Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2010 în toate secţiunile
-
Am achizitionat aceasta masina in anul 2004, fiind a doua masina in familie dupa un golfulet 1 care timp de 10 ani m-a slujit cum a putut el mai bine. Trecerea la alta masina a fost o necesitate, urmare a cresterii numarului de membri ai familiei. Optiunea pentru acest tip a fost a mea dupa ce am pus in balanta Passatul, Vento si Audi, masini in jur de 4200 e, bani la dispozitie. Masina a ales-o sotia in urma catorva vizionari, fiind profund impresionata de volumul portbagajului (lucru de care nu se poate desparti). Sincer si eu am fost atras de aspectul clean al masinii, lucru apreciat si pe afara (vezi vwvortex). Este echipata cu motorul de 1,8 ABS, 90 cai, varianta de echipare CL. Mai bine spus a fost. Timp de 2 ani nu am facut absolut nicio interventie pe masina. Si acum, dupa 4 ani, tehnic masina e ok, urmeaza sa inlocuiesc (repar) regulatorul de relanti - defect des intalnit la injectia monomotronic. Pana in 2006 am studiat si cautat pe net totul despre aceasta masina. Ma interesau in principal schemele electrice si imbunatatirile ce pot fi aduse. In 2006 am hotarat ca trebuie si pot face de unul singur ca masina sa fie echipata cu toate sistemele pe care constructorul le-a prevazut. Am umarit ca lookul masinii sa ramana acelasi, nu am intervenit cu elemente de tuning ce nu-si aveau rostul facute pe ici pe colo. Am achizitionat cu destul de mare greutate pleoape de faruri Kamei, si, intrucat lampile spate erau innegrite cu spray, am cumparat tot setul din SUA pentru o suma modica. Calitatea materialului este superioara celor Made in Germany. Am cumparat inca o masina de la care am luat instalatia pentru geamuri electrice (fata si spate), oglinzile electrice si incalzite, volanul reglabil si scaunele cu 2 reglaje si suport lombar.In anul 2007 masina a fost revopsita total, inlocuit aripi si capota spate. Cu aceasta ocazie am montat pe masina urmatoarele: - faruri cu reglaj electric - geamuri electrice; - oglinzi electrice, - parasolare cu oglinda luminata - lampi de citit pentru pasagerii spate - lampi semnalizare la deschiderea portierelor - lampa ceata spate pe care ulterior am dublat-o - stopuri Hecho in Mexico - pleoape far Kamei - telescoape capota INXX - manete deschidere usi cromate si pindoors Volksburg Edition Pentru ca am varsat de cateva ori cafeaua datorita formei consolei centrale, am cumparat din SUA suportul de pahare. Avand in vedere ca timpul este inaintat si mai sunt multe de spus ( plus ca trebuie sa-mi fac datoria de moderator) ma simt nevoit sa inchei acest episod si sa aud parerile voastre.1 point
-
Salut, nu am mai postat de mult pe forum in zona aceasta pentru ca am cam renuntat la proiectele mele VAG, chiar le-am si vandut si chiar imi era dor de marca mea de suflet sau mai de graba de masina mea de suflet VW Bora care de altfel a fost prima mea masina. Asa cum v-am obisnuit cu oem tuning-ul acum chiar o sa fac un OEM tuning 100% !!! Dupa ce am discutat cu voinea legat de modificarea golf-ului cu bot de bora... a zis ca nu a intampinat probleme asa ca m-am hotarat sa o fac. Am ajuns la acest proiect dintr-o intamplare nefericita sa spun asa... Masina este a mamei memele si a avut un accident destul de urat incat masina a ajuns sa fie considerata dauna totala si am ramas cu epava... Asa ca zilele astea masina mi-a fost mie donata :) ei o sa ii iau altceva. Dupa multe cercetari pe forumuri si discutat cu tinichigiul m-am hotarat ca Golf-uletu coupe sa devina o Bora Coupe, astfel acum cateva zile am achizitionat si piesele de caroserie necesare pentru a putea face modificarile aferente... Mai jos o sa perzint cateva poze cu masina dezmembrata pentru ca deja s-au apucat de munca baitii la ea... A pentru cine vrea ma ajute cu ceva "donatii" mi-ar mai trebui unele piese de interior de exterior :Driver: Ca si caroserie masina as vrea sa arata cam asa poate chiar mai bine:1 point
-
Salut, citesc de mult timp VWforum si abia astazi am decis sa imi postez si eu masina. Este un Golf V Last Edition, 1.4, 80CP. Ca optinonale are dublu CLimatronic, volan in 3 spite, 10 airbaguri, Mp3 Player de pe G6 si cam atat. Planuri de viitor: fusta GTi vopsita pe spate, si pe fata bara GTsport si eventual faruri negre +Vopsit oglinzi si bandouri in culoarea masini . In viitorul apropiat, jante GTi replica pe 16 pentru ca drumurile din orasul meu sunt vai de mama lor, si atat am maxim trecut in talon. V-as fii recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva cu un VT fata spate cu ce am scris eu mai sus. Multumesc si sarbatori fericite!1 point
-
vw golf V 2004 trendline 1.9 tdi-pd 105cp - 12.000 euro culoare pearl-blue dotari: -bi-xenon cu auto-reglare faruri in functie de greutate + spalatoare faruri -navigatie mica -10 incinte acustice (8 boxe + 2 tweetere) -10 airbag-uri -4 geamuri electrice -geamuri cu tenta verde -incalzire scaune -oglinzi electrice incalzite -dublu-climatronic -cutie 6+1 -esp, abs -proiectoare -covorase cauciuc originale golf -torpedou refrigerat -ISOFIX -bacheta rabatabila fractional -car-kit -oglinzi laterale cu anti-orbire -pachet pentru fumatori -volan in 4 spite reglabil pe inaltime si profunzime -scaun sofer reglabil pe inaltime -jante tabla 15" cauciucuri fulda kristal 195/65 -janta rezerva uz temporar 18" -full-electric masina a fost achizitonata in martie la 130.200 km cu kit distributie schimbat, placute frana schimbate, filtre schimbate momentan am 135700 km si pot sa zic ca sunt destul de multumit de ea desi imi lipsesc unele lucruri cum ar fi cotiera si jante aliaj pe care sper ca pana la urma sa le achizitionez1 point
-
Bravo voua..sa le stapaniti sanatosi! Abia astept prezentarea Touaregului :wub:1 point
-
maistru, nu imi dau seama cum obtii consumul ala. Ori sunt eu prea grabit ori esti tu prea linistit. Pentru consumul ala cred ca schimbi la 2000 rpm fix. Oricum felicitari1 point
-
Mai am destul de mult de lucru. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa urc motorul și sa termin de lucrat la puntea fata, dupa care sa trec la puntea spate. Pana una alta, am reconditionat pielea volanului: degresat, spălat cusatura, vopsit pielea1 point
-
pana acuma la toate masinile am pus folie pe geamuri... si toate au fost omologate... o puneam dar singura problema e ca eu pun folie doar la un singur om si acela e in sibiu si nu ma caram cu geamurile pana acolo + ca nu vroiam sa le mai dau motive baietilor de la rar sa se ia de mine... dupa ce am rar-ul luat ii fac mai multe lucruri care se afla pe "to do list" :)1 point
-
Este mult mai apropiata de sigla veche dinaintea preluarii de catre VW a uzinelor si transformarii brandului Skoda in al 2-lea brand de sub VW. Consider ca are mai multa personalitate dar degeaba schimbi sigla iar produsul este un VW facut acum si prin China !!! E adevarat ca tot VW a contribuit imens la cresterea calitatii automobileor Skoda prin aportul de know-how dar ma astept ( cam degeaba ) odata cu noua sigla, ca Skoditele sa isi recapete personalitatea ca design in primul rind si fiabilitatea de altadata... M-am saturat sa vad pocitanii de caroserii ( ca Fabia 2 de ex ) scoase de ingineri sub presiunea "grupului" si a politicilor interne... Restul discutiilor, ca e prea albastra, ca e prea verde...etc, sunt umplutura fara sens.1 point
-
In ultimul timp am cam fost ocupat cu facultatea dar mi-am facut timp pentru masinuta. Cu ajutorul lui Calin si al lui CZR mi-am activat niste optiuni si am scapat de 2 erori. Signal lights as parking lights si windows roll-up confort. Zilele astea mai vreau sa activez coming home/leaving home dar inca nu sunt foarte convins de codare, am mai incercat odata si se aprindeau doar pozitiile. I`ll try some more! Si acum ceva poze Ms mult Calin&CZR&SpeedFane pt asistenta! P.S. Bandourile sunt in portbagaj si sunt in pregatire pentru vopsit! :icon_thumright:1 point
-
frumosa masina si manusile 661 comp. cat mai multi km cu ea. cand am vazut ca scrie campulung, ma gandeam ca esti din campulung moldovenesc, dar se pare ca nu :))1 point
-
Multumesc pentru aprecieri! Inte timp, pe masina a fost montata alarma cu pager si am pus leduri albaste la LCD-uri. In ton cu afisajul repectiv, planificand sa schimb iluminarea tuturor butoanelor din verde in albastru, i-am pus si un mp3 Panasonic, o scula relativ modesta. Bun, ce elemente se mai pot adauga masinii? Lista ar fi aceasta: 1. ABS 2. Airbag-uri 3. Climatronic 4. Tempomat (cruise control) 5. MFA 6. Scaune incalzite 7. Sistem sonorizare Bose 8. Jante aliaj originale Dupa sute de ore de analiza, studiu si traduceri de pe vwvotex am luat hotararea de a ma apuca de MFA si cruise control. Partea mai grea acum incepe. Geamurile si oglinzile sunt piece of cake fata de ce ma astepta. Pentru fiecare DIY am facut o lista cu materialele de care aveam nevoie. Desi am inceput cu MFA-ul provocarea instalarii tempomatului a fost mai puternica, avand in vedere ca piesele necesare acestuia nu se gaseau decat in State, pe cand cele pt. MFA erau de gasit si in tara. Am dat anunturi pe vortex, insa nu gaseam decat elemente separate, la diferiti vanzatori. In fine, am cumparat si ceva piese separat, gandidu-ma ca daca continui asa voi ajunge la sapa de lemn. Piesele nu sunt scumpe, insa tansportul si comisionul W.U. amplifica considerabil pretul; e chiar un paradox, o piesa din plastic care la noi zace aruncata intr-un schrot acolo e f.scumpa, in timp ce un electromotor sau compresor de ac este 25$ respectiv 40$. In fine, am gasit un tip super, supercomunicare si seriozitate maxima. Toate piesele au venit intr-un colet, inclusiv siguranta care prinde pedala de acceleratie. Nu fac aici inventarul pieselor, este un topic dedicat pe aria G3&Vento.Costul tuturor pieselor in jur de 150$. To be continued1 point
-
Ramai la Blaupunkt! Chiar daca sunt mai urate la design, calitatea sunetului este mult superioara fata de modelele concurente. Iti pot spune din experinta bogata pe care o am - am avut Sony, Kenwood, Alpine, Pioneer, Blaupunkt si am preferat sa raman la Blaupunkt.-1 points
-
-1 points
-
din punctul meu de vedere,un GTD nu va fi niciodata un GTI.nici la look,nici la performante.iar de pret nu are rost sa mai vorbim...puneti cele 2 masini una langa cealalta si va edificati.GTI va fi intotdeauna GTI,un icon de peste 30 de ani,restul sunt doar copii si surogate dictate de piata,marketing,de faptul ca orice idee poate vinde.brgds-1 points
-
@padure Tu ai observat ca ultimul post din topic a fost acum 2 ani si jumatate??? :somnmare: Chiar crezi ca iti va raspunde cel pe care l-ai citat?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00