Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2010 în toate secţiunile

  1. Intrucat primesc foarte multe intrebari pe PM legate de imbunatatirea sistemelor audio de fabrica sau construirea unor sisteme de la 0 m-am gandit sa incerc sumarea celor mai bune variante pe categorii de buget. Dupa cum se stie un sistem audio de fabrica cuprinde minimum un CD-player integrat in bord (cu amplificare proprie) si o pereche de boxe pe 2 sau 3 cai in fata (2 canale). Mai departe se poate ajunge la 4 canale ( pe care se pot grupa si 10-12 difuzoare la gamele premium Audi de ex) si subwoofer. Tin sa precizez de la inceput ca rezultatele obtinute prin achizitionarea optionala a oricarui sistem de fabrica la X bani se realizeaza aftermarket cu X/2 bani. Acum...ce se poate face aftermarket ? 1) Buget < 300RON >>> Antifonarea portierelor fata cu material bituminos aplicat intai pe fata de tabla exterioara si pe urma daca mai ajunge si pe scheletul de tabla interior (intre el si fata de plastic). In functie de atelierul la care mergeti 300RON ar trebui sa ajunga pentru material bituminos necesar fetelor exterioare de tabla si manopera. Daca lucrati in regim DIY cu banii scutiti de la manopera luati mai mult material insonorizant si aplicati si intre schelet si fata de plastic. 2) Buget 300-500RON >>> Punctul 1) + un set de difuzoare entry level pe 2 cai 3) Buget 500-700RON >>> Punctul 1) + un set de difuzoare mid level pe 2 cai si fixarea mid-basilor de partea metalica a usii prin inele de MDF 4) Buget 700-1000RON >>> Punctul 3) + un CD-player entry level pentru un semnal mai bun decat cel oferit de CD-playerul de fabrica 5) Buget 1000-1500RON >>> Punctul 4) + un amplificator entry level pe 2 canale pentru boxele fata + un kit de cabluri bunicel 6) Buget 1500-2000RON >>> Punctul 4) + un amplificator pe 3/4 canale entry level + un subwoofer micut entry level de 25cm in incinta inchisa sau reflex 7) Buget 2000-3000RON >>> Punctul 6) cu mentiunea ca la 4) vom inlocui CD-playerul entry cu unul mid level, la 1) vom antifona in mod obligatoriu usile si intre scheletul metalic si fata de plastic si eventual se pun 2 straturi pe tabla exterioara iar la 6) vom incerca un amplif mid level 8) Buget 3000-5000RON >>> Punctul 6) cu mentiunea ca la 4) vom avea CD-player hi-fi, la 3) difuzoare pe 2 cai hi-fi, la 6) un amplif pe 3/4 canale mid level si un subwoofer mid level de 25 sau 30cm 9) Buget 5000-7000RON >>> Punctul 8) cu mentiunea ca la 3) vom avea difuzoare pe 2 cai high-end sau pe 3 cai hi-fi, la 6) un amplif pe 4 canale hi-fi ce va amplifica numai boxele fata (tweetere si mid-basi separate) si un amplif mono mi-level pentru subwoofer. Datorita amplificarii separate cu 4 nanale a difuzoarelor fata avem pentru prima data posibilitatea de Time alignment din CD-player, ceea ce va permite aducerea scenei in centrul masinii si inceputul definirii spatiale a unei scene sonore 10) Buget 7000-10000Ron >>> Punctul 9) cu mentiunea ca la 4) vom avea un CD-player high-end (din gama celor mai ieftine) si cabluri hi-fi, la 3) vom avea difuzoare pe 3 cai high-end (din gama celor mai ieftine) si la 6) amplificator pe 6 canale in locul celui pe 4 sau variante 2+4/2+2+2. Aici in cazul montarii difuzoarelor de medii in bord vom obtine o scena sonora mult mai precisa. 11) Buget 10000-15000RON >>> Punctul 10) cu mentiunea ca la 6) vom avea un subwoofer si un amplif mono hi-fi, la 4) putem adauga un procesor dedicat CD-playerului high-end 12) Buget 15000-30000RON >>> CD-player high-end cu procesor dedicat, difuzoare pe 3 cai in fata cu variatiuni cum ar fi 2 mid-basi in portiera, 6 canale de amplificare pentru difuzoarele fata si unul high-end pentru subwooferul high-end. Se poate merge pe varianta cu 2 subwoofere (unul de 25cm si unul de 38cm) si o amplificare in consecinta. 13) Buget > 30000RON >>> Posibilitati infinite ce includ punctul 12) precum si antifonarea portierelor cu materiale neconventionale (dupa mintea fiecaruia), modificari interne ale amplificatoarelor, filtrelor sau CD-playerelor (pentru cine se pricepe sau cunoaste pe cineva care se pricepe), cabluri foarte scumpe PS : Toate sfaturile date aici nu reprezinta un adevar absolut si universal valabil. Eu am exprimat ordinea fireasca a investirii banilor pentru obtinerea unui sistem care sa sune corect. Vor fi probabil multi care vor intreba de ce nu am inceput cu un subwoofer la pasul 1) sau de ce nu am vorbit nicaieri de boxe pe spate. Punctul meu de vedere este unul cu inclinatii evidente spre partea de calitate si mai putin cantitate iar sunetul corect este unul singur si anume cel ce a iesit din gura interpretului. In putinele cazuri in care si inregistrarile sunt de exceptie, vocea solistului este una singura (nu ma groasa sau mai subtire, mai la stanga sau mai la dreapta pe scena, mai in fata sau in spate...). Variantele date de mine se apropie cel mai mult de aceasta perfectiune fiecare in limita ei de buget dar nici macar in ultima categorie de buget nu vor fi perfecte ! Cei ce incep cu subwooferul constructia sistemului nu au cum sa obtina un sunet liniar si coerent iar cei ce utilizeaza boxe pe spate nu pot reproduce pozitionarea instrumentelor pe scena orice ar face !
    1 point
  2. @sergiuti bagi o surubelnita dreapta in lateral,cu grija. lampa are niste cleme ce se prind pe laterale. odata scoasa lampa,nu va fi greu sa ajungi la bec. nu forta,trage cu grija,incet si constant,sa nu rupi clemele
    1 point
  3. Nu trebuie sa se aprinda nici un martor. Eu cred ca e destul de observabil cand se arde un bec din far.
    1 point
  4. Adica vrei sa pui martorul aprins in loc de becul ars? Cand se arde unul se aprinde altul... Daca observi undeva mai sus se spune ca nu e nici macar martor ca ai faza scurta aprinsa deci no comment.
    1 point
  5. Eu cred ca tipul uleiului nu joaca niciun rol in defectarea injectorului. Pentru cine are chef de lectura, il invit sa citeasca AICI, legat de reconditionarea injectoarelor de pe B6.
    1 point
  6. peterfi poate nu are pilot afost sch numai maneta.vezi ca in porbagaj in partea stanga are o eticheta alba cu date ale masini acolo sant trecute optiunile,niste cod am sa verific ce cod am trecut eu la pilot si am sa ti-l dau.este ceva topic pe forum despre cod din spate.sau fai un tester si iti spune daca are pilot
    1 point
  7. Welcome to the VNT20 club. Sau ma rog, un fel de VNT20 ;) Urat mai arata melcul tau :soothe[1]: . Si Cipos zicea ca mai rau ca la mine nu se poate In alta ordine de idei eu cred ca am ceva spart sau sarit ca se aude ca un avion care decoleaza :D Ma duc maine la Cipos sa investigheze conductele si sa remedieze problema But_fns, m-am gandit la tine cand am schimbat turbina. Astept momentul ala in care voi castiga la 6/49 si iti voi dona tie Golful asa cum am promis :)) Nu puteam sa te las cu VNT17 pe masina ;)
    1 point
  8. Sunt pentru... :D Sunt mai placute cele ionizate din fabrica.
    1 point
  9. Bateria e noua, abia am cumparat-o. :huh:
    1 point
  10. Operatiunea Inaltatorul a fost realizata cu succes. Fata 35mm din teflon, spate 30mm aluminiu. Pe spate se pot monta si de o singura persoana in ~1 ora, dar pe fata e nevoie de ajutor si dureaza vreo 2-3 ore in functie de cat de repede se desfac piulitele la telescoape si cum lucreaza presa de arcuri. Am uitat sa fac poze inainte de ridicare dar s-a inaltat masina cu ~ 3.5-4 cm. Nu am sesizat efectul de barca si ma simt mai sus si mai in siguranta :icon_thumright: . Sper sa va ajute pozele si spor la lucru: http://vwbozzo.shutterfly.com/313
    1 point
  11. salutare, cum nici mie nu-mi merge incalzirea in oglinzi, am incercat sa-mi scot sticla de la oglinzi, dar nu am vrut s-o fortez foarte tare ca sa nu rup ceva cleme (nu prea stiam ce se ascunde in spatele oglinzii) asa ca pana la urma am lasat-o balta. Intre timp am gasit pe net poze cum se face aceasta simpla operatiune. http://www.dub-nation.com/dubwagon/updates/ din meniul care va apare , in partea dreapta dati click pe "aparatul de fotografiat" de langa "OEM VW MK4 Golf/Jetta Blue Tinted Mirrors" si vi se va deschide o noua pagina unde in partea din dreapta sus aveti butoanele Back<<Start. Dati pe Start si dupa aceea pe Next ... bafta ...
    1 point
  12. A trebuit sa apara noua sigla ca sa-mi dau seama ca cea veche nu e chiar atat de groaznica pe cat credeam eu. Credeam ca mai rau de atat nu se poate si orice schimbare ar fi binevenita, insa noua sigla mi-a demonstrat ca m-am inselat, se poate si mai rau! Pacat, masini frumoase si corecte, le strica cioara aia vopsita de pe capota :(
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!