocuiti nu lipiti normal SMD-urile (adica sa bata in sus) ci in pozitie aplecata cat de cat asemanatoare cu cea a ledurilor originale. Oricum, nu cred ca gasiti leduri la forma si pozitie de prindere ca cele originale deci va trebui sa improvizati... Daca le lipiti sa bata in sus, nu veti avea luminate uniform simbolurile de pe comutator, plus lumina slaba. Important... Daca observati vaselina (ca e din plin pe acolo) pe partea din spate a simbolurilor, in interiorul capacului, sa o stergeti, deoarece schimba lumina din alb in alb-galbui. Ce puteam sa fac, zi si tu... Bordul era demontat si eu cu acele ale verzi nu mai suportam. Sa le manance vaca :D
    1 point
  2. Ok... ati vazut cu cadranele. Acum sa vedem cu panoul de la clima. Acesta e prins in consola cu 2 suruburi localizate sub el (spre scrumiera)si cu 4 gherute din plastic pe laterale. Desfaceti suruburile mai intai. Se scoate masca panoului de climatizare cu ajutorul unei surubelnite mici si drepte,finut, cu atentie pentru a nu il zgaria. De aici se complica putin lucrurile, in sensul ca panoul de clima este cuplat cu 2 mufe si un cablu rigid ce comanda directionarea aerului. Pentru a avea acces la acestea trebuie decupata o gaura in plasticul deasupra climatizarii deoarece partea aceea de plastic este turnata dintr-o bucata si nu se poate demonta separat.
    1 point
  3. Iata pasii parcursi la inlocuirea ledurilor din bord. Nu mai prezint desfacerea si scoaterea cadranelor din plansa de bord, deoarece e o operatie destul de simpla. E putin mai greu la desfacerea uneia dintre cele doua mufe (cea cu siguranta) din cauza pozitiei incomode si a cablurilor destul de scurte (cel putin asa a fost la mine).
    1 point
  4. Eu doar cand inchid/armez masina se aprind si farurile de la oglinzi. Cand o deschid, nu se aprind. La fel face ori folosind direct cheia, ori alarma. Nu stiu sa-ti spun de vreo setare, pur si simplu asa se manifesta de cand am achizitionat-o.
    1 point
  5. Continuam cu scoaterea filtrelor. Intra in scena filtrul de aer -motor ATENTIE! Pozele sunt pentru motor AMF, dar de POLO 6N2, 1,4 TDI PD 55kw, 75 PS Pozele au fost facute de jos, adica este pozata burta masinii. Nu este nevoie sa urcati masina pe rampa, este suficient sa o ridicati pe cric pe roata dreapta fata si sa bagati o surubelnita cu cap "soricel"-imbus la toate cele patru suruburi
    1 point
  6. Neoanele sunt tiganie, oriunde ar fi (interior sau exterior)... Uita-te si tu cine-si pun (pe la tv). Am vazut neon in jurul nr. la un Passat nou (incredibil! o fi pe forum?) si am crezut de departe ca e cine stie ce harb. Sunt din familia "I love you" luminos, catzel care da din cap...
    1 point
  7. Revenim cu detalii la scoaterea panoului de usa, de data aceasta in cazul usii din spate, care are geam manual (nu e cazul meu, eu am pus geamuri electrice pe spate de la SPAL-kit universal)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!