Legat de lipsa de demaraj vreau sa va aduc la cunostiinta urmatoarea pb.Acum 4 zile urcind o panta am observat ca masina nu mai tragea,iam dat treapta a2 tot degeaba,pina sa jung in Petrosani mau depasit toate loganurile,pffff ardeam de nervi mai ales ca inainte aveam logan.Am ajuns acasa si am inceput sa caut pe topic,mai ales ca am mai remediat o problema cind masina se plafona la 120 km trebuia sa opresc motorul apoi reveanea iar , am schimbat debitmetru si a fost totul k. Acum am inceput sa studiez sistemul de vacum ,valvele N75 SI celelante,ma gindeam ca este vreu furtun de vacum fisurat sau cel de la intercoler,le-am schimbat pe toate si nic,tot ca o dacie mergeam. Am curatat EGR-ul mai ales ce era acolo un pumn de mizerie .Bucuros fiind ca buba este de acolo mi-am zis am rezolvat problema dar nimic.Atunci mea venit o idee sa curat senzorii cu spray,tot degeaba .Dupa indelungi incercari am vazut ca in turatie tubulatura de la intercooler nu baga presiune desi turbina mergea perfect.Mia venit o idee ia sa scot senzorul de preiune de pe tubulatora turbo este prins in 2 suruburi in spatele motorului,am luat unul, de la un coleg si lam pus pe masina mea,pffffffffffff surpriza am constatat ca niciodata de cind am luat masina nu am avut asa demaraj ,am mers am dat comanda si mi la adus pe original cu 128 RON,lam schimbat si masina este avion mai ales ca inaite aveam consum la relanti 1l/h si 1,2 l/h cu clima acum am 0,5 si 0,7 l/h cu clama pornit. Am tinut sa postez si eu situatia mea,mai ales ca la service probabil ma puneau sa cumpar debitmetru,sa schimb turbina sau sa o curat,sa schimb EGR-ul ,valva N75 samd o gramada de bani eu din informatiile posttate de voi dupa 4 zile am rezolvat problema cu 128 ron si muult stres. Deci oameni buni daca nu mai aveti demaraj si va depasesc loganurile incercati de la alta masina senzorul de presiune de pe tubulatura intercooler si dupaia eventua il comandati.Numai bine Legat de senzorul de presiune enumerat mai sus ,dupa ce lam montat mam informat de ce totusi nu am mai avut demaraj,senzorul de presiune de pe intercooler fiind defect dadea valori eronate ECU-lui iar cantitatea de motorina injectata era insuficienta sau prea mare in conditiile in care pedala era la podea crescind consumul si lipsa de putere