Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2010 în toate secţiunile

  1. sal . aceasi problema am avut si eu . dupa doua trei pedale aceasta se intarea insa frina "ioc ". verifica furtunele care se ramifica din cel principal care pleaca de la pompa vacum . mai sint doua mai subtiri. la mine unul din acelea subtiri de la trepidatii sa frecat de intercoler si sa gaurit . scapa vidul pe acolo si .... = fara fgrina ! sal ! ai butonul de avarii in bord sau pe volan ?
    1 point
  2. eu recomand 1.4 TSI benzina,evident.intereseaza-te si ai sa vezi ca nu sunt probleme si face fata cu brio caroseriei.insa se gasesc destul de rar in RO.mai mult in DE dar sunt foarte scumpe in comparatie cu diesel-ul.
    1 point
  3. alea sunt doua limitatoare... unul e la maximul acceleratiei si unul la minimul - cred ca ai ori un led care iti spune cand sa schimbi vitezele ori ai doua sageti in bord una in sus una in jos adica cand esti cu pedala de acceleratie la maxim se aprinde sageata in sus iar cand esti cu motorul subturat se aprinde sageata in jos. asa ar fi normal vad ca piesele alea sunt pe pompa de injectie la tija de acceleratie.(acolo vine shufa de la acceleratie).
    1 point
  4. salut baietii. Mi-am comandat si eu NGK BUR6ET (25 lei/buc) pentru 1.4 ABD - revin cu un replay dupa ce le montez sa va spun cum se comporta.
    1 point
  5. E superba jucaria, sa o stapaniti sanatosi :D :D safe
    1 point
  6. Ok. Sa incepem. Calculatorul de coloana J527 nu se schimba odata cu coloana, el transmite informatii de la maneta de semnalizare, stergatoare parbriz, semnal faza lunga, claxon, airbag (prin intermediul contactului alunecator) catre celelalte calculatoare. Cel de blocare face parte din sistemul de immo. Blocarea coloanei se face prin intermediul acelui calculator care la randul lui comanda un motoras care este inclus in J764. Blocarea se face printr-o imbinare cu caneluri care este comandata de acel motoras si gliseaza pe coloana. In plus, nu o sa gasesti de cumparat doar J764. Sper ca am explicat bine.
    1 point
  7. Este mult mai apropiata de sigla veche dinaintea preluarii de catre VW a uzinelor si transformarii brandului Skoda in al 2-lea brand de sub VW. Consider ca are mai multa personalitate dar degeaba schimbi sigla iar produsul este un VW facut acum si prin China !!! E adevarat ca tot VW a contribuit imens la cresterea calitatii automobileor Skoda prin aportul de know-how dar ma astept ( cam degeaba ) odata cu noua sigla, ca Skoditele sa isi recapete personalitatea ca design in primul rind si fiabilitatea de altadata... M-am saturat sa vad pocitanii de caroserii ( ca Fabia 2 de ex ) scoase de ingineri sub presiunea "grupului" si a politicilor interne... Restul discutiilor, ca e prea albastra, ca e prea verde...etc, sunt umplutura fara sens.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!