Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2010 în toate secţiunile

  1. cablu soc. 59 avea carburator fara soc electric.
    1 point
  2. Salutare,cred ca este(era)mecanismul care actiona robinetul de rezerva al rezervorului de benzina.Cred ca cel mai bine te pot lamuri neneaVictor sau Fikat S-avem drumuri bune!
    1 point
  3. La rotitile alea se aprinde doar "O" si "1" in rosu(cel putin la mine),dar am vazut ca baietii au inceput sa monteze leduri si pe toata linia de la 0 la 1. :icon_thumright:
    1 point
  4. Mersi mult inca odata! :icon_thumright:
    1 point
  5. salutare. Din ce stiu si din ce am invatat pe la scoala (-fac. de mecanica) valoarea sondei lambda trebuie sa fie cat maia proape de 1, insa aceasta nu o sa functioneze niciodata FIX la valoarea de 1 pentru ca aceasta lucreaza pe un sistem tip feedback intr-o bcla inchisa. Adica atunci cand amestecul este sarac in benzina valoarea lambda va creste, iar daca este bogat va scadea. In tot acest timp se trimit informatii catre ECU, iar acesta controleaza injectia pt ca amestecul sa fie cat mai aproape de valoarea 1 a sondei lambda care corespunde valorii de 1 la 14,7 ( adica la 1 litru de combustibil se vor consuma 14,7 metri cubi de aer ). Asta e valoarea raportului stoichiometric in jurul careia se invarte cam toata functionarea unui motor cu injectie. Sper ca ati inteles ceva. Bafta
    1 point
  6. Acum cateva zile s-a aprins martorul de ABS si ESP, dar cu o scanare rapida (nu avea nimic grav) si cu schimbul lichidului de frana s-a rezolvat! Zilele astea o sa fac topic la "inlocuitorul" ei, adica va ramane si Q7-le, dar o sa fie alta masina ca daily car. VW Touareg 3,0 TDI V6! Dupa ce o luam ii fac niste poze si o prezentare amuntita ca inca nu stiu prea multe despre ea.:D
    1 point
  7. Ala vinde acolo complet altceva decat ma intereseaza pe mine (carlig, cric si alte prostii) :blah: Cat despre sculptat izolatie de casa sincer mi se pare cam tiganie (dar nu contest ca este o alternativa functionala :)) ) Intre timp am trimis mail la vreo 2 reprezentante din zona mea, cerand preturile si asta am primit: Preturile practic sunt identice, dar vad ca in ambele cazuri se sugereaza si schimbarea mochetei, ceea ce e cam nasol ca e destul de scumpa. Probabil o sa cumpar prima data kit-ul sa vad cum sta mocheta peste, probabil va avea marginile putin ridicate, dar nu cred ca ar fi prea dificila ajustarea cu un cutter sau ceva :)) Deci in total cam 286 RON, destul de mult pt niste bucati de spuma dar in orice caz nu se compara cu roata aia mica, care e vreo 900 ron
    1 point
  8. o sa fie "viata" la iarna
    1 point
  9. M-am gandit sa fac acest topic legat despre aceaste motorizari (1.4 ABD cu 60 de cai, 1.6 ABU si AEA cu 75 de cai). Am vazut si pe alte topic-uri de acest gen pe vwforum asa ca sper sa nu se supere altii ca luam in discutie acest subiect. Considerentele mele pentru care am deschis acest topic: - aceste motorizari sunt toate monopunct (mono-motronic) si sunt practic la fel gandite cu foarte putine diferente. - transmisia lor e la fel, cu bubele ei ( ma refer la cutia de viteze, ambreiaj, etc) spre deosebire de cutia de 1.8 sau de 2.0 care sunt altfel gandite avand electromotorul in fata iar in unele cazuri ambreiajul e actionat hidraulic. - pozitia delcoului e iar caracteristica aparte la aceste motoare, spre deosebire de celelalte de 1.8 sau 2.0 Cu acceptul vostru nu vom lua in discutie cele de 1.4 si 1.6 multipunct (fabricate dupa luna 09 1995) deoarece sunt diferente pe partea de alimentare si injectie cu benzina, aprindere, diagnoza, etc.
    1 point
  10. Si la mine apare un fel de suierat in masina la viteze de peste 120 km/h. Sursa lui din cate am observat ar fi de la trapa care nu este etansa.
    1 point
  11. Am descoperit un site foarte util dupa parerea mea. Probabil cei care calatoresc mai des prin alte tari cu broastele/busurile/tip3 etc stiau de el, dar oricum cred ca toatea lumea ar trebui sa il aiba notat acolo in carnetelul din torpedou. Este vorba de o initiativa laudabila, si foarte utila, de a face o lista online cu diversi pasionati ai fenomenului Aircooled din toate colturile lumii, care sa iti dea o mana de ajutor la nevoie, sau un ceai cald, sau o bere rece etc etc. Si dupa povestile puse de cei care au folosit acest "serviciu", a avut un mare succes din 1999 pana acum, si numara vreo 3200 membri. Sincer ma astepam sa vad pe lista aia macar un roman, dar din pacate nu sunt. Pentru mai multe detalii, intrati pe http://www.type2.com/rescue/index.html Si nu uitati, notati-l!
    1 point
  12. NEXT GOAL: PAGINA MARE A ROMANIEI.
    1 point
  13. :icon_cool: deci, cum spuneam: or sa fie si romani :) next goal: pagina romaniei :beerchug:
    1 point
  14. buna treaba! chiar ma gandeam la asa ceva, ca la motociclisti e demult si "functioneaza" cu succes. Sa stau si eu intr-un loc stabil si ma inscriu.
    1 point
  15. Eu m-am inscris Ieri... Le-am zis ca beau orice aluneca pe gat :rolleyes:
    1 point
  16. io m-am inscris.Beer is for wimps!! :rolleyes:
    1 point
  17. pai si tu o sa calatoresti mai des de-acu' incolo :) si da, deocamdata nu-s romani...da' or sa fie :P
    1 point
  18. Am gasit la broasca mea din 1959,un cablu care iese din tunel fata,sub rezervor,si se duce in cabina.La capatul liber are filet,ca ptr. buton ivory.Am vazut si la alte 59,dar nu mi-am dat seama ptr ce este.Daca stiti,astept lamuriri.Multumesc Seria sasiu este si sub placuta de identificare din portbagaj,sau numai sub bancheta?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!